رئیس جمهور در سفر به ونزوئلا گفت:گسترش روابط ایران و ونزوئلا در سال‌های اخیر و ظرفیت‌های متنوع متقابل ایجاب می‌کند؛ توافقات دو کشور هر چه سریع‌تر اجرایی و روابط به سطوح بالاتری ارتقا یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارائه تحلیلی از تحولات آینده منطقه و جهان گفت: در اسناد امنیت ملی امریکا بیان شده که قرن بیست و یکم قرن امریکایی است. در حالی که این قرن تبدیل به افول امریکا شد. سند ۲۰۲۳ امریکا تأکید کرده که تا سال ۲۰۳۰ دچار افول و مشکلات اساسی خواهد شد. در اسناد اسرائیل هم بیان شده که با وضعیت و روند فعلی اسرائیل به ۸۰ سالگی نخواهد رسید.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ضمن ارائه توضیح در مورد اظهارنظرش درباره ویژگی نمایندگان مجلس آینده گفت: ان‌شاالله این اظهارنظر‌ها بتواند کمک کند شور انتخاباتی بیشتر شود، حضرت آقا این بار بسیار زودتر از دوره‌های قبل این مسائل را مطرح کردند، زیرا مشارکت مردم اهمیت فراوانی دارد و بعد هم رقابت سالم به برگزاری هرچه بهتر انتخابات کمک می‌کند.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: قرار بود آخر همین هفته رئیس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کند اما به دلیل تلاقی با سفر به آفریقا مقرر شد سفر استانی اواسط هفته آینده انجام شود.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین در تازه‌ترین واکنش به تحولات روسیه و شورش ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، ۴۸ ساعت آینده این کشور را پیش‌بینی کرد!
رئیس جمهور در سفر به ونزوئلا:گسترش روابط ایران و ونزوئلا در سال‌های اخیر، ظرفیت‌های متنوع متقابل ایجاب می‌کند؛ توافقات دو کشور هر چه سریع‌تر اجرایی و روابط به سطوح بالاتری ارتقا یابد.
رئیس‌جمهور یکشنبه آینده به منظور تداوم سیاست تقویت روابط با کشور‌های همسو و دوست و ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی، سیاسی و علمی، به دعوت رسمی همتایان خود در راس یک هیئت عالیرتبه، به سه کشور ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا سفر خواهد کرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: ما به هیچ وجه میزان فعالیت اقتصادی میان ایران و سوریه را متناسب با سطح روابط سیاسی دو کشور نمی‌دانیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس‌جمهور به سوریه می‌تواند مقدمات و بسترهای ادامه ایفای نقش و همکاری‌ها در دوره سازندگی و بازسازی این کشور را آماده کند.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: احتمالاً در سفر آقای رئیسی به دمشق یک توافقی میان ایران و عربستان بر سر رئیس جمهور آینده لبنان صورت گیرد.
روزنامه الوطن سوریه نوشت که سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه آینده به سوریه سفر خواهد کرد.
حسین اسلامی رئیس نظام صنفی رایانه‌ای تهران گفت: اختلال و محدودیت های فعلی اینترنت کمکی به آینده کشور نمی‌کند.
رئیس جمهور درباره تحولات سرزمین‌های اشغالی گفت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان ضعف و گواه آینده روشن و امیدوارکننده برای جریان مقاومت است.
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال اعلام کرد به زودی تکلیف فوتبال و فوتسال بانوان مشخص خواهد شد.
یک جامعه‌شناس در واکنش به سخنان رئیسی نوشت: آنچه کمترین اهمیت را دارد، دیدن شماست.
رئیس جمهور گفت: به ما پیغام می‌دهند از کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی و دیگر نقاط که نادرست عمل کرده‌اند و در حق ملت ایران درست عمل نکردند و حالا می‌گویند بیایید با هم حرف بزنیم. عجب! شما در حق ملت ایران جفا کردید و تصور داشتید که به هدفتان می‌رسید.
رئیس جمهور گفت: بارها گفته‌ایم که ذخایر ارزی ما جایی برای نگرانی ندارد و فعالان اقتصادی که می‌خواهند کار اقتصادی واقعی کنند بدانند مشکل ارزی نداریم، اما دشمنان باز می‌خواهند در دل مردم تردید و نگرانی ایجاد کنند. بازهم می‌گوییم هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و به کوری چشم دشمنان در آینده هم نخواهیم داشت.
رئیس جمهور در همین راستا از متولیان تدوین بودجه خواست در تنظیم بودجه سال آینده به منظور تأمین درآمدهای مورد نیاز دستگاه‌ها، به ظرفیت‌های اقتصادی مختلف همچون اقتصاد دریا، اقتصاد دیجیتال، اقتصاد گردشگری و سایرحوزه‌ها توجه ویژه داشته باشند.
رئیس جمهور تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد به سرعت راهکار پرداخت حقوق براساس میزان بهره‌وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه کنند تا در بودجه سال آینده لحاظ شود.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور گفت: فارغ‌التحصیلان نباید نگران شغل‌شان در آینده باشند. باید جذب محیط‌های اشتغالی ‌شوند که در شان‌شان است. توجه به استعدادهای خاص، عین عدالت است.
ایران در زمان ابراهیم رئیسی برای ایجاد بلوک در برابر آمریکا و گسترش عمق استراتژیک خود با پیگیری روابط با روسیه، چین و آمریکای لاتین قصد دارد «نگاه به شرق» داشته باشد.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: نه کارهای دولت، آینده کشور را تأمین می کند و نه مخالفان دولت حرفی برای گرفتن دارند.
عملکرد ابراهیم رئیسی در یک سال گذشته این تفکر را میان اهالی سیاست ایجاد کرده است که او احتمالا تنها رئیس جمهور تک دوره‌ای ایران شود، در این صورت بعید نیست لاریجانی بار دیگر پا به عرصه رقابت گذاشته و با کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ بخواهد رقیب را از میان به در کند.
عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برای نایب رئیسی دوره آینده این کمیته ثبت نام کرد
نشست علنی امروز (یکشنبه 22 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حالی ساعت 10 و 22 دقیقه صبح آغاز شد که نمایندگان مردم در ساعات ابتدایی، جلسه را به صورت غیر علنی با حضور 3 عضو کابینه دولت سیزدهم برگزار کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ