آزادیخواه نماینده مجلس در واکنش به اظهارات وزیر صمت درباره کتک خوردن معاونش گفت: آقای فاطمی امین نشر اکاذیب نکنید، کدام قاضی ضرب و شتم معاون شمارا تائید کرده است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا رشیدپور مجری سابق صداوسیما در لایو اخیر اینستاگرامی خود به فحاشی عده‌ای واکنش جالبی نشان داد.
فیلم ادعای سخنگوی دولت در خصوص واکنش جالب رئیسی به گران شدن یک کالای مورد نیاز مردم را در زیر مشاهده می کنید.
چندی پیش تصویری از اسکورت سنگین فرماندار تاکستان برای افتتاح یک پروژه حسابی جنجال به راه انداخت و حالا ویدیویی از آن منتشر شده که نشان میدهد رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، ناگهان از ماشین فرماندار سبقت می‌گیرد تا ماشین نخست باشد. جالب اینکه در همان ایام پسر آقای نماینده هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حضور فرماندار پشت سر پدرش واکنش نشان داده بود.
در این ویدئو می بینید که یک زن تلاش می کند تا کوکابورا، محبوب ترین پرنده شکارچی استرالیا را نوازش کند. بعد هم واکنش جالب این پرنده زیبا را خواهید دید.
فسخ یک طرفه بیرانوند با پرسپولیس تمام نقل و انتقالات تابستانی ایران را تحت تاثیر خود قرار داد. مذاکره او با استقلال و احتمال رفتنش به اردوگاه رقیب سنتی موجب واکنش از سوی افراد مختلفی شده است.
بستنی فروش های ترکیه که با شوخی کردن بستنی را تحویل می‌دهند، در واکنش با یک ایرانی عجول شوخی‌شان بی‌نتیجه ماند.
پیک موتوری ترکی که سعی داشت در ترافیک از یک خودرو راه بگیرد با واکنش عجیب و وحشیانه راننده مقابل دوربین‌های خیابان روبرو شد.
یک اسب در نوشهیر ترکیه طی اتفاق جالبی فکر می کرد که مجسمه اسب واقعی است و شروع به بازی با آن مجسمه کرد.
یکی از بازدیدکنندگان پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی، شیری را دید که در خیابان خوابیده بود، علت آن را جویا شد و به او گفتند که زرافه ای را گرفته و ۷ روز متوالی آن را می خورد، سپس سیر شده است و دیگر نمی‌توانست حرکت کند
یک فود تستر آمریکایی بلاخره توانست قرمه سبزی و ته‌دیگ را تست کند.
پارس کردن عجیب دو سگ، هنگام پیاده روی در مواجهه با یک سگ رباتیک جالب و دیدنی بود.
پدربزرگ خوش‌لهجه آذری در گفتگو با احسان علیخانی گفت: می‌خواهم یک شعر برای آقای رئیسی بخونم. علیخانی در جواب او گفت: اون رو ولش کن، عاشقانه بخون./خبرفوری
یک استاد دانشگاه کابل که در واکنش به ممنوعیت تحصیل دختران در دانشگاه با یک گاری مملو از کتاب در خیابان‌های پایتخت افغانستان حرکت کرده و به دختران و زنان کتاب رایگان هدیه می‌داد توسط طالبان دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست پس از عیادت مجروحین گفت:سفارت و اقامتگاه دیپلمات‌های جمهوری آذربایجان در یک مجموعه به هم پیوسته است. اتفاق امروز خانواده‌ها را تحت تاثیر قرار داده، اما مناسبات دو کشور در وضعیت طبیعی خود قرار دارد.
ویدیویی جالب در فضای مجازی منتشر شده است که در آن یک راکُن به شکل جالبی سعی در جمع‌آوری برف های در حال بارش است./خبرفوری
رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس یک بیمارستان خاص ندارد؛ نمایندگان هم مثل بقیه از بیمه‌های تکمیلی استفاده می‌کنند. آقای پزشکیان این موضوع را تکذیب کرد؛ اصلا در صحبت‌های پزشکیان اشاره‌ای به این موضوع نشده بود.
رئیس جمهور در حین سخنرانی به اعتراض یک شهروند رباط کریمی درمورد قیمت بالای مسکن پاسخ داد.
خودداری یک زن مسلمان در چچن از دست دادن و روبوسی با رئیس جمهور روسیه خبرساز شده است.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفری که به قزوین داشته خطاب به معلمان غیر انتفاعی که از او ۲ دقیقه وقت می‌خواهند تا مشکلات‌خود را با او مطرح کنند پاسخ می‌دهد: وقت ندارم!
حجت الاسلام کاشانی در واکنش به فوت مهسا امینی گفت: دارید ضد انقلاب تولید می‌کنید. وسط شهر انتحاری می‌زنید علیه نظام.
وزیر کشور گفت: این بانوی عفیفه الگویی برای دختران و زنان ایران اسلامی است. مرگ او یک مرگ شهادت گونه است.
یک دوربین مخفی از عراق را ببینید؛ جایی که یک عراقی قصد بیرون کردن یک زائر ایرانی از موکب را داشت، اما با واکنش دیگر شهروندان عراقی روبرو شد. نکته جالب توجه اهمیت زائر امام حسین بودن برای عراقی‌ها است و آن‌ها فرد ایرانی را به دلیل آنکه زائر است بیرون نمی‌کنند نه به خاطر ایرانی بودنش که مورد اختلاف آنهاست.
مجری یک شبکه تلویزیونی در آرژانتین پس از شنیدن خبر درگذشت ملکه انگلیس در برنامه زنده به جشن و شادمانی پرداخت.
رئیس پلیس پیشگیری تهران در واکنش به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی از حضور یک زن روی سقف ماشین کلانتری گفت: این زن مدعی بود باید شوهر او را آزاد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ