رئیس دانشگاه امام حسین گفت: انقلاب اسلامی نه تنها در برابر دشمنان شکست نخورده است، بلکه الگوی کشورهای آزادی‌خواه جهان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خطیب نمازجمعه تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی هویت خود را از مدرسه عاشورا دارد گفت: به واسطه مدرسه عاشورا است که امروز سوریه را از چنگال امریکا خارج کرده است.
اراک- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت های دنیا را به چالش کشانده است، گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان قابل تصور نیست.
دومین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین‌علیه‌السلام مصادف با شب هشتم ماه محرم‌الحرام در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی امشب (سه‌شنبه) برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری درباره ابعاد شخصیتی حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام به‌عنوان الگوی تربیتی تراز اسلامی برای جوانان به ایراد سخن پرداخت و در ادامه آقای سید مجید بنی‌فاطمه در رثای این شهید والا مقام کربلا مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی (ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
مهدیشهر- رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمدن غرب نشان داده که در عمل جنگ طلب است، گفت: فلسطین نماد و الگوی رفتار دوگانه غربی‌ها است.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: انقلاب اسلامی یک قیام مهم به نام اسلام بود که به پیروزی رسید و اصالت فرهنگی را ارتقا بخشید.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به کنگره بزرگداشت ۲۴۰۰ شهید بخش کن تهران بر الگو قرار گرفتن سیره شهدای برای جوانان تأکید کردند.
شهردار تهران گفت: جامعه ما می‌تواند به درستی از شما دختران بهره بگیرد و آینده خویش را بسازد، انقلاب اسلامی در مسیر اعتلای خود به همراهی شما دختران نیاز دارد .
شهردار تهران گفت: جامعه ما می‌تواند به درستی از شما دختران بهره بگیرد و آینده خویش را بسازد، انقلاب اسلامی در مسیر اعتلای خود به همراهی شما دختران نیاز دارد .
اردستان-معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح گفت‌: انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش‌هاست و دشمنان سعی داشتند که انقلاب اسلامی و نظام را دچار مشکل کنند اما به نتیجه نرسیدند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تلاش‌های دولت، گفت: حتماً انقلاب اسلامی قصه اقتصاد و معیشت را نیز حل خواهد کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تلاش‌های دولت، گفت: حتماً انقلاب اسلامی قصه اقتصاد و معیشت را نیز حل خواهد کرد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: انقلاب اسلامی آغاز حرکت جمعی و سازمان یافته شیعیان امام صادق (ع) است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: انقلاب اسلامی محیطی امن برای بانوان در بخش‌های مختلف فراهم و نقش هویت‌سازی را در حوزه زنان ایفا کرد.‌
رئیس مجلس گفت: انقلاب اسلامی هم توانست زن را در محوریت خانواده در ابعاد مختلف خود قرار دهد و هم توانست زن را به‌عنوان یک فعال حوزه اجتماعی در عرصه‌های مختلف به میدان آورد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: انقلاب ملت ایران جنبشی اسلامی و ایمانی بوده که امید و اعتمادبه‌نفس را در جهان اسلام ارتقا داده است.
فرمانده کل ارتش گفت: سپاه از برکات نظام اسلامی و محصول ژرف اندیشی امامین انقلاب است که با توشه ولایتمداری، تقوا، بصیرت و مجاهدت‌های بسیار، الگوی دلدادگان انقلاب اسلامی شده است.
مشهد ـ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: پس از انقلاب ایران، اینجا دیگر خاورمیانه نیست بلکه منطقه مقاومت اسلامی است و این انقلاب معادلات جهانی را به نفع مؤمنان تغییر داده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدای انقلاب اسلامی به عنوان الگو به نسل جدید معرفی شوند.
کارشناس سیاست خارجی گفت: مهم‌ترین دستاورد خارجی انقلاب اسلامی را می‌توان در حوزه استقلال خواهی و استمرار این استقلال و ایجاد یک الگوی استقلال طلبی در دنیا معرفی کنیم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حکمرانی برآمده از انقلاب اسلامی الگویی بی‌بدیل است، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی بزرگترین نقطه عطف تاریخ ایران پس از پذیرش اسلام بود.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از امضای تفاهم نامه برای ساخت اولین محله الگو در شهر تهران با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.
دکتر حسنی آهنگر در جمع اساتید و مدیران دانشگاه جامع امام حسین (ع)گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر حرکت دانشگاهیان و جامعه به سوی دانشگاه تراز اسلامی تاکید داشتند و در زمان های متعدد به این موضوع مهم اهتمام داشتند.
رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر حرکت دانشگاهیان و جامعه به سوی دانشگاه تراز اسلامی تاکید و در زمان‌های متعدد به این موضوع مهم اهتمام داشتند.
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور زنان و خانواده گفت: طرح «الگوی سوم زن» منطبق با اندیشه‌های بلند انقلاب اسلامی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ