سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای عالی اشتغال گفت: هدف گذاری شده است تا وعده دولت برای ایجاد بالغ بر یک میلیون فرصت شغلی تا پایان سال محقق شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علم‌الهدی گفت: امروز تورم کالاهای اساسی طوری است که یک خانواده نمی‌دانند آیا فردا هم می‌توانند همین ناهار امروزشان را بخورند یا نه. دولت باید این دو مشکل را حل کند. یکی از عواملی که باعث ایجاد این مشکلات شده، برخی حرکت‌های ارادی اقتصادی است. وقتی برای ریشه‌کن کردن فقر، درآمد کارگران و کارمندان را افزایش می‌دهیم، هزینه تولید هم افزایش می‌یابد و قیمت محصول بالا می‌رود و گرانی غیر قابل کنترل ایجاد می‌شود لذا باید اصلاح شود.
به نظر می‌رسد که پیشرفت سریع فناوری هوش مصنوعی، با سرعتی به شدت بالا نیز سبب منسوخ شدن راه‌ها و رویه‌های سنتی می‌شود و در این میان روند تغییرات به قدری تند و سریع است که مجالی را برای هماهنگ شدن افراد با این تغییرات نمی‌دهد. مساله‌ای که خود یک خطر جدی است و می‌تواند چالش‌های جدی را به ویژه از حیث اجتماعی و فکری برای بشرِ امروز ایجاد کند.
چاقی یک مشکل بزرگ در اکثر کشور‌ها است. اضافه وزن یا چاقی شما را در معرض خطر بسیاری از مشکلات سلامتی جدی از جمله فشار خون بالا، بیماری قلبی، دیابت و سکته قرار می‌دهد. همچنین یک عامل اصلی در ایجاد رگ‌های واریسی است.
«نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان در نشست سوچی به «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: پس از ایجاد یک ایست بازرسی در گذرگاه لاچین از سوی جمهوری آذربایجان، وضعیت در گذرگاه لاچین و نیز در قره باغ کوهستانی بحرانی است.
در شرایطی مثل گذشته که حاشیه‌نشینان از جامعه منفصل نباشند، افراد در یک ارتباط با جامعه مدنی به فرض سواد می‌آموزند، احساس فشردگی نمی‌کنند و چگالی فقر بالا نمی‌رود. جایی که چگالی فقر بالا برود، تله فضایی فقر ایجاد می‌شود در تعریف دقیق مساله باید گفت که یک تله فضایی وجود دارد و یک تله طبقاتی. اگر تله طبقاتی در یک مکان فشرده شود، می‌شود تله فضایی که در آن فقر بازتولید می‌شود. تله طبقاتی در همه جهان وجود دارد، ولی تله فضایی آن را تشدید می‌کند. افراد به دام آن می‌افتند و دیگر نمی‌توانند بیرون بیایند.
رکورد ارزش معاملات به سمت بالا شکسته شده و توانست یک رکورد تاریخی ۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی را ایجاد کند.
برخی اپلیکیشن‌ها در عملکرد کلی گوشی اندرویدی اختلال ایجاد می‌کنند و برخی دیگر هم بدون هیچ استفاده خاصی، فضای حافظه دستگاه را اشغال می‌نمایند. بنابراین در صورتی که از یک اپلیکیشن استفاده زیادی نمی‌کنید، بهتر است به فکر حذف کردن آن‌ها باشید!
کارشناسان معتقدند آکریل آمید(acrylamide) که یک ماده شیمیایی است که هنگام سرخ کردن و پختن غذاهای نشاسته‌دار مانند سیب زمینی در دمای بالا ایجاد می‌شود؛ ممکن است با التهاب در مغز مرتبط باشد.
به گزارش خبرگزاری‌ها، تنش‌ها بین این دو کشور همسایه روز یکشنبه افزایش یافت. جمهوری آذربایجان اعلام کرد که یک ایست بازرسی را در ابتدای جاده‌ای که از ارمنستان به منطقه ارمنی قره باغ کوهستانی در جمهوری آذربایجان منتهی می‌شود ایجاد کرده است، ارمنستان هم مدعی شد که چنین ایست بازرسی ناقض پیمانی است که به جنگ بین کشور‌ها در سال ۲۰۲۰ پایان داد.
پس از حمله روسیه و خساراتی که در مناطقی در اوکراین ایجاد کردند، از بوچا و ایرپین گرفته تا ماریوپل و خرسون، کشور‌های مرزی مانند لهستان و کشور‌های بالتیک دیگر نمی‌خواهند کوچک‌ترین ریسک را به جان بخرند که مورد حمله روسیه قرار گیرند. آن‌ها در روز‌های اول حمله به اوکراین، مدعی شده بودند که نیرو‌های روسیه به‌دنبال تصرف زمین‌های بیشتری از کشور‌های بالتیک هستند. جلوگیری از این حمله آن‌ها دست به یک اقدام مهم زدند و آن نیز بازدارندگی فعال بوده و از نظر عملی به معنای انقلاب است.
به نظر می‌رسد که بشقاب پرنده‌های مشاهده شده «با قابلیت مانور بسیار بالا» از نظر ظاهری از قوانین فیزیک پیروی نمی‌کنند. زیرا آن‌ها باید در اثر اصطکاک یک «گلوله آتشین نوری درخشان» ایجاد کنند.
اصفهان- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال ۱۴۰۱ بالغ بر یک میلیون فرصت شغلی که رئیس جمهوری وعده دادند، محقق شد و نرخ بیکاری به ۸.۲ کاهش یافت.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: کانال‌های فردایی در روزهای تعطیل و ساعات شب، قیمت را بالا و پایین می کردند. همچنان که فعالان بازار ارزی می‌دانند، کانالی که در خارج از کشور است و آقایی که در استانبول آن را می‌گرداند، مشخص می‌کند ما در یک جنگ شناختی ویژه قرار داریم.
رئیس اتحادیه گل و گیاه با بیان اینکه دلالان رزها را دپو کردند تا با ایجاد کمبود، قیمت را بالا ببرند، گفت: قیمت یک شاخه گل رز ۵۰ هزار تومان و قیمت یک تاج گل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
پارس جنوبی جم می‌توانست با برتری مقابل شهرداری آستارا تا رده دوم جدول لیگ یک بالا بیاید اما در این بازی بیرون از خانه نتیجه ضعیفی کسب کرد.
سفیر روسیه از برنامه ریزی دولت روسیه از ایجاد کریدور دریایی در دریای بالتیک به بندرعباس خبر داد و گفت: با ایجاد این کریدور، مدت زمان جابه‌جایی کالا میان دو کشور به کمتر از ۱۰ روز خواهد رسید.
مهم‌ترین گزاره آقای قاضیان هم ایراد دارد؛ اینکه مردمی که به خیابان می‌آیند دیگر به خانه برنمی‌گردند؛ خیر، ما چنین چیزی نداریم. مگر مردمی که ۹۸ آمدند به خانه نرفتند؟ علت اینکه این‌ها در خیابان هستند، یک موضوع اساسی دارد و و آن این است که کسی با آن‌ها مخالفت نمی‌کند. ویژگی انسان است که خودش را با محیط تطبیق دهد. خصوصا در سیاست. من فکر می‌کنم این شانس را باید به خودمان و حکومت بدهیم. اگر هم نشد، یکی دو سال ضرر خواهیم کرد، ولی در برابر اتفاقات مخالف ریسک کمتری خواهد داشت.
ایرنا رسانه دولت به نقل از یک مقام آگاه نوشت: عصر روز یکشنبه تعدادی از آشوبگران اقدام به ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی نقاط شهر جوانرود کردند که این ناآرامی‌ها به پس‌از اذان مغرب نیز کشیده شد و درگیری بالا گرفت.
سخنگوی دولت درباره موضوع ساخت یک میلیون مسکن و برخی گمانه زنی ها مبنی بر بی نتیجه ماندن این سیاست، خاطرنشان کرد: با افتخار می گویم برای وعده ساخت چهار میلیون مسکن طی چهار سال به خود می بالم. من هم با دانشجویان هم عقیده هستم که کسی که هشت سال در تولید مسکن را بست و عنوان کرد دولت مسئول تولید مسکن نیست و بحران امروز را ایجاد کرد، باید پاسخگو باشد و برای این بحران آفرینی محاکمه شود.
در ۱۵ ژانویه آتشفشان هونگا در منطقه هونگا- تونگا (در کشور تونگا در اقیانوس آرام) که یک مخروط آتشفشانی در زیر دریا در فاصله ۶۴ کیلومتری شمال جزیره تونگا، تونگاتاپو است، ناگهان فوران کرد. این انفجار قوی‌ترین انفجار روی زمین در ۳۰ سال اخیر بود و۱۰۰ برابر بمب هیروشیما قدرت داشت. انرژی بسیار زیاد این رویداد باعث ایجاد سونامی شد که تا ژاپن هم رسید. همچنین امواج شوک جوی ایجاد شده باعث شد که در جو زمین صدایی مانند زنگ به گوش برسد.
تیم ملی بسکتبال در حالی پیگیر اردوهای خود برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی است که شیوع یک ویروس میان ملی‌پوشان نگرانی‌هایی را بابت آمادگی برای حضور در این پنجره ایجاد کرده است.
تیم ملی بسکتبال در حالی پیگیر اردوهای خود برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی است که شیوع یک ویروس میان ملی‌پوشان نگرانی‌هایی را بابت آمادگی برای حضور در این پنجره ایجاد کرده است.
اعتماد به نفس از حس شایستگی حاصل می‌شود، یک کودک با اعتماد به نفس نیاز به درک مثبت و واقع گرایانه از توانایی هایش دارد و ناشی از دستاورد‌های بزرگ و کوچک است. کلمات دلگرم کننده شما می‌تواند به ایجاد اعتماد به نفس کمک کند.
بررسی اولیه حاکی از این بود که به دنبال وقوع یک تصادف جزئی بین دو خودرو، درگیری لفظی بین رانندگان ایجاد می‌شود که با بالا گرفتن درگیری راننده یکی از خودروها پیاده می شود و در این حین راننده ۲۰۶ اقدام به زیر گرفتن او می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ