رکورد ارزش معاملات به سمت بالا شکسته شده و توانست یک رکورد تاریخی ۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی را ایجاد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس امروز بیش از ۳۳ هزار واحد ریخت، این ریزش بعد از تکذیب خبر اصلاح نرخ خوراک پتروشیمی توسط سخنگوی دولت صورت گرفت.
شاخص کل بورس امروز با یک چرخش از مثبت باز هم به سمت منفی رفت.
امروز با وجود ریزش شاخص کل بورس اما باز هم نمادهایی پرتقاضا بودند
امروز مطالبی همچون قیمت دلار بازهم کاهشی شد، فردا این گروه های بورسی وضعیت خوبی نخواهند داشت، نامه‌ای که روز بورس را سرخ کرد | انتشار عجیب یک نامه بعد از ۵۰ روز سکوت، خبرهای مهم برای دو نماد خودروئی، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۷ تیرماه، شناسایی سود ۱۶۱ میلیاردی یک نماد خودرویی، سه نماد با بیشترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در شرایطی که بازار خودرو‌های خارجی، ماه هاست چشم انتظار عرضه گستره شاسی بلند‌های آسیایی و اروپایی است، چند روزی است که خبر عرضه صد‌ها شاسی بلند مونتاژی در بورس کالا حاشیه ساز شده است. از یک سو مقام مسئول در وزارت صمت مخالف است؛ از سوی دیگر بورسی‌ها فرش قرمز پهن کرده اند!
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۶۸۴۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۰۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس تهران در روز چهارشنبه در حالی برای سومین روز متوالی شاهد رشد بود که توانست با ۱۵ هزار واحد افزایش به ارتفاع دو میلیون و ۳۴۵ هزار واحدی صعود کند. بازهم بورس تهران شاهد ریزش خواهد بود؟
ارزش معاملات روزانه خرد بازار سرمایه امروز رکورد تازه ای را زد که نشان از ادامه دار بودن روند صعودی است.
امروز بازار سرمایه توانست باز هم قله جدیدی را فتح کرده و در جایگاه ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد قرار بگیرد.
شاخص کل در ابتدای معاملات امروز باز هم با رشد مواجه شده و سقف جدیدی را زده است.
با صعودی شدن بازار سرمایه و داغ شدن بازار برخی از افراد که مردم را به صورت بی مهابا در سال ۹۹ به بورس دعوت می‌کردند دوباره فعال شده و به کارهای متعددی اعم از سیگنال فروشی مشغول شده اند.
امروز بازار سرمایه با رشد دوباره ای همراه شد اما مهمتر از همه ارزش معاملات خرد بوده که البته افزایش عرضه نیز در آن موثر بود.
امروز بازار سرمایه با رشد دوباره ای همراه شد اما مهمتر از همه ارزش معاملات خرد بوده که البته افزایش عرضه نیز در آن موثر بود.
امروز بازار سرمایه با رشد دوباره ای همراه شد اما مهمتر از همه ارزش معاملات خرد بوده که البته افزایش عرضه نیز در آن موثر بود.
بررسی ها نشان می دهد اصرار شورای رقابت بر لغو عرضه خودرو در بورس با چراغ سبز وزارت صمت انجام شده است و اگر این دعوا ادامه دار باشد کار به دیوان عدالت اداری خواهد رسید.
احتمالا در روز‌های آینده بازهم شاهد اظهارنظر‌هایی مبنی بر ممنوعیت عرضه خودرو و یا تداوم عرضه خودرو در بورس باشیم؛ ابهاماتی که می‌تواند در نهایت به فرآینده عرضه خودرو به بازار لطمه وارد کند و فضای هیجانی در بازار را تشدید کند؛ زیرا قیمت‌ها در بازار خودرو تابع عرضه و تقاضاست.
در هفته های پیش رو باز هم دو خودرو پرطرفدار در بورس عرضه می شود.
در هفته های پیش رو باز هم دو خودرو پرطرفدار در بورس عرضه می شود.
شاخص کل در ابتدای معاملات بیش از ۷ هزار واحد رشد کرده است.
معاملات امروز بازار سرمایه در شروع معاملات حاکی از ریزش ۵۹۹ واحدی شاخص کل دارد.
شاخص کل در معاملات امروز با ریزش ۱۹ هزار واحدی به یک میلیون و ۲۷۷ هزار واحدی رسید.
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت: کالاهای موجود تعدادی از کانتینرهایی که ۱۳ سال در انبارهای سازمان انبار تملیکی خاک می‌خورد، به دور از چشم ماموران روبوده شدند.
اعضای کمیسیون تلفیق تصمیم‌ گرفتند که موادی مثل قیر، متانول، اوره و پلی اتیلن را با ذکر نام در تبصره ۶ لایحه بودجه اضافه کنند تا این مواد نیز در کنار فهرست دولت، مشمول مالیات بر درآمد صادراتی شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ