به گزارش خبرگزاری‌ها، تنش‌ها بین این دو کشور همسایه روز یکشنبه افزایش یافت. جمهوری آذربایجان اعلام کرد که یک ایست بازرسی را در ابتدای جاده‌ای که از ارمنستان به منطقه ارمنی قره باغ کوهستانی در جمهوری آذربایجان منتهی می‌شود ایجاد کرده است، ارمنستان هم مدعی شد که چنین ایست بازرسی ناقض پیمانی است که به جنگ بین کشور‌ها در سال ۲۰۲۰ پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دارنده نشان برنز مسابقات جهانی جودو گفت: ما طی چند ماه گذشته خیلی شرایط بدی را در جودوی ایران گذراندیم و در این مدت هیچ شاکله‌ای در فدراسیون جودو وجود نداشت حالا با شروع اردوها همه چیز سر و سامان گرفته است.
دارنده نشان برنز مسابقات جهانی جودو گفت: ما طی چندماه گذشته خیلی شرایط بدی را در جودو ایران گذراندیم و در این مدت هیچ شاکله‌ای در فدراسیون جودو وجود نداشت حالا با شروع اردوها همه چیز سر و سامان گرفته است.
بعد از ارتقا روابط ایران و عربستان و چند کشور مهم غرب آسیا اکنون دامنه گسترش روابط به لیبی رسیده است، کشوری که یکی از حلقه‌های ضروری برای ارتباط گیری با آفریقاست.
النصر برای جذب حکیم زیادش، مذاکراتش را با این بازیکن آغاز می کند.
پاتریک شیک، مهاجم اهل جمهوری چک تیم فوتبال بایر لوزکوزن، آماده بازگشت به تمرینات می‌شود.
رییسی در دیدار اخیرش با جمعی از فعالان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان درباره موضوع فیلترینگ اظهار کرد: فعالیت هر سکوی خارجی که حاضر به مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی با ایجاد دفتر در داخل کشور باشد، هیچ منعی ندارد.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز فعالیت مدارس این استان از روز دوشنبه چهاردهم فروردین ماه خبر داد.
شمشیربازی اسلحه سابر برای چهارمین حضور متوالی در بازی‌های المپیک و کسب سهمیه لازم برای آن باید از سال آینده در میادین مورد تایید فدراسیون جهانی شرکت کند؛ جام جهانی اسپانیا اولین رویداد است.
سازمان لیگ برنامه شش هفته آتی لیگ برتر را اعلام کرد.
تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران برای بازی در جام حذفی از سر گرفته شد.
مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی تیم‌ صنعت نفت آبادان برابر نساجی مازندران از سر گرفته شد.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان ساعاتی پیش بار دیگر تمرینات سپاهان را زیر نظر گرفت.
تیم فوتبال سپاهان از روز آینده تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.
دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس با صحبت های سرمربی این تیم آغاز شد.
مرحله چهارم تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با انجام تمرین امروز صبح به پایان رسید.
با گذشت بیش از یک‌ماه از آغاز اتفاقات، مصطفی معین، وزیر پیشین علوم و استاد دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، تاکید می‌کند که متفکران و دلسوزان از سال‌ها قبل وقوع تنش‌های سیاسی و اجتماعی را هشدار داده بودند، اما گوش شنوایی نیست.
ناتو در بحبوحه تشدید تنش‌ها با روسیه درباره جنگ اوکراین، رزمایش اتمی خود را با هدف تقویت توانمندی‌های بازدارندگی این ائتلاف نظامی امروز(دوشنبه) آغاز می‌کند.
ژوزه مورایس پس از چند روز استراحت به شاگردانش بار دیگر تمرینات سپاهان را زیر نظر گرفته است.
وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد نیروهای ارتش جمهوری آذربایجان امروز صبح به مناطق مرزی این کشور حمله کرده‌اند.
رئیس امور نظام فنی و مشاوران سازمان برنامه و بودجه گفت: با راه‌اندازی مجدد سامانه اطلاعات عوامل نظام فنی و اجرایی کشور «ساجار»، امکان انحصار، تبانی و فساد در قراردادها کاهش پیدا می‌کند.
ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، بار دیگر مذاکراتش با مدیران چلسی برای انتقال این بازیکن را آغاز کرده است.
به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس؛ تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت یکی از اقدامات کوتاه مدت در نیمه دوم امسال خواهد بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ