با مصدومیت چند ستاره و نیمکت‌نشینی چند بازیکن دیگر، آمریکا با شرایطی نامطلوب پای به جام جهانی می‌گذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف ادعای برخی از صفحات مجازی، اوسمار ویه‌را صحبتی درباره پیشنهاد بازیکن به یحیی گل‌محمدی نداشته است.
رئیس مجلس گفت: در صحبتی که روز جمعه با وزیر کشور تاکید کردم که فرصت رو به اتمام است و قول داد تا سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.
گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره حضورش در این باشگاه صحبتی انجام نداد.
قائم‌مقام باشگاه پیکان اعلام کرد که قصد سرمربیگری در این تیم ندارد و به زودی سرمربی جدید مشخص خواهد شد.
کاپیتان مس رفسنجان اعلام کرد با محمد ربیعی درباره آینده اش در این تیم صحبتی نکرده است.
جاویدنیا کارشناس ارشد روانشناسی بالینی در بیمارستان سبلان تأمین اجتماعی در اردبیل درباره تصمیم خود به خودکشی به خبرنگار «ایران» می‌گوید: ۲۲ سال است که در بیمارستان به عنوان مددکار مشغول به کار هستم و داستان از آنجا شروع شد که از بازرسی درباره یکی از مسئولان بیمارستان آمده بودند که وقتی من صحبتی کردم، منشی آن شخص به گوش فرد رسانده بود و همین مسأله باعث شد تا هرروز فشار روانی زیادی را به من وارد کنند.
غلامحسین رضوانی، عضو جبهه پایداری، در واکنش به برخی گمانه‌ها مبنی بر جانشینی محمد مهدی میرباقری به جای مرحوم مصباح گفت: بنده مطلقا صحبتی درباره جانشینی محمد مهدی میرباقری به جای مرحوم مصباح نشنیده‌ام و فکر می‌کنم این موضوع خلاف واقعیت است.
سه بازیکن استقلال که دیدار سایپا را از نزدیک مشاهده می کردند، ترجیح دادند درباره حواشی امروز باشگاه صحبتی نکنند.
خوان لاپورتا در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود اتهامات موسوم به بارسا گیت را رد کرده و می‌گوید درباره بازگشت مسی به بارسا به عنوان بازیکن صحبتی نخواهد کرد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد در جلسه امروز درباره انتخاب سرمربی تیم امید صحبتی نشده است.
در شرایطی که چندان درباره این موضوع صحبتی نشده، پروژه مخفی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی ایران یک گزینه جذاب ایتالیایی است؛ مربی‌ای که قطعا آندره آ استراماچونی نیست و پیش‌از‌این سابقه حضور در ایران را هم نداشته است
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی تشکیل جلسه داد که هیچ صحبتی درباره آینده نیمکت تیم ملی ایران صورت نگرفت.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد داور بازی استقلال و تراکتور در جام حذفی گفت: بهترین قضاوت را از کوپال ناظمی دیدم.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تاکید دارد که این باشگاه دیگر هیچ صحبتی درباره کریستیانو رونالدو نخواهد کرد.
سرمربی فولاد در خصوص شرایط تیم ملی به این جمله بسنده کرد و گفت: "درباره تیم ملی هیچ صحبتی ندارم و درست هم نیست در این زمینه صحبت کنم. امیدوارم تیم ملی ایران موفق باشد."
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد در حال حاضر صحبتی درباره نشست روسای جمهور روسیه و آمریکا در میان نیست.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، حاضر نشد صحبتی درباره احتمال جذب کریستیانو رونالدو انجام دهد.
در نشست اخیر فیفا درباره این مساله هیچ بحثی صورت نگرفت و اعضا صحبتی درباره ایران نداشتند.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به تراکتور به خاطر یک بازی خوب تبریک می‌گویم. این برد حقشان بود. می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. درباره بازی صحبتی ندارم و شما هم زحمت بکشید درباره بازی سوال نکنید.
امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه پس از دیدار با سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، گفت که از فرصت این دیدار استفاده کرده و درباره حقوق زنان صحبت کرده است.
او در پاسخ به این سوال که آیا درباره آمدن کی‌روش به ایران هم بحثی انجام شد یا خیر؟ گفت: هیچ بحثی نشد. البته راجع به تمام تیم‌های ملی گفتگو شد، اما درباره آقای کی‌روش صحبتی نشد.
رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سوالی درباره بازداشت شهروندان در گشت های امنیت اخلاقی گفت: اصلاً چنین صحبتی نیست. دستگیری نیست بلکه انتقال برای توجیه و تعهد و اینکه خانواده اش ببیند این فرد با چه وضعی است و بعد تحویل خانواده می‌شود.
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس در روز‌های گذشته درباره جزئیات این طرح صحبتی کرده بود که در بخشی از آن اشاره کرده بود: در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک‌دهم درصد و از صد تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است. یعنی افرادی که می‌خواهند سند ازدواج خود را دریافت کنند، باید مبلغی را به حساب دولت واریز کنند تا بتوانند سند ازدواج خود را دریافت کنند.
عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز درباره جایگاه سازمان و اینکه زیر نظر کدام یک از مقام‌ها اداره خواهد شد صحبتی نشده و درباره این موضوع باید در صحن شورای شهر تصمیم گیری شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ