خوان لاپورتا در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود اتهامات موسوم به بارسا گیت را رد کرده و می‌گوید درباره بازگشت مسی به بارسا به عنوان بازیکن صحبتی نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید علی احمدی، تهیه‌کننده «خنداونه» در واکنش به اتفاقات اخیر در صداوسیما و صحبت‌های جبلی مبنی بر اینکه تلویزیون نیاز به چهره‌های هنجارشکن ندارد، نوشت: «جناب آقای جبلی عزیز، هنجارشکنان واقعی همکاران جدید الورود شما به رسانه ملی و اقایان جبهه نامحترم پایداری هستند که پایداری عجیبی در تعامل با دیگر دوستداران انقلاب و اسلام و این مرز و بوم دارند. اگر بشود دوستدار خطابشان کرد!
اگر یک چیز وجود دارد که باید در مورد گورکن های عسل خوار بدانید، این است که آنها به راحتی عقب نشینی نمی کنند، حتی در برابر شکارچیان بسیار بزرگتر از خودشان.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر از جوانگرایی حمایت کنند فولاد تا دو سال دیگر از خرید بازیکن بی نیاز می شود.
رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: مردم به نحوی با ناامیدی در سال ۱۴۰۰ مواجه بودند و اوضاع را به وفق مراد نمی‌دیدند. من با اینکه جایم در قوه قضاییه به عنوان مطالبه‌گر حضور داشتم، اما تصورم این بود که وظیفه و تکلیفی دارم. حتی مسئولان آن زمان می‌گفتند که شرایط حتی از زمان جنگ بدتر است و کسری بودجه و وضعیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی خاصی داریم که محصول دشمنی دشمنان بود اما عملکرد دولت هم در این زمینه نقش داشت.
اگر خون دماغ شدید سرتان را در وضعیتی بالاتر از قلب‌تان نگه دارید. کمی به جلو خم شوید، این کار از جاری‌شدن خون به عقب و ورود خون به داخل گلو جلوگیری می‌کند.
اگر گردنتان حالت ناپایداری پیدا کرده است و سرتان را به میزان بیشتر از معمول به عقب یا جلو خم می‌شود، ممکن است دچار شکستگی یا پارگی رباط‌های گردن شده باشید. این عارضه معمولا فقط هنگامی رخ می‌دهد که ضربه یا جراحت شدید گردن رخ داده باشد و احتمالا پزشکتان در عکسبرداری با پرتو‌های ایکس متوجه آن می‌شود.
مرندی گفت: اگر اختلاف حیاتی بود آقای بورل بعد از وین نمی‌گفت خواسته ایران منطقی است. پس اختلافات حیاتی نیست؛ بنابراین نیازمند اراده سیاسی آمریکا هستیم. اگر امریکایی‌ها متن را بپذیرند طبیعتاً بحث آژانس راه حل پیچیده‌ای ندارد.
کاپیتان اسبق آبی‌پوشان گفت: استقلال در رفسنجان بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و با اینکه با یک گل از حریف عقب بود، ولی توانست ۳ امتیاز با ارزش را کسب کند.
کاپیتان سابق استقلال که پیراهن رقیب را هم یک سال برتن کرده است، تاکید کرد اگر زمان به عقب برگردد بزرگترین اشتباه دوران فوتبالش را مرتکب نمی‌شود و هیچ وقت برای پرسپولیس باز نمی‌کند!
بارش‌های اخیر بر افزایش تراز آبی دریاچه ارومیه تأثیری نداشته است و بیم آن می‌رود که اگر پمپاژ آب به دریاچه از طریق تونل کانی‌سیب انجام نشود، دریاچه در تابستان سال آینده به‌شکل کامل خشک شود.
پرسپولیس و استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به گل‌گهر سیرجان صدرنشین شراکتی لیگ برتر در هفته سیزدهم هستند ولی اگر تیم قلعه‌نویی بازی عقب افتاده در خانه آلومینیوم اراک را ببرد، هردو تیم تهرانی از صدر خواهند افتاد
«هوراسیو دی لا ایگلسیا»، نویسنده ارشد مطالعه، می‌گوید: «بدن ما یک ساعت شبانه روزی طبیعی دارد که به ما می‌گوید چه زمانی در شب بخوابیم. اگر در طول روز که خورشید بیرون می‌آید به اندازه کافی در معرض نور قرار نگیرید، ساعت بدن شما به تعویق می‌افتد و شروع خواب شبانه را به عقب می‌اندازد.»
اگر چه لوکادیا در آستانه دربی تهران را ترک کرد و شیخ دیاباته هم مصدوم است اما این دلیل قانع کننده ای نیست که پرسپولیس عقب نشینی کند.
گفتگو شاید کمک کند که به راه‌حل نزدیک شویم، اما راه‌حل نیست، یعنی این‌جوری نیست که ما بیاییم گفتگو کنیم و مساله‌ای که در خیابان می‌بینیم، حل شود.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: تیمی که 37 سال رنکینگ یک جهان است حقش بیش از این‌هاست و اگر توجه‌ها کمتر شود جایگاه‌مان را از دست می‌دهیم.
کلسیم و ویتامین D از مواد مغذی کلیدی برای سلامت استخوان هستند. اگر از دریافت این مواد مغذی عقب مانده‌اید، ممکن است به مکملی جدا از مولتی ویتامین‌های معمولی نیاز داشته باشید.
رئیس فدراسیون کشتی در جمع برخی از روسای هیات های کشتی گفت: شأن کشتی از نظر اخلاقی باید در تمام کشور حفظ شود و هیچکس حق ندارد به عقب بازگردد.
پوتین عقب نشینی نخواهد کرد. او در حال کالیبراسیون مجدد است. او در تلاش است تا از وضعیت به گوشه رانده شده فعلی خود خارج شود. او زمانی گفته بود: «اگر می‌خواهید پیروز شوید باید در هر مبارزه تا پایان بجنگید گویی این آخرین نبرد و نبردی سرنوشت ساز است. شما باید فرض کنید که هیچ عقب نشینی‌ای وجود ندارد».
نکونام به فدراسیون اعلام کرد دستیاری کی‌روش برای او بازگشت به عقب است؛ چراکه چند سال قبل این جایگاه را تجربه کرده و اگر قرار باشد به تیم ملی برگردد به‌عنوان نفر اول بر می‌گردد.
اصفهان- مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:ما داریم به عقب برمی‌گردیم، اگر قرار بود که کی‌روش را باز گردانیم، اگر قرار بود تاج برگردد، چرا این انتخاب‌ها را انجام دادیم؟
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می‌گوید که حتی اگر همین الان همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره‌ جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
ایالات متحده پاسخ خود را به نظرات ایران در مورد متن پیش‌نویس روز چهارشنبه ارسال کرد و اگر ایران با این شرایط موافقت کند می‌توان به سرعت به توافق دست یافت. از سوی دیگر، اگر مذاکره کنندگان ایرانی خواسته‌های جدیدی را مطرح کنند یا از عقب نشینی از خطوط قرمز آمریکا خودداری ورزند همه چیز ممکن است بدون هیچ گونه توافقی از بین برود.
سرمربی پرتغالی استقلال می گوید روی ذهنیت بازیکنانش کار کرده است که اگر هم عقب بیفتند، برای پیروزی تلاش کند.
وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران گفت: اگر زمان به عقب برگردد باز هم به شرایط اردو اعتراض می‌کنیم چون در حد یک ورزشکار حرفه ای نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ