هفته دوم لیگ کشتی با حضور ملی‌پوشان برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران برای پیوستن به پرسپولیس منتظر امضای رضایتنامه اش از سوی باشگاه دانمارکی است.
آزمون در بخش دیگری از مصاحبه گفت: قلعه‌نویی در رختکن تیم ملی قبل از ورود بازیکنان ملی‌پوش به زمین مسابقه، آهنگ ای ایران ای مرزپرگهر را پخش می‌کند.
پس از ماجراهای پیش آمده برای تیم‌ملی واترپلوی ایران به نظر می‌رسد با تصمیم اتخاذ شده دیگر امکان اضافه شدن دو بازیکن به جمع ملی‌پوشان به منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو وجود ندارد!
مربی تیم ملی والیبال درباره شرایط به وجود آمده برای ملی‌پوشان در روزهای اخیر توضیح داد.
با وجود اینکه نام وینگرهای بوشهری به عنوان نماینده استقلال در فهرست تیم ملی است، اما آنها وضعیت بلاتکلیفی برای فصل بعد دارند.
ملی‌پوش تیم ملی تکواندو گفت: در روز مسابقه با تمام وجود برای کسب بهترین مدال در مسابقات جهانی می‌جنگم، اما برای نتیجه به خدا توکل خواهم کرد.
کاروان تیم‌ملی جوانان ایران برای برگزاری بازی‌های حذفی فرغانه را به مقصد تاشکند ازبکستان ترک کرد.
ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی در بلگراد تاکید کرد که برادرش با وجود کری زیادی که برای او می‌خواند، مجبور به تغییر وزن شد و از این پس در 63 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت.
مسئولان بسکتبال ژاپن همراه داشتن نتیجه تست کرونا را به عنوان یکی از الزامات برای اجازه ورود ملی‌پوشان بسکتبال ایران به خاک کشورمان اعلام کرده‌اند.
مسئولان بسکتبال ژاپن همراه داشتن تست نتیجه تست کرونا را به عنوان یکی از الزامات برای اجازه ورود ملی‌پوشان بسکتبال ایران به خاک کشورمان اعلام کرده‌اند.
بعد از خداحافظی یکی از مدعیان وزن 87 کیلوگرم از دنیای قهرمانی، حالا این احتمال وجود دارد که مدعی دیگر این وزن هم به کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اضافه شود.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: فشار مسابقات در لیگ ایران با وجود بازی‌های غرب آسیا بسیار زیاد است و امیدوارم ملی‌پوشان مصدوم نشوند.
رئیس باشگاه بایرن مونیخ نسبت به موفقیت تیمش با وجود ناکامی ملی‌پوشان این باشگاه در جام جهانی امیدوار است.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران شب بازی با آمریکا مجوز ورود یک دستگاه خودروی خارجی را دریافت کردند.
جمعی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران در لحظه ورود شاگردان کی‌روش به تهران در فرودگاه حاضر شدند.
واقعیت این است که ملی‌پوشان ایرانی قریب به یک هفته‌ای می‌شود که در دوحه درگیر مسائلی هستند که شاید انتظارش را نداشتند در این جام آن‌قدر پررنگ باشد. آن‌ها هر روز با سؤالات خبرنگاران انگلیسی روبه‌رو می‌شوند که آیا قرار است سرود ملی ایران را بخوانند یا نه یا اینکه قرار است بعد از گل‌زنی احتمالی خوشحالی کنند یا خیر، به‌گونه‌ای شده که دیگر کسی از مطرح‌شدن چنین موضوعاتی غافلگیر نمی‌شود. با وجود این، شرایط بازیکنان تیم ملی ایران می‌تواند بزرگ‌ترین علامت سؤال باشد.
تیم ملی انگلیس، نخستین حریف ملی‌پوشان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ ساعاتی قبل وارد قطر شد.
رییس فراکسیون ورزش مجلس از احتمال تصویب طرح معافیت از خدمت ملی‌پوشان فوتبال خبر داد.
برخلاف لیگ کشتی آزاد که در نهایت برای هر 10 ملی‌پوش تیم خوب و نسبتاً متمول وجود داشت، اما در لیگ فرنگی به نظر در نهایت چندین نفر از ملی‌پوشان بدون تیم خواهند ماند.
با بازگشت بازیکنان از تیم‌ملی ایران، تمرینات پرسپولیس با نفرات کامل‌تری برگزار خواهد شد.
پرسپولیس در شرایطی که در تهران مقابل تیم هوادار قرار می‌گیرد یک روز دیر‌تر بازی خود را برگزار می‌کند و این سؤال برای استقلالی‌ها به وجود آمده که چرا درحالی که دو تیم شرایط مشابهی در اردوی تیم ملی داشتند و بازیکنان‌شان تیم ملی را در اردوی سخت ترکیه همراهی کرده‌اند، بازی استقلال ۲ روز بعد از بازگشت ملی‌پوشان از اتریش برگزار می‌شود، اما پرسپولیس با یک روز تأخیر در مقابل هوادار قرار می‌گیرد؟!
میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ابراز امیدواری کرد که ملی‌پوشان در مسابقات بعدی خود نیز عملکرد خوبی داشته باشند.
رئیس فدراسیون هندبال می‌گوید با وجود جو سنگینی که علیه تیم ملی نوجوانان ایران در بحرین ایجاد شد ملی‌پوشان ایران با ارائه یک نمایش فوق‌العاده هم سهمیه جهانی گرفتند و هم به نیمه نهایی رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ