پس از ماجراهای پیش آمده برای تیم‌ملی واترپلوی ایران به نظر می‌رسد با تصمیم اتخاذ شده دیگر امکان اضافه شدن دو بازیکن به جمع ملی‌پوشان به منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو وجود ندارد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با وجود هیاهوی به راه افتاده از فعالیت هسته‌ای ایران، شاهد اجرای سیاست درهای باز و نوآوری باز در سازمان انرژی اتمی ایران هستیم و این مهم نصب‌العین این سازمان است.
اصفهان- هواداران خانم در اصفهان باز هم نتوانستند به عنوان تماشاگر وارد نقش جهان شوند.
اصفهان- هواداران خانم در اصفهان باز هم نتوانستند به عنوان تماشاگر وارد نقش جهان شوند.
طبق ادعای روزنامه الخلیج، کاستاس مانولاس در آستانه جدایی از شارجه قرار دارد.
رئال مادرید در ماه ژوئن، تاکنون جدایی چهار بازیکن را تایید کرده است.
هواداران پرسپولیس و استقلال در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند.
ژوزه مورینیو نمی‌خواهد در آستانه بازی با سویا در فینال لیگ اروپا دستش رو شود، برای همین تمرینات رم را پشت درهای بسته برگزار می‌کند.
رونالد آرائوخو، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا، از بازگشت لیونل مسی به این تیم حمایت کرد و درهای بارسا به روی ستاره بزرگ آرژانتینی همیشه باز است.
منابع دیپلماتیک از نشست پشت درهای بسته شورای امنیت درباره سودان خبر دادند.
بعد از نماز صبح درهای مصلای بزرگ امام خمینی (ره) جهت اقامه نماز پرشکوه عید سعید فطر، به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، به روی نمازگزاران باز شد.
بنا به گزارش‌های رسانه‌ای، لهستان خواستار وضع ممنوعیت وارداتی بر بسیاری از محصولات اوکراین است.
سرمربی تیم ملی فوتسال با اعلام فهرست نهایی ۱۶ بازیکن اعزامی به تایلند،برنامه های آتی این تیم را هم تشریح کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هیچ بازیکنی در تیم ملی فوتسال دائمی نیست و همیشه درهای این تیم به روی همه به خصوص جوانان باز است.
امارات متحده عربی، اردن، مصر و بحرین بیش از دو سال پیش حرکت به سمت عادی‌سازی روابط با سوریه گام برداشتند. امارات متحده عربی در این زمینه پیش‌قدم شد و متعهد شد که مدت کوتاهی پس از اعزام وزیر‌خارجه خود به دمشق، یک نیروگاه خورشیدی در سوریه می‌سازد. بحرین هم دوباره سفیر خود را به سوریه فرستاد. مصر هم بر بازگشت سوریه به اتحادیه عرب تاکید کرد.
کاخ سفید در بیانیه ای با اعلام اینکه درهای دیپلماسی به روی کره شمالی بسته نشده است، خواستار دست کشیدن پیونگ یانگ از «اقدامات بی ثبات کننده» خود شد.
دبیر کل ناتو ضمن ادعای اینکه اوکراین در آینده به عضویت این سازمان درخواهد آمد، تأکید کرد اولویت اول فعلا حفظ ارسال کمک‌های نظامی و مالی به کی‌یف است.
رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای روسیه امروز شنبه در خصوص برگزاری مذاکرات صلح میان مسکو و کی یف اعلام کرد: ما درهای مذاکرات را نبستیم،
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در حاشیه سفرش به ازبکستان با همتای جمهوری آذربایجانی خود پشت درهای بسته دیدار کرد.
در پی حادثه تروریستی امروز در شیراز، حرم امامزاده صالح (ع) در شمال تهران برای امنیت زائران موقتاً تعطیل شد.
در پی حادثه تروریستی امروز در شیراز، حرم امامزاده صالح (ع) در شمال تهران برای امنیت زائران موقتاً تعطیل شد.
با وجود این که برخی نزدیکان سرمربی سابق استقلال تلاش می کنند نام وی را به عنوان گزینه جانشینی سرمربی پرتغال مطرح کنند اما مدیریت جدید باشگاه هیچ تصمیمی برای تغییر کادر فنی ندارد.
منابع عراقی از رایزنی های فشرده در راستای تشکیل دولت جدید در پشت درهای بسته خبر می دهند.
درحالیکه امروز اعلام شد سرجینیو دِست موافقت خود را با پیوستن به منچستریونایتد اعلام کرده ولی رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند احتمال انتقال او به ویارئال بیشتر است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: درهای تیم ملی به روی همه باز است و قطعا آنها می‌توانند فضا و اتمسفر جدیدی به تیم ملی بیاورند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ