ملی‌پوش تیم ملی تکواندو گفت: در روز مسابقه با تمام وجود برای کسب بهترین مدال در مسابقات جهانی می‌جنگم، اما برای نتیجه به خدا توکل خواهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمریناتم منظم بوده و آماده‌ام و تمام وجود و بهترین عملکردم را برای پرسپولیس می‌گذارم.
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمریناتم منظم بوده و آماده‌ام و تمام وجود و بهترین عملکردم را برای پرسپولیس می‌گذارم.
ریکاردو ساپینتو گفت که آنها هفت، هشت ماه است پولی دریافت نکرده اند ولی با تمام وجود برای قهرمانی می جنگند.
عضو تیم ملی تکواندو گفت: دوست نداشتم این چنین به ترکیب اصلی تیم ملی برسم، با این وجود تلاش می کنم برای شادی بزرگی و کلهر بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم.
حرف‌های استاندار کرمان درباره مس رفسنجان و اینکه این تیم را با توجه به جایگاهش در جدول تیم اول استان می‌داند، حسابی گل‌گهری‌ها را تحریک کرده است.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جانبازان عزیر بهترین الگوی دستگاه دیپلماسی⁩ هستند که جانفشانی برای حفظ منافع و امنیت ملی ایران عزیز را با تمام وجود به ما آموختند.
سرمربی صنعت نفت به شایعاتی که پیرامون تبانی مس کرمان برای بقا در لیگ برتر وجود دارد، واکنش نشان داد.
محمد ربیعی می‌گوید تیمش با تمام وجود مقابل دو تیم مدعی بازی کرده و این روند را مقابل استقلال نیز ادامه خواهد داد چرا که مس رفسنجان برای رتبه چهارمی می‌جنگد.
سرمربی نفت آبادان می‌گوید با وجود شرایط خوب پیکان اما برای برد در این مسابقه به میدان خواهند رفت.
فرزاد کوهیان در مورد پیروزی مقابل نفت عراق در یک‌چهارم نهایی سوپرلیگ غرب آسیا گفت: در نیمه اول هماهنگی لازم را نداشتیم و نتوانستیم از توپ‌ها در زمان خاص خود استفاده کنیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند.
رضا عنایتی از شکل مطرح شدن گزینه‌های ایرانی فدراسیون برای نیمکت تیم ملی انتقاد کرد.
پست اصلی بازی وحدت در دفاع سه نفره، استاپر سمت راست است اما می‌تواند در پست هافبک دفاعی و مدافع راست خط دفاع چهار نفره هم به میدان برود.
سناتور ایالت کارولینای جنوبی با حمایت تمام قد از رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که حزب جمهوری‌خواه آمریکا نمی‌تواند بدون دونالد ترامپ، سیاست‌های او را پیش ببرد.
برترین آزادکار رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور گفت:با توجه به اینکه همه عنوانداران و رقبا از تمام استان‌ها در این میدان شرکت کردند، مسابقات خیلی سنگینی را شاهد بودیم.
برترین آزادکار رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور گفت:با توجه به اینکه همه عنوانداران و رقبا از تمام استان‌ها در این میدان شرکت کردند، مسابقات خیلی سنگینی را شاهد بودیم.
با این که ریشه اکثر موجودات اساطیری در فکر، خیال و خلاقیت انسان‌هاست؛ اما برخی از آن‌ها با الهام از موجودات مختلف طبیعت به وجود آمده‌اند و به همین جهت انسان‌ها می‌توانند ارتباط بسیار بهتری با آن‌ها برقرار کنند؛ بنابراین ترس و هیجان عموما نخستین پاسخ بشر به شنیدن برخی داستان‌ها در خصوص موجودات افسانه ای‌ست!
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید که با وجود تمام سیاست‌هایی که با هدف حمایت از وضع معیشتی مردم یا تولیدکنندگان اجرایی شده، هنوز بهترین راهکار تک نرخی کردن ارز است.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه شارلوا اظهار امیدواری کرد به یک تیم بزرگتر ترانسفر بشود.
برترین تنیسور جهان اعلام کرد که با وجود برخی شکست‌ها هیچ فشاری احساس نمی‌کند.
سردار اشتری با تاکید براینکه پلیس ثابت کرده برای حفظ امنیت با تمام توان حتی از جانش هم می‌گذرد، عنوان داشت: اغتشاشگران بدانند امنیت کشور خط قرمز پلیس است و کارکنان انتظامی با تمام وجود از این امنیت حراست می‌کنند.
امین حزباوی، کاپیتان تیم ملی جوانان می‌گوید تمام تلاش‌شان را برای صعود از این مرحله و سپس قهرمانی آسیا خواهند کرد.
اگر کارلوس کی‌روش با من تماس بگیرد، نمی‌توانم به او جواب ندهم. صددرصد بهترین پاسخ را به او می‌دهم. چون علاقه‌مند بودم و هستم با او همکاری کنم. هر چند فعلاً که چنین شرایطی به وجود نیامده و نمی‌دانم آیا پیش خواهد آمد یا نه؟
دستگاه پلیسی و امنیتی در تمام کشور‌ها به این ضعف خود معترف است که با وجود تجهیز به جدیدترین امکانات شناسایی و کشف، با وجود در اختیار داشتن بهترین خبرچین‌ها و نیرو‌های نفوذی و افسران رابط اطلاعاتی، با وجود همه تلاش‌ها برای ردزنی تولید و توزیع و ترانزیت مواد، حداکثر موفقیت در مبارزه با قاچاق، از ۳۰ درصد بیشتر نیست و شبکه قاچاق همیشه ۷۰ درصد جلوتر از دستگاه مقابله می‌دود.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است تیمش باید در برابر لچه بهتر بازی می‌کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ