رییس فراکسیون ورزش مجلس از احتمال تصویب طرح معافیت از خدمت ملی‌پوشان فوتبال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک عراقی تازه وارد استقلالی ها به جدایی از این تیم به صورت قرضی رضایت داده است.
در صورتی که شکایت برای مقررات نقل و انتقالات 24 ساعت بعد از بازی انجام شود، باشگاه متخلف به اندازه عدم رعایت سقف بودجه جریمه خواهد شد.
باشگاه استقلال به سینا سعیدی فر اعلام کرده است که رضایت نامه او را فقط در صورت انتقال قرضی صادر می کند.
رضایی با اشاره به رعایت ۹۹ درصدی افراد با تذکر لسانی ماموران و گشت‌های امنیت اخلاقی در حوزه هنجار‌های اجتماعی و عفاف و حجاب گفت: تنها یک درصد افراد در برابر قانون جری بوده که برابر قانون با آنان به صورت جدی برخورد خواهد شد و فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است و ملاک تنها کسب رضایت مردم و خدای متعال است.
باشگاه یونایتد به هری کین اعلام کرد که در صورت تمایل به حضور در این تیم باید شخصا رضایت تاتنهام برای جدایی را جلب کند.
ارتباط تمامی کلانتری‌های سراسر کشور با مراجع قضایی به صورت برخط والکترونیک است. در این طرح امکان دریافت مستقیم و برخط شکوائیه در راستای اجرای ماده ۳۷ آیین دادرسی کیفری فراهم‌شده است. با اجرای این طرح موجب کاهش زمان رسیدگی و خطرات مربوط به جعل یا مفقود شدن پرونده ها، افزایش دقت رسیدگی‌ها و درنهایت افزایش رضایت مندی عمومی مراجعان به هر دو نهاد شده است.
«عبدالصمد خرمشاهی» حقوقدان می‌گوید: «مطابق ماده ۲۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات لواط برای فاعل در صورتی که به زور یا به اکراه باشد، اعدام است. در غیر این صورت مجازات فاعل ۱۰۰ ضربه شلاق است. یعنی اگر فعل به زور صورت نگرفته باشد، مجازات آن ۱۰۰ ضربه شلاق است. بنابراین مساله اینجاست؛ مواردی که فاعل انجام داده به زور بوده، به عنف بوده یا به رضایت خاطر مفعول بوده است! حد مجازات لواط مطابق همین ماده قانونی برای فاعل چه محصن و چه غیرمحصن بوده باشد، اعدام است.
رئیس بازرسی کل فراجا محور اصلی انجام ماموریت در فراجا را کسب رضایت خداوند متعال و مردم دانست و گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.
رئیس بازرسی کل فراجا محور اصلی انجام ماموریت در فراجا را کسب رضایت خداوند متعال و مردم دانست و گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.
کاربران واتس‌اپ می‌توانند در صورت رضایت فرستنده، پیام‌های «ناپدید شونده» را ذخیره کنند.
لثه‌ها در صورت سالم بودن صورتی و محکم هستند. با این حال، برخی افراد لثه‌های ورم کرده‌ای دارند که بیشتر اوقات دچار خونریزی می‌شود و بدتر از آن، شروع به تحلیل رفتن می‌کند. اگر لثه هایتان در حال تحلیل رفتن باشد، حتماً متوجه آن خواهید شد، چون طول دندان هایتان بیشتر از معمولاً به نظر خواهد رسید.
اتفاقات اخیر در اراضی اشغالی باعث شده تا رمضانی متفاوت تر از گذشته در انتظار فلسطینی ها باشد. فلسطینیان امسال به صورتی ویژه تر به استقبال ماه مبارک رمضان رفته اند.
در صورتی که استقلال در پرونده کاوه رضایی شکست بخورد، باید خسارت سنگینی را به این بازیکن بپردازد.
باشگاه در حال تنظیم قراردادی جدید برای ادامه همکاری با پائولو دیبالا است.
وزارت دفاع فنلاند اعلام کرد در صورت رضایت آلمان، تانک های لئوپارد این کشور را به اوکراین ارسال می کند.
در صورتی که استقلال موفق به جلب رضایت استراماچونی نشود با جریمه‌های سنگینی مانند کسر امتیاز، سقوط به دسته پایین‌تر و جریمه مالی مواجه خواهد شد.
رئیس جمهور با ابراز رضایت از پیشرفت‌های صورت گرفته در صنعت فضایی، توفیقات حاصل شده در این زمینه را شاهدی بر شکست تحریم‌ها و تلاش برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران دانست.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان دختر در صورتی که متأهل شوند، می‌توانند با رعایت شئونات و مسائل تربیتی به تشخیص شورای مدرسه در همان مدرسه روزانه به تحصیل ادامه دهند.
گروه خودروسازی سایپا به دلیل استقبال مناسب و در راستای جلب رضایت مشتریان، اقدام به عرضه خودرو شاهین به صورت فروش فوق العاده در بورس کالا خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از وضعیت بازیکنان دعوت شده به اردوی مینی کمپ گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته با قدرت برای حضور در جام جهانی آماده خواهیم شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن بازدید از خطوط تولید از شرایط و افزایش تولید ابراز رضایت کرد و گفت: با برنامه‌های صورت گرفته، طی نیمه دوم سال شاهد تحولات و جهش‌های عمده‌ای در حوزه تولید و کیفیت محصولات خواهیم بود.
بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از خودروهای تحویلی فروردین ۱۴۰۱ توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)، امتیاز رضایت مشتریان (CSI) از سبد محصولات ایران‌خودرو با امتیاز ۶۸۳ دارای روند بهبود هفت نمره‌ای نسبت به خودروهای تحویلی اسفندماه بوده است.
پلیس: زنان متأهلی که یکبار همسرشان به صورت محضری برای اخذ گذرنامه رضایت داده باشد دیگر برای تمدید نیاز به اذن همسر ندارند / برای ما همان یک بار رضایت قابل استناد است
یکی از شاکیان توضیح داد: در حال عبور از یکی از خیابان‌های خلوت بودم و ماشینم سرعت کمی داشت که ناگهان مردی خودش را روی کاپوت ماشین پرت کرد و روی زمین افتاد. با دیدن این صحنه وحشت کردم و پایم را روی ترمز گذاشتم. وقتی پیاده شدم، مرد جوان از درد به خودش می‌پیچید. در همین هنگام جوان دیگری هم وارد ماجرا شد و سر و صدا راه انداخت. او می‌گفت که پسر جوان مصدوم شده و اگر شکایت کند، برای من دردسر درست می‌شود. در همین هنگام جوانی که خودش را روی کاپوت ماشین من انداخته بود، گفت که نمی‌خواهد از من شکایت کند و اگر مبلغی به او بدهم، رضایت می‌دهد و خودش برای درمان به بیمارستان می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ