بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران شب بازی با آمریکا مجوز ورود یک دستگاه خودروی خارجی را دریافت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مصر برای کاهش مصرف برق تمام مسابقات پیش از غروب آفتاب برگزار خواهد شد.
کمک داور بازی جنجالی لیگ سه در اثر هل دادن عوامل یک تیم داخل چاله زمین افتاد.
لیونل مسی بی تاب بازی برای اینتر میامی است و پس از بازی نمادین شب گذشته در ورزشگاه بوکاجونیورز گفت که بعد از مدتی استراحت راهی آمریکا خواهد شد.
به تازگی ایمیل‌هایی از سوی آمریکایی‌ها برای یکی دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران مبنی بر ریجکت شدن درخواست ویزای آنها ارسال شده که وضعیت روحی روانی تیم ملی را در شب مسابقه آمریکا به‌هم ریخته است.
کارلو آنچلوتی منتظر یک شب جادویی دیگر در لیگ قهرمانان است تا با گذر از چلسی به نیمه نهایی برسند.
پرسپولیس در شب پیروزی یک بر صفر مقابل مس رفسنجان توانست آمار قابل قبولی از تصاحب توپ و پاس های موفق هم برای خود ثبت کند.
تیم بسکتبال ساکرامنتو کینگز موفق شد با نتیجه عجیب ۱۷۶ بر ۱۷۵، میزبانش کلیپرز را شکست دهد تا دومین بازی پر امتیاز تاریخ NBA را ثبت کند.
سرمربی سپاهان بازهم با صحبتهای جالب خودش در جلسه‌ای مجذوب کننده با خبرنگاران اصفهانی اشک یکی دو نفر را درآورد.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: یک بار دیگر توهین نشریه سخیف و زرد فرانسوی به مقدسات اسلام نبوی نشان داد که مکرون عروسک خیمه شب بازی آمریکا، انگلیس و اسرائیل است.
طارمی پس از پایان کار تیم ملی ایران در جام جهانی به پرتغال بازگشت و ۹ روز پس از دیدار مقابل آمریکا، در مسابقه هفته دوم مرحله گروهی لیگ‌کاپ از دقیقه ۸۳ بازی با چاوز به زمین رفت که در این حضور کوتاه مدت فرصتی برای گلزنی به دست نیاورد، ولی شب گذشته او یک نیمه درخشان در جدال با ویزلا داشت.
دنزل دومفرایس، مدافع تیم ملی هلند، در نیمه اول بازی با آمریکا نمایشی فوق العاده ای از خود ارائه کرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران شب بازی با آمریکا مجوز ورود یک دستگاه خودروی خارجی را دریافت کردند
با وجود عدم صعود تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی با دو شکست مقابل انگلیس و آمریکا، وعده داده شده به بازیکنان انجام شد و آنها نامه ورود یک خودروی خارجی را دریافت کردند
بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در جام‌جهانی قطر در حالی شب گذشته در سینماهای کشور روی پرده رفت که به گفته سخنگوی «سینماداران» این اکران هیچ حاشیه‌ای به همراه نداشته است.
در شب شکست مقابل آمریکا، شاگردان کارلوس کی‌روش نمایشی پایین‌تر از حد انتظار داشتند.
ایران شب گذشته در یک قدمی صعود بازی را به آمریکا باخت و نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. تصویری از امیرحسین ثابتی مجری شبکه افق پس از شکست ایران منتشر شده است.
ایران شب گذشته در یک قدمی صعود بازی را به آمریکا باخت و نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. تصویری از امیرحسین ثابتی مجری شبکه افق پس از شکست ایران منتشر شده است.
سرمربیان دو تیم ایران و آمریکا در طول بازی سه شنبه شب حرص و جوش زیادی خوردند و صحنه های زیادی از فریادهای آنها به ثبت رسیده است.
فلسطینی‌های حاضر در قطر شب گذشته با حضور در میان تماشاگران ایرانی، حمایت خودشان را از تیم ملی ایران در بازی با آمریکا اعلام کردند.
در آخرین بازی از شب دوم جام جهانی، تیم‌های ملی آمریکا و ولز از گروه B در ورزشگاه الریان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رسید.
سیمونه اینزاگی دیدار فردای اینتر مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا را مانند یک فینال توصیف کرد.
روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، تایید کرد که ادن هازارد در شب بازی با هلند اردوی این تیم را ترک کرده و به کافه رفته بود.
بازی تعویق مجدد در شب انتخابات کمیته المپیک!
با وجود مهلت یک هفته‌ای رئیس جمهور به سازمان برنامه به منظور صدور تضمین‌نامه نرخ سود تسهیلات مسکن روستایی، پس از گذشت 60 روز هنوز این سازمان تضمین‌نامه‌ای صادر نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ