وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای از ممنوع الورود کردن نمایندگان بیشتری از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به این کشور در واکنش به اقدامات غیردوستانه بروکسل خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز از نشست باکو با نمایندگان ارامنه ساکن قره‌باغ استقبال کرد.
نمایندگان روسیه مرکز هماهنگی مشترک صادرات غلات در ترکیه را ترک کردند.
سازمان اطلاعات مرکزی اوکراین از طرح شکایت علیه شماری از نمایندگان دومای روسیه به دلیل جنگ در این کشور خبر داد.
قرعه‌کشی چهار وزن نخست تورنمنت بین‌المللی جودوی روسیه برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.
اردبیل- مسئول کمیته سرمایه‌گذاری خارجی رویداد ۲۰۲۳ اردبیل گفت: نمایندگان سفارت کشورهای امارات، چین، روسیه و اسپانیا در افتتاحیه ۲۰۲۳ اردبیل پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو حضور پیدا می‌کنند.
نمایندگان روسیه و چین اعلام کردند: آمریکا به جای در پیش گرفتن اقدامات عملی تنش‌زا در شبه جزیره کره، به افزایش فعالیت‌های نظامی در این منطقه روی آورده است.
نمایندگان روسیه عنوان قهرمانی بخش دونفره مسابقات تور جهانی تنیس را از آن خود کردند.
تیم های بانک شهر ایران و پادوبنی روسیه در دور دوم رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان به پیروزی رسیدند.
هفته نخست تورجهانی تنیس با قهرمانی ورزشکارانی از مجارستان و روسیه در دو بخش پسران و دختران همراه بود و دو نماینده کشورمان نیز در جایگاه سوم ایستادند.
اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی از سوی نمایندگان روسیه و چین در شورای امنیت محکوم شد.
شماری از نمایندگان پارلمان اروپا در نامه ای به رئیس کمیساریای اروپا، خشم خود را از نزدیکی روابط بین الجزایر و روسیه ابراز کردند.
نمایندگان پارلمان اروپا در تکمیل اقدامات ضد روسی خود، مدعی اقدامات تروریستی این کشور در اوکراین شدند.
سازمان دهندگان کنفرانس امنیتی مونیخ از دعوت نمایندگان روسیه به این کنفرانس خودداری کردند.
نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد، ایران با فروش پهپاد‌ها به روسیه که علیه اهدافی در اوکراین به کار رفته‌اند، از امنیت جهان می‌کاهد.
شمار زیادی از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا، از رئیس جمهور این کشور خواستند تا هرچه زودتر موضع خود را در قبال اوکراین تغییر داده و به ابزار دیپلماتیک روی بیاورد.
شمار زیادی از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا، از رئیس جمهور این کشور خواستند تا هرچه زودتر موضع خود را در قبال اوکراین تغییر داده و به ابزار دیپلماتیک روی بیاورد.
رئیس سازمان توسعه تجارت در دیدار با نمایندگان فروشگاه های زنجیره ای روسیه از آمادگی شرکت های ایرانی برای تامین محصولات لبنی و کشاورزی جهت عرضه در این فروشگاه ها خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از احتمال برگزاری نشست های حضوری با نمایندگان آمریکا در خصوص پیمان کنترل تسلیحات هسته ای گفت.
مجلس نمایندگان دومای روسیه با رأی مثبت اکثریت نمایندگان قانون «افزایش همبستگی در ارتش» را تصویب کرد.
رئیس مجلس نمایندگان سفر مداخله جویانه خود به ارمنستان در بحبوحه تنش های تازه این کشو و جمهوری آذربایجان را با اهداف واهی توجیه کرد.
بیش از ۱۰۰۰ قانون قبل از تصویب نمایندگان پارلمان بریتانیا توسط ملکه یا شاهزاده چارلز از طریق یک رویه محرمانه مورد بررسی و تایید قرار گرفته که در بیشتر آنها لابی‌گری صورت گرفته است.
وزارت خارجه روسیه با بیهوده دانستن تلاش غرب برای کنار گذاشتن این کشور از سازمان ملل و لغو اختیارات نمایندگان آن، به تشریح شرایط و ضوابط این موضوع پرداخت.
زلنسکی گفت: دیپلمات‌های اوکراینی و نمایندگان شرکای اوکراین هر کار بتوانند برای تضمین اینکه تحریم‌های جدید علیه روسیه صنعت هسته‌ای این کشور را هدف گیرد، انجام خواهند داد.
با افزایش تنش‌ها بین واشنگتن و پکن بر سر سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، مقامات دولت روسیه اعلام کردند که مسکو در کنار پکن قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ