مجلس نمایندگان دومای روسیه با رأی مثبت اکثریت نمایندگان قانون «افزایش همبستگی در ارتش» را تصویب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصلاحات قضایی نتانیاهو امروز دوشنبه با وجود اختلافات شدید با مخالفان و اعتراضات گسترده معترضان در اراضی اشغالی به ویژه قدس، به تصویب رسید.
مجموع این فشار‌ها به نظر می‌رسد که دولت را از یکسو و از سوی دیگر مجلس را به سمت رفع دغدغه منتقدان لایحه حجاب سوق داده است. تا جایی که حتی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس روز پنج‌شنبه در سخنانی با اشاره به افزایش مواد قانونی لایحه عفاف و حجاب به ۶۰ ماده و ابراز امیدواری برای تصویب در مجلس تا ۲ ماه آینده، گفت: مجلس لایحه پیشنهادی عفاف و حجاب را جوابگوی نیاز‌های جامعه نمی‌داند و به همین دلیل به صورت شبانه‌روزی روی این موضوع کار می‌کند.
قانون جدید آفساید فعلا قرار است که در چند کشور اروپایی اجرا شود و سپس فیفا آن درباره اجرای آن در سراسر جهان تصمیم‌گیری خواهد کرد.
قانون جدید، ترویج برخی اعمال مانند جراحی زیبایی و پرهیز از درمان توسط اینفلوئنسرها را ممنوع می‌کند. همچنین، تبلیغ دستگاه‌ها و ابزارهای به ظاهر پزشکی که فاقد تاییده و استاندارد لازم هستند، غیرقانونی خواهد بود.
محمد محبی و مهدی قایدی دو ستاره این فصل استقلال هستند که بنا بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران کار دشوارتری برای ادامه همکاری با باشگاه خود دارند.
نتایج اولیه همه‌پرسی اصلاحات قانون اساسی در ازبکستان، از موافقت ۹۰درصد رای‌دهندگان با افزایش دوران تصدی رئیس جمهور این کشور از پنج به هفت سال حکایت دارد.
در پی تصویب قانون افزایش سن بازنشستگی در فرانسه، شماری از معترضان به ساختمان بورس پاریس حمله کردند.
یک حقوق‌دان گفت: ما برای اولین‌بار در ایران با مجازاتی مواجه هستیم که بازدارندگی واقعی دارد. شاید در نگاه اول پرداخت مبلغ ۳ تا ۶ میلیون تومان به عنوان جریمه، رقم خیلی سنگین و بازدارنده‌ای نباشد، اما طبق قانون اگر مجازات نقدی طبق نرخ تورم اعلامی توسط بانک مرکزی افزایش پیدا کند، قطعاً جنبه بازدارندگی آن بیشتر خواهد شد.
در پی بحران تیراندازی‌های جمعی و افزایش ناامنی‌ها در آمریکا، یک ایالت دیگر آمریکا مجبور به تصویب قانون منع فروش سلاح‌های تهاجمی شد.
در فاصله نه چندان دور از آتش روشن شده توسط معترضان به اصلاحات قانون بازنشستگی در شهر بوردو فرانسه، یک زوج که بر روی میز و صندلی‌های بیرون یک کافه نشسته و ضمن گفتگو با یکدیگر نوشیدنی می‌نوشند. انتشار این تصاویر خبرساز شده است. در حالی که اعتراض به افزایش دو سال سن بازنشستگی در فرانسه از ۶۲ به ۶۴ سال حتی با تصویب اصلاحات مدنظر دولت پایان نیافته، دولت خود را طرفدار مماشات نشان می‌دهد، اما در باطن قصدی برای انعطاف در برابر اعتراضات ندارد. فراخون دهمین روز بسیج عمومی علیه اصلاحات بازنشستگی در حالی برای امروز سه شنبه در فرانسه منتشر شده است که فضایی ملتهب بر این کشور حاکم بوده و به گفته رسانه‌ها نظارت شدید پلیس نیز وجود خواهد داشت.
دولت امانوئل مکرون تغییر در قوانین بازنشستگی از جمله افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال را با استفاده از اختیارات ویژه قانونی و بدون تصویب در پارلمان (مجمع ملی) تبدیل به قانون کرده است.
کنست رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه قانون مصونیت بخش برای نتانیاهو را تصویب کرد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت که رأی کنست رژیم صهیونیستی به قانون اعدام اسرای فلسطینی، نقض فاحش همه عرف‌ها و میثاق‌های بین‌المللی است.
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که تصویب قانون ضد اسیران فلسطینی در کنست، پیام به سازشکاران عرب و کشورهای غربی حامی تل آویو است که آنها با یک رژیم تحت نفوذ بنادهای تبهکار مواجه هستند.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که تصویب قانون لغو تابعیت عاملان عملیات ضد صهیونیستی منجر به انفجار اوضاع خواهد شد.
با افزایش تیراندازی‌های مرگبار در آمریکا، رئیس‌جمهور این کشور از قانون‌گذاران این کشور خواست سریع قانون منع استفاده از سلاح‌های تهاجمی را تصویب کنند.
علی حدادی سخنگوی امور داخلی مجلس گفت: با تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان، تعداد ۴۰ نفر به نمایندگان مجلس اضافه خواهد شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره آخرین وضعیت طرح سربازی حرفه‌ای در مجلس، گفت: باید قانونی تصویب شود تا خدمت سربازی حرفه‌ای شود که این موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنیم.
دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: یک سال از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌گذرد، اما هنوز ما تبلیغات لازم را نمی‌بینیم و فرهنگ‌سازی برای افزایش جمعیت مورد غفلت قرار گرفته است.
در شرایطی که لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری پس از حدود یک ماه بررسی و تصویب مجلس، قرار بود از ابتدای آذر ماه اجرایی شود و دریافتی مشمولان این قانون افزایش یابد، تاکنون این اتفاق نیفتاده که گویا دلیل آن ثبت نشدن اطلاعات از سوی دستگاه‌های اجرایی است.
هیات وزیران در ۱۸ آبان به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور، لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ را به تصویب رساندند تا «تعطیلی پنج‌شنبه ها» و کاهش ساعات کاری را کلید بزنند. به این صورت که تعطیلات آخر هفته به دو روز افزایش یابد و در عین حال از ساعت کاری در حدود ۵/ ۱ ساعت در طول هفته بکاهند.
حقانی‌نسب کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه تنها عاملی که می تواند در کوتاه مدت بورس را در یک مسیر رو به رشد قرار دارد، اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه است، ادامه داد: طی چند ماه اخیر مدام مسئولان دولت و مجلس اعلام کردند این قانون به تصویب خواهد رسید، اما تاکنون متاسفانه این موضوع محقق نشده، از سویی اگر از فعالیت‌های سوداگرانه و سفته بازانه در بازارهای مسکن، خودرو، طلا ارز، سکه و کالاهای مختلف دیگر مالیات گرفته شود، بدون شک مشاهده خواهیم کرد که افزایش قیمت مسکن به طور مثال با کنترل و کاهش روبرو خواهد شد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان اینکه برای برنامه هفتم و لایحه بودجه سال آینده این تقاضا را داریم، گفت: برابر ماده۴۹ قانون وظیفه عمومی حقوق سربازان وظیفه حداقل ۶۰ درصد و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان نیرو‌های مسلح مبتنی بر قانون مدیریت خدمات کشوری است که با توجه به تحصیلات و درجات آنان توسط ستاد کل تهیه شده و به تصویب فرماندهی کل می‌رسد.
احمد عاقل سفیر فلسطین در بغداد گفت که قانون جرم انگاری روابط با رژیم صهیونیستی که در پارلمان عراق تصویب شد، ثابت کرد که عراق در کنار مردم فلسطین است و وجود رژیم صهیونیستی را رد می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ