سازمان اطلاعات مرکزی اوکراین از طرح شکایت علیه شماری از نمایندگان دومای روسیه به دلیل جنگ در این کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت که یکی از نمایندگان پیشین پارلمان اوکراین از شروع جنگ اوکراین، از فروش سلاح، میلیون‌ها دلار به جیب زده است.
یک نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت که یکی از نمایندگان پیشین پارلمان اوکراین از شروع جنگ اوکراین، از قِبل فروش سلاح، میلیون‌ها دلار به جیب زده است.
جو بایدن در نامه‌ای به مجلس نمایندگان کنگره آمریکا خوستار تصویب بودجه اضافی برای کمک نظامی چند میلیارد دلاری به اوکراین شد.
نشست نمایندگان حدود ۴۰ کشور به منظور حل و فصل بحران اوکراین در عربستان سعودی بدون حضور مسکو، دیروز بدون نتیجه به کار خود پایان داد!
رایزنی درباره وضعیت اوکراین در نشست جده عربستان با حضور نمایندگان ۳۰ کشور آغاز شد.
نمایندگان کشورهای عضو ناتو و اوکراین، راهکارهای موجود در واکنش به پایان توافق صادرات غلات را مورد بررسی قرار می‌دهند.
مجلس نمایندگان آمریکا طرح ممنوعیت ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین را با اکثریت آراء رد کرد.
گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا خواستار ارسال سامانه موشکی پیشرفته ارتش این کشور به اوکراین شدند.
گروهی از نمایندگان پارلمان اروپا در نامه‌ای به وزیر خارجه فرانسه خواستار اعلام سفیر چین در پاریس به عنوان «عنصر نامطلوب» شدند.
نمایندگان پارلمان فرانسه می‌گویند تداوم کمک‌های نظامی پاریس به ارتش اوکراین، انبارهای مهمات نیروهای مسلح این کشور را خالی کرده است.
با گذشت نزدیک به یک سال از جنگ در اوکراین، شماری از نمایندگان کنگره آمریکا خواهان توقف کمک‌های نظامی این کشور به اوکراین هستند.
نماینده مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از ارسال مداوم تسلیحات نظامی این کشور به اوکراین تأکید کرد برخی از نمایندگان آمریکا به مسائل اوکراین بیشتر از مشکلات مردم این کشور اهمیت می‌دهند.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارد از رئیس جمهور این کشور در خصوص کاهش هزینه های نظامی درخواست کند.
در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه واشنگتن در نقاط مختلف جهان، نمایندگان دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات خواستار افزایش کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین و تایوان شدند.
شماری از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا نامه ای را که به کاخ سفید ارسال و طی آن خواستار مذاکره با روسیه درباره اوکراین شده بودند، پس گرفتند.
شماری از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا نامه ای را که به کاخ سفید ارسال و طی آن خواستار مذاکره با روسیه درباره اوکراین شده بودند، پس گرفتند.
وزارت خارجه روسیه صادر نشدن روادید برای نمایندگان خود از سوی آمریکا را غیر قابل قبول ارزیابی کرد.
یکی از نمایندگان پارلمان ایرلند اخیرا در سخنانی که بسیار در شبکه های اجتماعی دست به دست شده، از سیاست دوگانه غربی‌ها در قبال دو مساله فلسطین و اوکراین انتقاد کرد.
یک عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت که کنگره نمی تواند بدون اطلاع از راهبرد جو بایدن به کمک های مالی به اوکراین تا زمان نامعلوم ادامه دهد.
«نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از حمایت از درخواست اوکراین برای عضویت سریع در ناتو خودداری کرد.
رئیس مجلس دومای روسیه اعلام کرد الحاق مناطق استقلال یافته اوکراین به این کشور به اطلاع نمایندگان دوما رسیده است.
یک عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا از هزینه های دولت این کشور برای جنگ اوکراین انتقاد کرد.
«لورن بویبرت» نماینده جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت کلورادو در پیامی توییتری به تصمیم دولت «جو بایدن» برای کمک‌های نظامی بیشتر به اوکراین به شدت انتقاد کرد.
عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا با بیان اینکه واشنگتن نباید حتی یک دلار هم به کی یف کمک کند، گفت: تمرکز باید بر روی مشکلات داخلی آمریکا باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ