نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد، ایران با فروش پهپاد‌ها به روسیه که علیه اهدافی در اوکراین به کار رفته‌اند، از امنیت جهان می‌کاهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همه ما گشنیز را به عنوان یک سبزی معطر می‌شناسیم و می‌دانیم که یکی از اجزای اصلی سبزی پلوی ما ایرانی هاست. اما گذشته از مصرف گشنیز تازه خرد شده، برگ‌های خشک این گیاه معطر و همین‌طور تخم آن هم در تهیه غذا‌های مختلف به کار می‌روند و می‌توانید با استفاده از سایر اجزای گشنیز طعم جدیدی را در غذاهایتان ایجاد کنید.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده فراجا در جریان این سفر علاوه بر ملاقات با مسئولان انتظامی کشور روسیه و مذاکره برای توسعه همکاری‌های پلیسی، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه پلیسی در زمینه مبارزه با تروریسم، قاچاق انسان، مواد مخدر و همکاری علمی پژوهشی پلیسی امضاء خواهد کرد.
«حسین سبزواری» بخشدار مرکزی ایذه نیز ضمن تایید قبل حمله مرگبار به کافه‌ای در خیابان سلمان فارسی شهر ایذه و قتل اکبرلیموچی گفت: «متاسفانه ایشان با اصابت گلوله جان باختند. تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهم آغاز شده است. اکبر لیموچی، سردبیر روزنامه توسعه جنوب در یک کافه در خیابان سلمان فارسی ایذه مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان این شهر، به‌رغم تلاش پزشکان به علت شدت جراحات جان باخت.»
دمپختک گوجه و سیب زمینی یکی از غذا‌های اصیل ایرانی است که عطر و طعمش شما را به یاد زمان قدیم و دوران کودکی می‌اندازد. طرز تهیه این پلو بسیار راحت است و نکته‌ی بسیار مهم این غذا، کم‌هزینه بودن آن است.
مانی پلو از غذا‌های محلی شهر دامغان در استان سمنان است که برای تهیه آن از لپه، رشته پلویی، زرشک و کشمش استفاده می‌شود. گاهی اوقات نیز گوشت قیمه‌ای یا قلقلی سرخ‌شده با پیاز نیز در کنار آن قرار می‌گیرد که ترکیب فوق‌العاده لذیذی به وجود می‌آورد. علاوه بر لپه و کشمش در مانی پلو می‌توانید از خلال پرتقال، بادام و پسته نیز استفاده کنید.
ته چین طبری یکی از پلوهای مخلوط و سنتی ایرانی است که از ترکیب برنج با سبزی، مرغ، رب انار و... تهیه می‌شود و یک غذای خوشمزه و مجلسی است.
دختر نانسی پلوسی (رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا) گفت که حمله سال گذشته به خانه‌شان تاثیر زیادی بر مادرش داشته و قلبش را شکسته است.
رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: در پی صدور اعلان قرمز متهمان و اعلان به کشور‌های عضو اینترپل سیستم قضائی پلیسی آن کشور محدودیت‌های شدیدی برای آنان ایجاد کرد.
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که قصد دارد از رهبری حزب دموکرات در این مجلس کناره گیری نماید.
پلوسی گفت: ترامپ فردی است که صداقت انتخابات ما را خدشه دار کرده است، به سوگند ریاست جمهوری خود احترام نمی‌گذارد و افراد عجیب و غریبی را به دفاتر خود راه می‌دهد که ارزش‌های دموکراسی ما را نمی‌شناسند.
همزمان با بالاگرفتن تنش‌ها میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در آمریکا، رئیس مجلس نمایندگان این کشور با اشاره به واکنش جمهوری‌خواهان به حمله به همسرش، از احتمال بازنشستگی خود خبر داد.
ته‌دیگ که در سفره غذا برای ایرانی‌ها این‌قدر عزیز است، به مذاق خارجی‌ها هم لذیذ می‌آید و در گذشته سیاحان بسیاری از مزه جالب ته‌دیگ‌های ایرانی نوشته‌اند؛ از جمله اینکه: «پلو ایرانی اقسام مختلف دارد، گاهی هم با کشمش یا گوشت مخلوط می‌کنند و هر پلویی ته‌دیگ سرخ دارد» و اینکه: «ته‌دیگ بخش خوشمزه و باب‌ دندان پلو است که آن را بر سینی یا دیس برنج نهاده و تعارف می‌کنند».
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه با تکرار ادعای تکذیب شده فروش پهپاد ایرانی به روسیه، گفت که ایران با تحویل پهپاد به روسیه برای حمله به اهداف اوکراین، مرتکب اشتباه بزرگی شده و از امنیت جهان کاسته است.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که دونالد ترامپ رئیس جمور سابق این کشور آنقدر مرد نیست که برای شهادت درباره حمله سال ۲۰۲۱ به ساختمان کنگره، در مقابل کمیته تحقیق حضور یابد.
در فیلمی که به تازگی شبکه‌های خبری منتشر کرده‌اند و مرتبط با ۶ ژانویه ۲۰۲۱ (چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹) و تصرف کنگره آمریکا از سوی اوباشان حامی «دونالد ترامپ» رئیس جمهورسابق آمریکاست، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید که اگر دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا، تهدید خود را مبنی بر آمدن به کنگره عملی کند، با مشت به او حمله می‌کند.
پلوسی گفت مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه ای را در محکومیت اقدامات جمهوری آذربایجان ارائه داده که امیدواریم بزودی تصویب شود.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا همچنان بر تعهد ایالات متحده به حل و فصل مناقشه قره باغ کوهستانی از طریق مذاکره تاکید کرد.
درگیری‌های مرزی میان ایروان و باکو در هفته گذشته بیش از ۲۰۰ کشته برجای گذاشت. طرفین در سال ۲۰۲۰ و در دهه ۱۹۹۰ بر سر منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی، منطقه ارامنه‌نشین جمهوری آذربایجان تجربه دو جنگ را داشتند.
وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اظهارات رئیس مجلس نمایندگان آمریکا درباره تنش‌های اخیر بین باکو و ایروان را ناعادلانه توصیف کرد.
سفارت آمریکا در ارمنستان درباره سفر هیات آمریکایی به ریاست رئیس مجلس نمایندگان این کشور به ایروان نوشت: پلوسی در این سفر به همکاری قوی میان دو کشور که ریشه در ارزش‌های مشترک و روابط دیرینه میان مردمان ما دارد، خواهد پرداخت.
سفارت آمریکا در ارمنستان درباره سفر هیات آمریکایی به ریاست رئیس مجلس نمایندگان این کشور به ایروان نوشت: پلوسی در این سفر به همکاری قوی میان دو کشور که ریشه در ارزش‌های مشترک و روابط دیرینه میان مردمان ما دارد، خواهد پرداخت.
هواپیمای حامل «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دقایقی قبل در فرودگاه تایپه به زمین نشست.
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به سفر «نانسی پلوسی» به تایوان، بر حمایت از سیاست چین واحد تاکید و رفتار تنش‌زای مقامات آمریکا در امور داخلی چین و نقض تمامیت ارضی آن کشور را محکوم کرد.
هواپیمای حامل «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دقایقی قبل در فرودگاه تایپه به زمین نشست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ