تیم های بانک شهر ایران و پادوبنی روسیه در دور دوم رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان به پیروزی رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: بانک VTB به عنوان دومین بانک بزرگ روسیه در حال افتتاح دفتر نمایندگی در تهران است و شعب دو بانک ایرانی در روسیه نیز افتتاح می‌شود.
ایران و روسیه برای تکمیل گذرگاه ریلی شمال - جنوب که جنوب آسیا را به شمال اروپا متصل می‌کند، توافقنامه احداث راه آهن رشت - آستارا را امضا کردند. این توافقنامه روز چهارشنبه - ۲۷ اردیبهشت - و پس از سخنرانی سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه بین نمایندگان دو کشور به امضا رسید.
ایران و روسیه برای تکمیل گذرگاه ریلی شمال - جنوب که جنوب آسیا را به شمال اروپا متصل می‌کند، توافقنامه احداث راه آهن رشت - آستارا را امضا کردند.این توافقنامه روز چهارشنبه - ۲۷ اردیبهشت - و پس از سخنرانی سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه بین نمایندگان دو کشور به امضا رسید.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از افتتاح نمایندگی اولین بانک روسیه در ایران خبر داد.
تیم مینی فوتبال خلیج فارس که به نمایندگی از ایران در مسابقات روسیه شرکت کرده است، نخستین دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.
تیم مینی فوتبال خلیج فارس که به نمایندگی از ایران در مسابقات روسیه شرکت کرده است، نخستین دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.
در ادامه روند تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط دمشق و آنکارا، نمایندگان وزارت خارجه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفند در نشستی چهارجانبه در مسکو دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.
نمایندگی دائم ایران اعلام کرد:" ایران پس از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۹۸۸، از تعدادی از کشور‌ها درخواست کرد احتمال فروش هواپیما‌های جنگنده به ایران را بررسی کنند و روسیه اعلام کرد که برای فروش آن‌ها آماده است".
آیا این ژست خوبی در برابر سعودی‌ها که قیمت نفت را افزایش دادند و از خواست امریکا برای افزایش تولید به منظور تسهیل شکست روسیه در اوکراین خودداری ورزیدند نخواهد بود که ببینند نمایندگان امریکا با مقام‌های یکی از دشمنان آنان (ایران) مذاکره می‌کنند؟ در نتیجه، باید پرسید برای آن که بایدن به نوعی با ایران معامله کند چه چیزی مورد نیاز است؟
هفته نخست تورجهانی تنیس با قهرمانی ورزشکارانی از مجارستان و روسیه در دو بخش پسران و دختران همراه بود و دو نماینده کشورمان نیز در جایگاه سوم ایستادند.
لوچیانو روسی با نمایندگان ایران در جام ریاست فدراسیون جهانی تیراندازی دیدار و گفت‌وگو کرد.
رقابتهای کاراته جایزه بزرگ روسیه درحالی با کسب ۱۰ مدال طلا، نقره و برنز برای نمایندگان ایران کشورمان به پایان رسید که در نهایت ترکیب تیم های اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شد.
نمایندگان چین و روسیه اقدام آمریکا و آلبانی در برگزاری جلسه غیررسمی شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره تحولات ایران را محکوم کردند.
نمایندگان چین و روسیه اقدام آمریکا و آلبانی در برگزاری جلسه غیررسمی شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره تحولات ایران را محکوم کردند.
سفارت روسیه در کابل امروز در بیانیه ای اعلام کرد که شهروندان افغانستان روادید مسکو را از طریق نمایندگی ایران دریافت کنند.
نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد، ایران با فروش پهپاد‌ها به روسیه که علیه اهدافی در اوکراین به کار رفته‌اند، از امنیت جهان می‌کاهد.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در این نامه ادعا‌ها و مواضع مغرضانه برخی کشور‌های غربی، بویژه اتهامات بی أساس نمایندگان فرانسه، انگلیس، آلمان، به همراه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد ادعای فروش پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین که در نشست روز جمعه گذشته،۲۹ مهرماه، شورای امنیت مطرح شد، را قویا رد و محکوم کرد.
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه با تکرار ادعای تکذیب شده فروش پهپاد ایرانی به روسیه، گفت که ایران با تحویل پهپاد به روسیه برای حمله به اهداف اوکراین، مرتکب اشتباه بزرگی شده و از امنیت جهان کاسته است.
رئیس سازمان توسعه تجارت در دیدار با نمایندگان فروشگاه های زنجیره ای روسیه از آمادگی شرکت های ایرانی برای تامین محصولات لبنی و کشاورزی جهت عرضه در این فروشگاه ها خبر داد.
رئیس جمهوری روسیه گفت نخستین هیئت نمایندگی تجاری بزرگ در ماه مه سال ۲۰۲۲ از ایران بازدید کرد که در جریان آن، اعضای هیئت روسی توسعه صنایع به ویژه در عرصه فناوری‌های پیشرفته در موسسات ایرانی را مورد توجه قرار دادند.
نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت، سفیر ایران در روسیه، نمایندگان مجلس و مدیران اتاق تعاون در روسیه افتتاح شد.
به منظور هماهنگی و ایجاد وحدت رویه در فرآیندهای سرمایه انسانی، دانش افزایی کارشناسان، اولین گردهمایی سراسری سه روزه کارشناسان سرمایه انسانی مناطق با حضور مدیر امور توسعه سرمایه انسانی، مدیریت امور شعب استان ها، روسای ادارات و کارشناسان تحت نظارت و نمایندگان مناطق بانک ایران زمین برگزار شد.
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی نسبت به نتیجه دیدار خود با نمایندگان جمهوری اسلامی در مذاکرات وین ابراز خوش بینی کرد.
در سال جاری ۸۵۰ هزار تومان به عنوان بن خواروبار و ۵۵۰ هزار تومان به عنوان حق مسکن در نظر گرفته شد، تا به این ترتیب حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۱ به پنج میلیون و ۵۷۹ هزار و ۷۵۰ تومان برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ