ملی‌پوش دوچرخه‌سواری گفت: از اینکه اولین مدال‌آور ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی لقب گرفتم، خوشحالم و امیدوارم به سایر اعضای کاروان انرژی مثبت داده باشم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دارنده مدال طلای بازیهای یونیورسیاد دانشجویان جهان حضور در مرحله دوم گرندپری را از دست داد.
دارنده مدال طلای بازیهای یونیورسیاد دانشجویان جهان حضور در مرحله دوم گرندپری را از دست داد.
تکواندوکار کرمانشاهی تیم ملی کشورمان در مبارزه پایانی به حریف چینی خود باخت و به نشان نقره یونیورسیاد جهانی دانشجویان دست پیدا کرد.
تکواندوکار وزن هفتم تیم ملی ایران با پیروزی برابر رقیب کروات خود به دیدار نهایی یونیورسیاد جهانی دانشجویان راه یافت.
تکواندوکار وزن هفتم تیم ملی ایران با پیروزی برابر رقیب کروات خود به دیدار نهایی یونیورسیاد جهانی دانشجویان راه یافت.
ایران با در اختیار داشتن مرغ لاین آرین، یکی از معدود کشورهای صاحب این فناوری در جهان است، اما هنوز ۸۵ درصد از این مرغ وارد می شود.
آرین سلیمی با اقتدار از سد حریف آمریکایی خود در یک چهارم نهایی گذشت تا مدال برنز خود در مسابقات جهانی 2023 را قطعی کند.
تیم فوتبال پورتو در آخرین دیدار خود در رقابتهای لیگ پرتغال با گلزنی مهدی طارمی به پیروزی رسید اما نتوانست قهرمان شود. طارمی باوجود آقای گلی تاکید کرد که نمیتواند خوشحال باشد.
وینگر نفت مسجد سلیمان یک نمایش خیره کننده در آخرین دیدار تیمش از خود بجا گذاشت.
دونیل مالن، مهاجم هلندی دورتموند در ترکیب زنبورها درخشش قابل توجهی برجای گذاشته است.
رقابت های گرند اسلم ووشی با کسب 4 مدال برای ملی پوشان ایران به پایان رسید؛ مدال هایی که شانس ایران را برای کسب سهمیه المپیک در 3 وزن بالا برده است.
روز نخست از رقابت‌های گرنداسلم با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
پپ گواردیولا بعد از به ثمر رسیدن گل اول تیمش مقابل لیورپول در بازی امروز دو تیم، در کنار زمین شروع به خوشحالی کرد و شادی‌اش را با دو بازیکن لیورپول شریک شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: گزارشات دریافتی از نهادهای نظارتی نشان از قصورهای متعدد برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی و به‌طور خاص وزارت جهاد کشاورزی در اجرای تکالیف خود در خصوص برنامه‌های مرتبط با صنعت مرغ لاین آرین دارد.
رضا میرزایی بازیکن استقلال گفت که بازیکنان این تیم تا آخرین هفته و برای کسب عنوان قهرمانی، تلاش خواهند کرد.
مهدی طارمی در شرایطی این روز‌ها با پست تازه‌اش خواسته با آزادی زندانیان اتفاقات اخیر باعث خوشحالی خانواده آن‌ها شوند که چند هفته قبل هم خواستار توقف حکم اعدام برای افرادی شد که در همین ماجرا دستگیر شده و به محاربه محکوم شده بودند.
آخرین سرمربی تیم ملی آرژانتین که همراه با این تیم به قهرمانی رسیده بود، فتح جام جهانی را به اعضای این تیم تبریک گفت.
مرکز افکارسنجی ایسپا در آخرین نظرسنجی خود درخصوص جام‌جهانی نسبت به احساس مردم ایران درخصوص شکست و پیروزی تیم‌ملی مقابل انگلیس، ولز و آمریکا پرداخته است. طبق این آمار حدود ۷۸ درصد از کل پاسخ‌دهندگان، از شکست آمریکا خوشحال می‌شدند و حدود ۲۲ درصد نسبت به پیروزی آمریکا مقابل تیم‌ملی ایران یا خوشحال شدند یا بی‌تفاوت بودند.
بجنورد- مردم بجنورد که پس از پیروزی غرور آفرین تیم ملی به خیابان آمدند و جشن گرفتند، حال از حس و حال شیرین خود می‌گویند.
چه‌کسی می‌تواند حب میهن داشته باشد و با امید به ماندن آخرین نسل‌های ایرانیان خوشحال نشود؟ آن‌که اعتراض می‌کند لابد به نتیجه آن امیدوار است، لابد می‌ماند تا اعتراضش به‌ثمر بنشیند، لابد به نوعی دریافته آینده‌اش به سرنوشت زمینی که در آن زاده شده، پیوند خورده است. آینده و سرزمینی که به هیچ‌رو از آن گریزی نیست!
آرین روبن، مهاجم سابق بایرن مونیخ، با انتشار متنی فرانک ریبری را مورد ستایش قرار داده است.
یک نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه احزاب می‌توانند ضربه‌گیر نظام باشند، گفت: اگر برای شکل‌گیری یک تجمع و راهپیمایی قانونی، احزاب شناسنامه‌دار فراخوان تجمع بدهند، قاعدتا مسئولیت آن را هم به عهده می‌گیرند و کار را مدیریت می‌کنند.
وزیر خارجه و معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور اطلاعات مالی پس از اعمال تحریم‌ های امروز این کشور علیه تهران، موضع‌گیری خصمانه ای علیه ایران داشتند.
خوشحالم که با قهرمانی از استقلال جدا می‌شوم. دینم را به استقلال ادا کردم و هر چه در توان داشتم انجام دادم و با خاطره خوش این تیم را ترک می‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ