بازیکن اسپانیایی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه از سطح فوتبال ایران شگفت زده شده و تصوراتش درباره این رقابت‌ها غلط بوده است، گفت: از گلزنی مقابل پرسپولیس که بزرگترین تیم ایران است خوشحالم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم تازه وارد پرپسولیس در نخستین بازی فصل جاری لیگ برتر ناکام از گلزنی ماند.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر در دیداری که حتی سیدحسین حسینی هم گلزنی کرد، برابر هوادار به یک پیروزی پرگل دست یافت تا برای پرسپولیس قبل از دربی خط و نشان بکشد.
گئورگی گولسیانی با دو گلی که مقابل مس کرمان به ثمر رساند، آمار گلزنی خود در لیگ برتر را به شش گل رساند.
استقلال در شرایط مساوی ممکن است جام را به تیم سپاهان و پرسپولیس بدهد به این خاطر که این تیم ها در حال حاضر تفاضل گل بهتری نسبت به تیم ریکاردو ساپینتو دارند.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از تساوی مقابل پرسپولیس، در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسید.
عیسی آل‌کثیر که نیمی از زمان قرارداد دو ساله خود را با محرومیت و مصدومیت از دست داده بود این بار امیدوار است شرایط بهتری را رقم بزند.
زهرا قنبری که پیش از این علاقه خود به استقلال را نشان داده بود، حالا در مورد تیمداری احتمالی پرسپولیس و استقلال در فوتبال زنان ابراز امیدواری کرده است.
پرونده دور رفت لیگ برتر با قهرمانی پرسپولیس بسته شده است و در روزهای پایانی هفته جاری شاهد آغاز دور برگشت بازی ها خواهیم بود.
۱۲ امتیاز آخر پرسپولیس در لیگ برتر با گلزنی مهاجمان خارجی این تیم به ثمر رسیده است.
یکی از بزرگ‌ترین مشکلات سپاهان طی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر عدم گلزنی مهاجمان هدف این تیم بود.
اگرچه آمار گلزنی تیم صدرنشین کاهش یافته اما لیگ برتر در مجموع گلهای بیشتری را در خود دارد.
با توجه به گلزنی و آمادگی دیاباته و اینکه پرسپولیس با دو مهاجم به مراتب بهتر و خطرناک‌تر بازی می‌کند، این سوال مطرح می‌شود که تصمیم یحیی گل محمدی برای ادامه لیگ چه خواهد بود و آیا قرار است تیم او تغییر سیستم دهد؟
برای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی پیش از آغاز تعطیلات اجباری چه چیزی بهتر از تضمین جایگاه اول، آن هم با گلزنی شیخ دیاباته.
شاگردان یحیی گل محمدی در قالب هفته نهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفتند و پس از ۲ هفته ناکامی در کسب پیروزی با یک پنالتی این دیدار را بردند.
پرسپولیس تهران در هفته ششم لیگ برتر میهمان نفت مسجد سلیمان بود که در نهایت پس از حدود ۱۰۳ بازی، پرسپولیس توانست نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر سومین پیروزی متوالی خود در فصل بیست‌و‌دوم را جشن گرفت.
در روزی که بانوان هوادار تیم فوتبال پرسپولیس برای اولین بار در لیگ برتر روی سکوی ورزشگاه آزادی نشستند، مهاجم هلندی سرخپوشان هم برای اولین بار پایش به گلزنی باز شد.
تیم فوتبال پرسپولیس از سه مسابقه ابتدایی خود در لیگ برتر تنها یکبار موفق به گلزنی شده است و سرمربی این تیم به دنبال رفع مشکل خط حمله و برطرف کردن این چالش است.
پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر دو هفته ابتدایی را بدون گل زده ترک می‌کند.
پرسپولیس برای دومین بار در اولین هفته از لیگ برتر نتوانست گلزنی کند.
مهاجم هلندی که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس، بوندسلیگا و لیگ هلند و همچنین گلزنی به تیم‌هایی چون بایرن‌مونیخ، دورتموند و آرسنال را دارد به پرسپولیس ملحق ‌شد.
یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس، بوندسلیگا و لیگ هلند و همچنین گلزنی به تیم‌هایی چون بایرن‌مونیخ، دورتموند و آرسنال را دارد به پرسپولیس ملحق ‌شد.
محمد عباسی معتقد است که هوادار در فصل جدید با الهامی می تواند نتایج بهتری کسب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ