سرمربی آرژانتین با انتقاد از سبک بازی هلند، اعلام کرد که انتظار چنین سبکی از فن خال و تیمش نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک هوادار آمریکایی لیونل مسی بدون اطلاع از اینکه فوق ستاره هنوز در تعطیلات است، 2 هزار کیلومتر را طی کرد تا به فیلادلفیا، محل بازی اینتر میامی (تیم جدید مسی)، برود.
جوردی آلبا،‌ مدافع اسپانیایی توضیح می‌دهد برای اینکه یک فرد خودخواه در نظر گرفته نشود بارسلونا را ترک کرده است.
لیونل اسکالونی می‌گوید صحبتهای مسی درباره اینکه در جام جهانی 2026 حضور نخواهد داشت منطقی است ولی تا آن تاریخ زمان زیادی باقی مانده و او همچنان به تغییر نظر مسی امیدوار است.
پائولو مالدینی در مصاحبه جدید خود اعتراف کرد از اینکه هرگز مجبور نشده برابر لئو مسی بازی کند، خوشحال است.
توییت یکی از اسپانسرهای رسمی الهلال کنجکاوی هواداران آبی‌ها در مورد اینکه این باشگاه به امضای قرارداد با لیونل مسی نزدیک شده را برانگیخت.
ساعاتی قبل از اینکه مسی در ورزشگاه پارک دوپرانس هو شود، او یک اقدام جنجالی انجام داده بود.
بعد از ادعای دیروز سرخیو آگوئرو مبنی بر اینکه لیونل مسی به فکر بازگشت به تیم دوران کودکی‌اش نیوولز اولدبویز است، ماکسی رودریگز، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، به او پاسخ داد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از اینکه در دیدار حساس مقابل موناکو، لیونل مسی را در اختیار ندارد، ابراز ناراحتی کرد.
رونالد کومان از روزهای ابتدایی شروع کار پدری در بارسا گفت و اینکه لیونل مسی خیلی زود پی به کیفیت بالای او برد.
با وجود اینکه تمدید قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن قطعی به نظر می‌رسد ولی باشگاه آمریکایی اینتر میامی همچنان به جذب این ستاره بزرگ آرژانتینی امیدوار است.
جوسکو گواردیول از تجربه بازی مقابل لیونل مسی در جام جهانی گفت و اینکه مسی در تیم ملی به گونه‌ای متفاوت بازی می کند.
بسیاری از هواداران او در ورزشگاه روساریو جمع شده بودند تا با او عکس بگیرند و پس از اینکه مدتی را در کنار آنها سپری کرد و پیراهن‌های بسیاری را امضا کرد، با جت شخصی به همراه همسر و فرزندانش راهی پاریس شد.
برای اینکه ردپای مسی از طلا گرفته شود چندین شمش طلا آب شده تا این شاهکار ساخته شود./ همشهری آنلاین
بانک مرکزی آرژانتین به ادعاهای چند روز پیش برخی رسانه‌های در این کشور مبنی بر اینکه بانک مرکزی قصد دارد چهره لیونل مسی را بر روی اسکناس‌های آرژانتین چاپ کند واکنش نشان داد.
پدری از اینکه تیم ملی آرژانتین با لیونل مسی توانست قهرمان جام جهانی شود خوشحال است و البته گفت که ناراحتی عثمان دمبله را کاملا درک می کند.
از نگاه هوگو لوریس، اینکه بیشتر فوتبال‌دوستان دنیا می خواهند فردا آرژانتین با لئو مسی قهرمان جهان شود، هیچ خللی در میل و اراده فرانسه برای کسب عنوان قهرمانی ایجاد نخواهد کرد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، شایعات درباره اینکه لیونل مسی بعد از فینال جام جهانی قطر از تیم ملی کشورش خداحافظی می‌کند را تکذیب کرد.
بادو الزاکی، اسطوره فوتبال مراکش با تایید اینکه تیم کشورش نسخه‌ای تاریخی و بی‌نظیر جام جهانی 2022 را که هم اکنون در کشور قطر برگزار می شود، ارائه کرد، خاطرنشان کرد: مراکش برای اولین بار فوتبال آفریقا را در صحنه جهانی قرار داد.
هم‌باشگاهی سابق مسی در بارسلونا بعد از درخشش او در نیمه نهایی جام جهانی، یک استوری جالب منتشر کرد.
ابهام درباره اینکه آیا لیونل مسی در خوشحالی آرژانتینی‌ها بعد از برد مکزیک در رختکن به لباس تیم حریف توهین کرده بحثی را در میان هواداران دو تیم راه انداخته و حتی یک قهرمان بوکس مشهور در مکزیک مسی را تهدید کرده است.
دشمنی هواداران آرژانتینی با یک تیم آسیایی شاید چندان منطقی نباشد مگر اینکه پای یک شکست تلخ به میان بیاید.
پس از اینکه اولین قسمت از مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان منتشر شد، ستاره پرتغالی به صراحت درباره رقابت و رابطه‌اش با مسی صحبت می‌کند و به تمجیدی ویژه از او می پردازد.
رونالدو نازاریو اسطوره برزیلی، طی مصاحبه‌ای عنوان کرده با وجود اینکه لیونل مسی لیاقت قهرمانی در جام جهانی را دارد اما به هیچ‌وجه دلش نمی‌خواهد این اتفاق عملی شود.
رونالدو نازاریو اسطوره برزیلی، طی مصاحبه ایی عنوان کرده با وجود اینکه لیونل مسی لیاقت قهرمانی در جام جهانی را دارد اما به هیچ وجه دلش نمی خواهد این اتفاق عملی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ