ویلفرد لئون و مصدومیت او موضوعی بود که بیش از هر خبر والیبالی دیگر در چند روز گذشته مورد توجه قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاینات پزشکی کاروان ایران به منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو از ۲۴ تیرماه سال جاری کلید می‌خورد و نکته بسیار مهم اینکه حضور ورزشکاران ایرانی در این مسابقات منوط به ارائه گواهینامه وادا (آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ) به فدراسیون پزشکی ورزشی شده است.
در سال‌های گذشته استقبال از گل و گیاه حتی در خانه‌های آپارتمانی نسبت به گذشته بین مردم بیشتر شده است. باتوجه به اینکه ایران سرزمینی خوش آب و هوا و چهار فصل است تنوع گل و گیاه نیز بسیار است. با این حال یکسری از گل‌ها بین ایرانیان طرفداران بیشتری دارند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کنعانی زادگان بدترین رفتار را از خود نشان داد و باعث رنجش خاطر ایرانی‌ها شد، گفت: کاری که او کرد در فوتبال محلات هم دیگر کسی انجام نمی‌دهد.
مرتضی مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان گفت: اینکه افرادی برای تماشای آسمان شب به کویر بروند؛ اما در آن منطقه اتفاقات دیگری رخ دهد، پذیرفتنی نیست. تماشای آسمان پرستاره باید باعث تفکر انسان شود؛ نه آنکه زمینه فساد و گناه را فراهم کند.
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چرا در موضوع ارتقا سلامت دهان و دندان هیچ پیشرفتی نداشته‌ایم، گفت: تضاد منافع در وزارت بهداشت و لاغیر! می‌خواهم به دوستانم در وزارت بهداشت بگویم که باز هم آسیاب به همان روال گذشته می‌چرخد و ما همچنان به درمان فکر می‌کنیم. در حالی که در حوزه بهداشت دهان و دندان هیچ کاری نکرده‌ایم، جز یک سری شعار که زینت المجالس ما بوده است.
یک نفر نوشته انگار عمدی در گرفتنِ عکس‌های بد وجود دارد: خیلیییی مزخرفهههههه این کارشون! یادمه با یکی از بچه‌ها شرط بندی کرده بودیم سر اینکه ریشامونو حتی خط هم نندازیم و یه مدت بذاریم همینجور باشه. رفتم برا کارت ملی با یه پیراهن فوق گشاد زشت. خانومه گفت بشین عکس بگیرم، گفتم چی؟ گفت بشین عکس بگیرم. گفتم بابا جان من عکس همرامه. گفت نه! و اینگونه شد که عکس کارت ملیم با طالبان در رقابته…»
ما قبل از اینکه با حرف، چیزی یاد مردم بدهیم باید با عمل یاد مردم بدهیم، اگر مردم عمل صالح ببینند، هم می بینند و هم عمل میکنند، ولی اگر تنها درس صالح بگوییم، ممکن است یاد بگیرند اما کاری از پیش نمی رود.
خوشخو درباره اینکه آیا این جریمه سنگین برای ایرلاین‌های متاخر فقط در ایران قانونگذاری شده است، تاکید کرد: البته در همه جای جهان این رویه حاکم است و ایرلاین‌های متاخر ضمن بازپرداخت کل هزینه پرواز به مسافر، موظف به جابه‌جایی او به مقصد مورد نظر به صورت رایگان هستند.
به نظر می‌رسد رئیس کمیته ملی المپیک ایران کمی خوش‌بینانه به این شرایط نگاه کرده است. اول اینکه در گذشته هرگز از سوی مسئولان ورزش ایران عنوان نشده که مسئله مسابقه‌ندادن با ورزشکاران اسرائیلی خواست دولت است یا ارتباطی با دولت دارد؛ چه‌بسا که اگر چنین اعترافی صورت می‌گرفت، کل ورزش ایران تعلیق می‌شد. حتی برای مثال، در همین ماجرای دادگاه سعید ملایی، یکی از بند‌های دفاعیه طرف ایرانی این بود که مردم ایران از لحاظ اعتقادی و مذهبی اسرائیل را قبول ندارند و ورزشکاران هم از آنجا که از مردم جدا نیستند، به خواست و اعتقاد خودشان از مسابقه‌دادن با ورزشکاران اسرائیلی سر باز می‌زنند و دولت یا مسئولان دولتی نقشی در این ماجرا ندارند.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درباره اینکه آیا واشنگتن پیامی به ایران ارسال کرده است، گفت: ماه‌ها است که برجام در دستور کار قرار ندارد، ایرانی‌ها در ماه سپتامبر زمانی که یک توافق مورد تایید همه طرف‌ها روی میز بود، فرصت احیای برجام را از بین بردند.
با اینکه اغلب غذا‌های بین‌المللی به سلیقه ایرانیان خوش نمی‌آید، مواردی در آشپزی بین‌المللی است که می‌توان از نظر سلامتی مد نظر قرار بگیرد، مواردی که در بلندمدت از انواع بیماری‌ها جلوگیری می‌کند.
عضو کمیسون شورا‌های مجلس با بیان اینکه دولت با این لایحه به‌دنبال ایجاد یک رویه یکسان در تعطیلات است، ادامه داد: لذا دولت با این لایحه به‌دنبال این است که پنجشنبه‌ها را برای همه ایرانی‌ها در سراسر کشور تعطیل اعلام کند، این یک قدم رو به جلو برای ساماندهی تعطیلات است.
روز گذشته نیز یک مسئول عراقی اعلام کرد که ایرانی‌ها به کشور عراق اسناد و مدارکی دادند که نشان می‌دهد از خاک این کشور علیه ایران استفاد می‌شود از جمله اینکه برخی مجموعه‌های کرد از خاک اقلیم کردستان به داخل ایران سلاح قاچاق می‌کنند.
تا ۱۴۰ سال پیش اصلاً محصولی به نام گوجه‌فرنگی در ایران وجود نداشت تا اینکه معیرالممالک، داماد ناصرالدین شاه بذر این صیفی را وارد ایران کرد و ایرانی‌ها کم و بیش با این محصول آشنا شدند. دوست محمدخان معیرالممالک هم مثل بیشتر خاندان قاجاری به فرنگ علاقه زیادی داشت و با این تفاوت که خیلی اهل گل و گیاه بود و در این مسافرت‌ها به فرنگ هر جا بذری پیدا می‌کرد، آن را به ایران می‌آورد یا با پست می‌فرستاد.
جلیلی با بیان اینکه امروز دیگر دشمن ابزاری ندارد که علیه ما به کار گیرد، عنوان کرد: پیشرفت بزرگی در انتظار ملت ایران است و تمام نگرانی دشمن این است که جوانان این ملت، خودشان ایراد‌ها و کاستی‌های موجود را رفع کنند.
سعید چلندری، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه صورت جسد شبیه ایرانی‌ها نیست، ادامه داد: ظاهر این جسد موجود در تصاویر به گونه‌ای نیست که در آن شرایط هواپیما، ارتفاع و در دمای منفی ۶۰ درجه فوت کرده باشد چراکه جسد فردی که در آن اختلاف فشار هوا و به دلیل کمبود اکسیژن فوت کرده‌باشد، باید سیاه شود، اما این جسد ظاهر یک مرگ طبیعی شبیه به سکته را دارد.
ته‌دیگ که در سفره غذا برای ایرانی‌ها این‌قدر عزیز است، به مذاق خارجی‌ها هم لذیذ می‌آید و در گذشته سیاحان بسیاری از مزه جالب ته‌دیگ‌های ایرانی نوشته‌اند؛ از جمله اینکه: «پلو ایرانی اقسام مختلف دارد، گاهی هم با کشمش یا گوشت مخلوط می‌کنند و هر پلویی ته‌دیگ سرخ دارد» و اینکه: «ته‌دیگ بخش خوشمزه و باب‌ دندان پلو است که آن را بر سینی یا دیس برنج نهاده و تعارف می‌کنند».
علی اف با بیان اینکه شهر لاچین در دوره اشغال توسط ارامنه ویران شد، گفت: ارمنی‌ها به‌طور غیرقانونی در برخی از مناطق لاچین مستقر شدند. مردم ارمنی الاصل را از سوریه و لبنان آوردند و به صورت غیرقانونی در اینجا اسکان داده شدند.
برزیل بدون تردید پرافتخارترین تیم جهان است و ایرانی‌ها نیز، جنگجویان واقعی هستند. کسی از اینکه بازی دو تیم ایران و برزیل به ست پنجم کشیده شود، تعجب نمی‌کند.
یکی از راه‌های اصلی انتقال مواد شیمیایی برای همیشه از یک محصول به بدن انسان از طریق گرد و غبار است. بنابراین، یک راه آسان برای کاهش قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی برای همیشه آن است که سطوح را تمیز نگه دارید.
طی چندروز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
یکی از هشت دستور رییس جمهوری برای حل مشکلات صنعت خودروسازی کشور، تعیین تکلیف واگذاری مدیریت دولتی دو شرکت‌ خودروسازی بود که در راستای تحقق این دستور، روز گذشته آگهی واگذاری ۴۱ درصد سهام سایپا اعلام و منتشر شد.
نئوبانک‌ها همزمان با خدمات مالی باید سرویس مشاوره مالی بدهند
پاسخ کوتاه اینکه: «به همان دلیل که خودروسازهای ایرانی، هیوندای نمی‌سازند!» خلق یک محصول جهان نیاز به تفکر جهانی در همه سطوح و عدم ترس از رقابت با مدعیان دارد. آیا می‌توان انتظار داشت ایرانی‌ها بازی مرکب را بسازند که با تفاسیر داخلی مشمول «ترویج خشونت، نمایش غیرواقعی جامعه، طمع کاری مردم، عدم امیدواری به دستیابی به موفقیت و تحقق عدالت» و ده‌ها برچسب دیگر می‌شود و کوشش مسئولان کره جنوبی در خلق یک جامعه آرمانی را زیر سوال می‌برد؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ