معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: در تشخیص سره از ناسره و فتنه باید گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا باشیم و تدابیر ایشان را چراغ راه و سرلوحه حرکت در مسیر خود قرار دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به طور کلی توصیه می‌شود که گوشی هوشمند خود را تنها با استفاده از شارژر همراه آن در جعبه اصلی شارژ کنید. علاوه بر این گفته می‌شود که شارژ گوشی باید همواره بین ۲۰ تا ۸۰ درصد نگه داشته شده و از خالی شدن کامل باتری جلوگیری کنید. به عبارت دیگر بهترین زمان شارژ باتری گوشی پیش از خاموش شدن آن است.
یکی از مشکلات همیشگی صنعت پتروشیمی نرخ خوراک بوده است به نظر می رسد باید با یک فرمول منعطف که هم به نفع درآمدهای دولت باشد و هم صنعت پتروشیمی این مشکل را حل کرد.
دیدار استقلال و سپاهان همواره حساس و مهم بوده و حالا دو تیم باید در هفته سوم لیگ بیست و سوم با هم روبرو شوند.
رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به اینکه اجرای عدالت تعطیل پذیر نیست، گفت: قضات باید همواره خود مراقبتی داشته باشند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: باید راه و سیره، منش، آثار و کتاب‌های شهید مطهری بیش از پیش در جامعه نهادینه شودو آثار آن شهید همواره مورد استفاده و بهره برداری واقع شود.
امام جمعه موقت تهران گفت: با آنکه آرای مردم در شکل گیری نهاد‌های سیاسی در نظام دینی نقش تعیین کننده‌ای دارد و از همین منظر رهبری نظام برای افزایش اقتدار ملی و سیاسی تاکید کردند که انتخابات سال ۱۴۰۲ باید با ارتقای امنیت، سلامت و افزایش سطح رقابت با هدف افزایش سطح مشارکت مردم برگزار شود، اما آنگاه آرای مردم مورد امضای خدا قرار می‌گیرد که شخصیت‌هایی انتخاب شوند که شایسته باشند.
حجم زیادی از بدن را آب تشکیل می‌دهد و بسیاری از فعالیت‌های حیاتی بدن و کارکرد درست اندام‌ها نیز به مصرف آب بستگی دارد. همواره از پزشکان نقل می‌شود که بدن در روز دست‌کم به هشت لیوان آب نیاز دارد، اما کمتر درباره مضرات زیاد نوشیدن آب صحبت شده است. درواقع مصرف زیاد آب به‌اندازه کم نوشیدن آن خطرناک است.
فرهیختگان نوشت: شوربختانه باید اعتراف کرد که در سطحی از حکمرانی مواجهه با رسانه همواره به رویکرد‌های حذفی و انفعالی فروکاسته شده و به جز مواردی که موضوع ربطی به رهبری داشته و ایشان هوشمندانه ابتکار عمل را در مدیریت فضا به دست گرفته‌اند، نقطه عزیمت نظام در اغلب موارد حرکت از «پله دوم» و رویکرد «پاسخگویی» بوده است.
امریکایی‌ها یک‌بار مستقیما با ما در برجام مذاکره کردند. دیپلماسی ایرانی و توانایی نیرو‌های دیپلمات ما مطالبات ما را به دنیای آن روز که همه آن‌ها یک‌طرف میز و ما یک‌طرف میز بودیم، قبولاند که ایران حق دارد از انرژی هسته‌ای استفاده کند و پای میز مذاکره هم امتیاز بلاوجه نه به غرب و نه به شرق نمی‌دهد. نه به اروپا و نه به چین و نه به روسیه و نه به امریکا. این قدرت و توانایی اقتضا می‌کند که همواره وجود داشته باشد و این‌گونه نباشد که امروز بگوییم تیم ما روی فرم نیست و ما نمی‌توانیم مذاکره کنیم.
دکتر طحان نظیف با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره شورای نگهبان تأکید کرد: شورای نگهبان در جایگاهی قرار دارد که استقلال و بی‌طرفی‌اش باید حفظ شود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع زیارت آسان، روان و ارزان باید همواره مورد توجه خدمتگذاران به زایران بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) باشد.
اسرائیل کشور عجیبی است. همواره باید وجودش را توجیه کند یا لااقل فکر می‌کند باید همواره توجیهش کند. اسرائیل، هنوز، به‌عنوان یک دموکراسی دیده می‌شود اما روزبه‌روز بیشتر شبیه یک حکومت قوم‌سالار خالص رفتار می‌کند. اسرائیل فقط دوست یا دشمن می‌شناسد. مدرن
اسرائیل کشور عجیبی است. همواره باید وجودش را توجیه کند یا لااقل فکر می‌کند باید همواره توجیهش کند. اسرائیل، هنوز، به‌عنوان یک دموکراسی دیده می‌شود اما روزبه‌روز بیشتر شبیه یک حکومت قوم‌سالار خالص رفتار می‌کند. اسرائیل فقط دوست یا دشمن می‌شناسد. مدرن
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وجود سلاح‌های غیرمجاز همواره یک عامل ناامنی است و باید با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز برخورد قاطع و بازدارنده شود.
رئیس فدراسیون جودو گفت: اتحادیه اروپا همواره تلاش کرده با روش‌های مختلف کشورمان را به چالش بکشاند و تحریم دکتر سجادی، تصمیمی سیاسی و برخلاف شعارهای نهادهای بین المللی است.
شهردار تهران گفت: همواره گفته‌ام باید با گردن کلفت‌ها و قوی‌ترین‌ها برخورد کرد اما اینکه بخواهیم اسم بیاورم را نمی‌توانم، از من لیست و اسامی افراد بزرگ را بخواهید.
«عبداللطیف رشید» در پیامی به مراسم رسمی بزرگداشت شهادت فرماندهان پیروزی در بغداد تأکید کرد که جنایت فرودگاه بغداد باید همواره محکوم شده و مورد نکوهش قرار بگیرد.
«عبداللطیف رشید» در پیامی به مراسم رسمی بزرگداشت شهادت فرماندهان پیروزی در بغداد تأکید کرد که جنایت فرودگاه بغداد باید همواره محکوم شده و مورد نکوهش قرار بگیرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شهید سلیمانی همواره منافع ملی را بر هر چیز دیگری ترجیح می‌داد و هیچ‌گاه برای خوشایند جریان‌های سیاسی به آرمان‌های ملی و انقلاب پشت نکرد.
دبیر شورای نگهبان گفت: همه آحاد مردم و بسیجیان که همواره در عرصه‌های مختلف برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کرده‌اند، باید مجاهدت در عرصه جهاد تبیین را نیز از وظایف مهم خود بدانند.
در مجلس نمایندگان مردان همواره باید کت و شلوار پوشیده باشند تا در جلسات کنگره شرکت کنند. فترمن یک کت و شلوار دارد که پیش‌تر در زمان ادای سوگند فرمانداری در سال ۲۰۱۹ میلادی در انظار عمومی پوشیده بود، اما اصرار دارد که اغلب آن را در جشن هالووین می‌پوشد! هودی‌هایی شبیه هودی‌ای که فترمن می‌پوشد در سراسر جهان غرب قیمتی ارزان دارند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه باید با اجرایی کردن تعهدات خود موجب شوند تا لوکادیا همواره در شرایط مناسبی روحی و فنی بوده و به تیم کمک کند.
وجهه آمریکا به عنوان کشوری که همواره داعیه حمایت از حقوق بشر را در عرصه جهانی دارد، با سفر بایدن به عربستان و اظهارات بن سلمان در خصوص عملکرد آمریکا در زندان ابوغریب به شدت خدشه‌دار شده‌است.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ما باید توانمندی‌های حوزه صنعت دفاعی را توسعه دهیم و مجلس از لحاظ تأمین اعتبار بودجه، همواره پشتیبانی لازم را کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ