رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: باید راه و سیره، منش، آثار و کتاب‌های شهید مطهری بیش از پیش در جامعه نهادینه شودو آثار آن شهید همواره مورد استفاده و بهره برداری واقع شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت عصر چهارشنبه (۱۱ مرداد ۱۴۰۲) با حضور در طرح ولایت دانشگاه شهید بهشتی تهران به سوالات دانشجویان پاسخ گفت.
عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در سفر یک روزه خود به شهرستان فریمان از خانه موزه شهید مطهری، سد تاریخی فریمان، سنگ‌بست و پارک کروکودیل و کارخانه قند و برخی دیگر از آثار تاریخی این شهرستان بازدید کرد.
با گذشت ۳۰۰۰ روز از آغاز جنگ یمن، وزارت حقوق بشر این کشور آمار و ارقامی را از جنایات ائتلاف سعودی در حمله به یمن منتشر کرد.
[کشف حجاب]بعد از اغتشاشات سال گذشته یک سیر صعودی پیدا کرد. اما بعد از آن تا ماه رمضان که شاید فضای معنوی این ماه، سیر صعودی را کاهش داد یک مدتی توقف داشت. الان آمار‌ها نشان می‌دهد که حتی در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و دانشگاه‌های دیگر سیر نزولی پیدا کرده است. این نشان می‌دهد که اغتشاشات سال گذشته، در بخشی از این آمار تاثیرگذار بوده است، اما برکت معنویت ماه مبارک رمضان خیلی تاثیر داشت که دوباره کاهش پیدا کرد.
طبق آخرین آمارهای وزارت بهداشت غزه، آمار شهدای تجاوزات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۰ شهید افزایش یافته است.
فولادی ها تصاویری را منتشر کردند که آثار برخورد میان دیاباته و ایوب والی را نشان می دهد.
رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در ارتباط با نقش ژنتیک در انتقال سرطان‌ها به نسل‌های بعدی، توضیحاتی ارائه داد.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اجرایی شدن طرح شهید محمودوند گام مهمی در راستای کاهش میزان آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل است.
نماینده سابق مجلس و فرزند شهید مطهری در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: استفاده از مجازاتی با عنوان «پژوهش درباره آثار شهید مطهری» برای محکومان اخیر می‌تواند اثرات منفی برای شخص محکوم و جامعه به همراه داشته باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در میزگرد تخصصی شهید سلیمانی و مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری در منطقه غرب آسیا گفت: شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت بود و ما آثار تجلی این چهره را می‌بینیم.
مشهد _ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: پیکر ۱۲ شهید گمنام که از روز گذشته وارد مشهد شده اند تا ۵ دی ماه در نقاط مختلف استان تشییع شود.
تربت حیدریه ـ مسؤول دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تربت حیدریه گفت: پیکر یکی از شهدای گمنام مورد استقبال مسئولین و مردم شهیدپرور تربت حیدریه قرار گرفت.
در اینجا تصاویری از پنج خانۀ ساخته شده در سال ۲۰۲۲ را می‌بینید که به خاطر ویژگی‌های معمارانۀ خاص و متفاوتشان در فهرست بهترین آثار معماری سال قرار گرفته‌اند.
فیلم‌های شانزدهمین دوره «سینماحقیقت» در چهار بخش بلند، کوتاه، نیمه بلند و شهید آوینی اکران می‌شوند. همچنین تعدادی از آثار منتخب برای مخاطبان در «موزه سینمای ایران»، نمایش خواهند داشت.
فیلم‌های شانزدهمین دوره «سینماحقیقت» در چهار بخش بلند، کوتاه، نیمه بلند و شهید آوینی اکران می‌شوند. همچنین تعدادی از آثار منتخب برای مخاطبان در «موزه سینمای ایران»، نمایش خواهند داشت. جدول نمایش آثار مستند در این دوره از جشنواره را از اینجا دریافت کنید.
ایذه- دو گروه موتوری از تروریست‌ها در ایذه به سمت مردم و حافظان امنیت تیراندازی کردند که بنابر آمار اولیه در پی این حادثه تاکنون پنج نفر شهید و ۱۰ نفر مجروح شدند.
ایذه- دو گروه موتوری از تروریست‌ها در ایذه به سمت مردم و حافظان امنیت تیراندازی کردند که بنابر آمار اولیه در پی این حادثه تاکنون پنج نفر شهید و تعدادی مجروح شدند.
ایذه- افراد ناشناس در ایذه به سمت مردم و حافظان امنیت تیراندازی کردند که بنابر آمار اولیه در پی این حادثه چند نفر شهید و مجروح شدند.
حاج علی اکبری گفت: در جریان واقعه‌ای که در زاهدان رخ داده عده‌ای کشته شده‌اند که آمار‌های مختلفی از آن مطرح است، اما ملاک ما آمار مراجع رسمی است و کسانی که در این حوادث بی‌گناه کشته شده‌اند از نظر رهبر معظم انقلاب شهید هستند که این موضوع هم مراجع مشخصی دارد که معین کند چه کسی در آن میدان بی‌گناه کشته شده و کسی گناهکار بوده است.
محمدرضا سکوت، روح‌الله سهرابی، رسول صدرعاملی، هادی مقدم‌دوست و حسین نمازی مسئولیت داوری آثار بخش داستانی سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را برعهده دارند.
آمار شهدای فلسطینی از ابتدای سال میلادی جاری یعنی از حدود ۱۰ ماه پیش تا کنون به ۱۷۱ نفر رسید که همگی در درگیری با اشغالگران اسرائیلی به شهادت رسیده اند.
سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: سردیس سرلشکر شهید، ولی الله فلاحی مهر ۱۳۹۴ در تقاطع خیابان‌های، ولی عصر و شهید فلاحی (محله زعفرانیه تهران) نصب شده بود، به دلیل گذشت زمان و نیاز به ترمیم، به کارگاه ساخت آثار تجسمی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش منتقل شده است تا پس از بازسازی در محل قبلی خود نصب شود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ