مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع زیارت آسان، روان و ارزان باید همواره مورد توجه خدمتگذاران به زایران بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چذابه - فرمانده کل انتظامی کشور از تمدید ۲ ساله گذرنامه‌های عادی برای زیارت اربعین خبر داد و گفت: سرعت خدمت رسانی برای خروج و ورود زائران چند برابر شده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت به دنبال سفر و زیارتی آسان، ارزان و ایمن برای زائران اربعین است.
کریم بنزما برای چندمین بار به زیارت خانه خدا مشرف شد و تصاویری از خود هنگام طواف منتشر کرد.
زیارت ناحیه مقدسه زیارتی است که به امام حسین علیه السلام اختصاص دارد. این زیارت ابتدا از «ناحیه مقدسه» امام زمان (عج) صادر و به یکی از نایبان خاص داده شده است. آنگاه از طریق ایشان به یکی از مشایخ شیخ مفید و سپس به دست این بزرگوار، آنگاه به دست سید مرتضی و ابن مشهدی رسیده است.
پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، امشب وارد کشور عربستان شد تا شایعات زیادی موردش مطرح شود.
رئیس سازمان حج و زیارت به منظور نظارت بر امور زائران ایرانی در مکه مکرمه وارد این شهر شد.
تصاویری از حضور حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در حرم مطهر حضرت زینب(ع) را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از حضور حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در حرم مطهر حضرت زینب(ع) را مشاهده می‌کنید.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: از فرصت اردیبهشت‌ استفاده خواهیم کرد و قبل از اتمام سال تحصیلی ۵۰۰۰ دانش‌آموز به این اردو اعزام می‌شوند.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از سفر زیارتی خانواده شهدای مدافع حرم ایرانی که در خاک عراق به شهادت رسیدند به عتبات عالیات خبر داد.
قلهک یکی از آن محله‌هاست که اگر امروز با خیابان‌ها و خانه‌های اعیانی‌اش شناخته می‌شود، اما هنوز هم با گذر از محدوده پل رومی، زیارت آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) و مرور تاریخچه قنات‌هایش می‌توان به روزگار گذشته این محله سفر کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مکاتبه کردیم که ارز سوبسیددار به ما بدهند و یک خط اعتباری در هر سه ماه با یک نرخ مصوب داشته باشیم تا زائران دچار تلاطم قیمتی ارز نشوند.
بازدید "شی جین پینگ" رئیس جمهور چین از جایی که مائو در آنجا قدرت گرفت نشان می‌دهد که چگونه شی به شکل دادن تصویر خود به عنوان تجسم امروزی "رهبر بزرگ" ادامه می‌دهد.
هفته جهانی گردشگری زیارت به مدت سه روز در شهرهای سمرقند، خیوه، بخارا و تاشکند ازبکستان برگزار شد در این هفته گردشگری ازبکستان تلاش کرد خود را به عنوان یک کشور مسلمان به دنیا معرفی کند.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایران‌گردی و جهان‌گردی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ با دستگاه‌ها در قالب «طرح ملی زیارت خورشید هشتم» برای استفاده از ظرفیت‌های اقامتی آن‌ها خبر داد.
از جمله افرادی که ورود اهل بیت را در اربعین اول تأیید می‌کند، سید بن طاووس است. وی در کتاب اللهوف می‌نویسد: وقتی زنان و فرزندان حسین علیه السلام از شام برگشته و به سرزمین عراق رسیدند، به راهنمای قافله گفتند: «ما را از کربلا ببر». وقتی به کربلا رسیدند، جابربن عبداللّه انصاری و جمعی از بنی هاشم و مردانی از اولاد پیغمبر صلی الله علیه و آله را دیدند که برای زیارت مرقد مطهر حسین علیه السلام آمده اند. پس همگی در یک زمان در آن سرزمین گرد آمدند.
هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراکز درمانی را در عراق برای خدمات رسانی به زائران ایجاد کرده است، در این گزارش بر روند فعالیت این مراکز نگاهی داریم.
سخنگوی ستاد اربعین عراق گفت که باید در طول زیارت اربعین حسینی تلاش کنیم بیشترین بهره معنوی را ببریم.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع زیارت یک ظرفیت استثنایی فرا ملی است، بر این اساس شورای ملی زیارت نیازمند تدابیر و سیاست کلان در این زمینه است که همچنان از این فرصت محروم هستیم.
اطلاعیه سازمان حج و زیارت درباره سفر به عراق
صندوق بازنشستگی کشوری مجموعه‌ای از خدمات زیارتی شامل برپایی موکب، اسکان بازنشستگان مشترک این صندوق و خانواده آنان و برنامه‌های فرهنگی را ارائه می‌کند.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید زیارت اربعین، «آسان»، «ارزان» و «دلنشین» شود، خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد عده‌ای در ایام اربعین کالا و خدمات را برای زائران گران کنند.
مدیرعامل بورس تهران درباره زمان و ترتیب جدول عرضه‌های اولیه، گفت: مکاتباتی با سازمان بورس داشته ایم که ان شاءالله در هفته‌های آینده متناسب با شرایط بازار، عرضه های اولیه را انجام خواهیم داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ