عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شهید سلیمانی همواره منافع ملی را بر هر چیز دیگری ترجیح می‌داد و هیچ‌گاه برای خوشایند جریان‌های سیاسی به آرمان‌های ملی و انقلاب پشت نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بر اهمیت و جایگاه اتحادیه گیاهان دارویی و اولویت این سازمان در حمایت از آن برای تقویت نقش‌آفرینی و حضور مؤثر در زنجیره ارزش گیاهان دارویی تاکید کرد.
مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: ارائه خدمات دندانپزشکی سطح ۱ برای همه دانش آموزان مناطق روستایی عشایری و مناطق شهری زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت رایگان خواهد بود.
سی و هفتمین اجلاس سالانه رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور، با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: میزان توجه دادگاه‌ها به مجازات جایگزین حبس و استفاده از پابند الکترونیک افزایش یافته است و امید داریم بتوانیم میزان ارائه احکام جایگزین حبس پیشرفت بیشتری داشته باشیم.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: میزان توجه دادگاه‌ها به مجازات جایگزین حبس و استفاده از پابند الکترونیک افزایش یافته است و امید داریم بتوانیم میزان ارائه احکام جایگزین حبس پیشرفت بیشتری داشته باشیم.
وزیر کشور با اشاره به اهمیت موضوع سلامت در راهپیمایی اربعین، گفت: کنگره سلامت در اربعین فقط یک رویداد نیست، بلکه می توان از دستاوردهای آن در تمامی گردهمایی های دینی و اجتماعی بهره برد.
رئیس‌جمهور گفت: مسئله بهداشت بر درمان مقدم است. اگر روی موضوع بهداشت پرداخته شود، مردم کمتر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.
توجه به تولید روغن در کشور از اهداف مهم اقتصادی است که رهبر حکیم انقلاب بارها بر آن تأکید فرموده‌اند و در تمامی دولت‌ها برای آن برنامه‌هایی ارائه شده است.
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان گفت:بنیاد در رویکرد جدید خود علاوه بر سرآمدان علمی، افراد فعال و سرآمدان حوزه صنعت، فناوری، نوآوری و کارآفرینی را نیز مورد توجه قرار داده است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: توجه به شاداب سازی مدارس، آزمایشگاه علوم تجربی، کارگاه‌های کار و فناوری و فرهنگ و هنر در پروژه مهر سال ۱۴۰۲ مورد تاکید است.
روز گذشته احسان حاج صفی با بازوبند کاپیتانی بازی 127 خود را با پیراهن تیم ملی ایران انجام داد.
محمد حاج رسولی‌ها گفت: در سال ۲۰۲۳ با توجه وقوع سیلاب‌های مخرب اخیر در جهان، کتابی در خصوص مدیریت جامع سیلاب به صورت ملی در دست تدوین است که جهت بهره‌برداری ارائه خواهد شد.
گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مصلای امام خمینی برگزار شد حضور زنانی که چفیه را به صورت روسری در آورده بودند جلب توجه کرده بود.
گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مصلای امام خمینی برگزار شد حضور زنانی که چفیه را به صورت روسری در آورده بودند جلب توجه کرده بود.
اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: مردم‌داری پایه و اساس مکتب حاج قاسم است و باید این مرام را مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی مورد اهتمام و توجه قرار دهند.
حاج علی اکبری در اجتماع بزرگ «امت رسول الله» گفت:ما از خواص بی‌بصیرت و بی‌مروت که با پول ملت ایران چهره شدند، ناراحت هستیم؛ این افراد بد امتحان دادند و به آن‌ها توصیه می‌کنیم که توبه کنند.
مردم ایران چگونه می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند؟ همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران به جز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
چگونه مردم ایران می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند. همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران بجز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
شناور گشتی رزمی شهید سلیمانی دارای بدنه شناساگریز با سطح مقطع راداری بسیار پایین است که با توجه به نوع طراحی، قابلیت دریانوردی و اجرای انواع عملیات در آب‌های دور را فراهم می‌کند
بانک ایران زمین با هدف ایجاد ابزاری یکپارچه برای شناسایی بهتر و بیشتر امکانات و خدمات خود به مشتریان فعلی و آینده، اپلیکیشن «همیار بانک ایران زمین» را برروی سیستم عامل اندروید طراحی و راه اندازی کرده است.
آیت الله سید حسین موسوی تبریزی با تاکید بر اینکه حمید نوری را نمی‌شناسد در مورد اتفاقات سال ۶۷ گفت: «من با حاج احمدآقا خیلی رفیق بودم، همسایه بودیم و من از آن طریق فهمیدم که آقای ری‌شهری که آن زمان وزیر اطلاعات بودند به امام نامه نوشتند که «اجازه دهید ما دوباره اینها که در زندان‌ها هستند و توبه نکردند را محاکمه کنیم»؛ امام اجازه داد. چون آنها بنا داشتند که در هر شهری شروع به آشوب کنند».
با توجه به پایان یافتن دوره شش ساله عضویت سه تن از فقهای شورای نگهبان، مقام معظم رهبری در اجرای اصل نود و یکم قانون اساسی و در احکامی جداگانه، عضویت آیت‌الله حاج شیخ احمد جنتی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیّد محمدرضا مدرسی‌یزدی و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی شب‌زنده‌دار را برای یک دوره جدید تمدید و آنان را به عنوان عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.
جایزه ویژه سرباز وطن یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به پاس تلاش مجاهدانه برای روایت نزدیک از مقاومت و توجه به مردم غیر نظامی آسیب دیده از جنگ‌های منطقه است که دغدغه جدی آن شهید بزرگوار اهدا شد به «چشم ایرانی» به کارگردانی ساسان فلاح‌فر و حسن قائدی.
سردار کوثری، فرمانده لشکرمحمدرسول‌الله (ص) در دوران دفاع مقدس روایت می‌کند: حاج احمد متوسلیان، بقدری مورد توجه و عنایت و علاقه آقا محسن بود که آقا محسن شخصاً با شهید بروجردی صحبت کرد و او را قانع کرد که متوسلیان را از غرب آزاد کند تا برادر محسن بتواند حاج احمد را به فرماندهی تیپ حضرت رسول (ص) منصوب نماید و من شاهد بودم که این روابط برادرانه و صمیمانه، تا آخرین روزها و تا زمان اسارت حاج احمد، ادامه داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ