جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری منطقه را به سمت انفجار و تشدید خطرناک اوضاع پیش می برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با اقدامات دولت طی ماه‌های اخیر ثبات خوبی در بازار ارز ایجاد شده که این ثبات ادامه خواهد یافت.
سخنگوی وزارت امور خارجه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در دانمارک را شدیداً محکوم و تاکید کرد: به اقدامات و تلاش‌های خود برای مقابله با جهالت قرن بیست و یکم ادامه خواهیم داد.
وزرای دفاع ترکیه و یونان بر حل و فصل مسائل دو جانبه تاکید کردند.
فرزین گفت: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده اجرای برنامه تثبیت اقتصادی بوده که اساس آن، کنترل ارز و پول است و معتقدیم اگر این دو کار به درستی انجام شود آرامش در بازار‌ها ایجاد می‌شود.
وزیر دفاع کره‌جنوبی گفت در صورت ادامه آزمایش‌های تسلیحاتی از سوی کره‌شمالی، شورای امنیت باید این اقدام را محکوم کند.
یکی از مهم‌ترین اقدامات، کاهش سهم کالا‌های مهم و تأثیرگذار در سبد هزینه خانوار از جمله مسکن برای افزایش آستانه تحمل آنان است تا نظام حکمرانی مجال یابد بی‌آنکه این آستانه بشکند، دست به تصمیمات اساسی و از جمله اصلاح روند رشد بی‌رویه شتاب مصرف انرژی در کشور بزند. راستی چرا دولت و مجلس و اصولاً حاکمیت برای ساماندهی به وضعیت آشفته وکمرشکن تحت سیطره مافیای زمین و مسکن و مقابله با فعالیت‌های سفته بازانه و سوداگرانه در این بخش که بیشترین نقش را در افزایش هزینه‌های خانوار دارد، اقدام شایانی صورت نمی‌دهند؟!
رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات بی ثبات کننده خود در منطقه اعلامیه‌هایی بر روی مناطقی از جنوب سوریه ریخت.
رئیس قوه قضاییه گفت: در مقوله سرقت تجهیزات و تأسیسات زیرساختی مرتبط با برق و آب و گاز و مخابرات، نباید صرفاً به ارزش مادی این تجهیزات و تأسیسات توجه شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: در مقوله سرقت تجهیزات و تأسیسات زیرساختی مرتبط با برق و آب و گاز و مخابرات، نباید صرفاً به ارزش مادی این تجهیزات و تأسیسات توجه شود.
مسئولان استقلال هنوز از حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ناامید نیستند و اقدامات خود را جلو می‌برند.
کمیسیون اروپا اعلام کرد اقدامات این کمیسیون برای مصادره دارایی های خارجی روسیه برای بازسازی اوکراین ادامه دارد.
آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی باز هم توسط ملی پوشان فوتبال ایران ادامه یافت.
وزارت خارجه سوریه به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در کرانه باختری واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: اروپا حتما می‌داند که ایران در مقابل با اقدامات نسنجیده کشور‌های اروپایی دست بسته نیست و ایران از توان و همچنین اراده لازم برای برخورد متقابل برخوردار است. لازم است یاداوری کنم که مجلس شورای ایران پیش نویس مصوبه دو فوریتی خودش را اماده کرده و حتما اقدام قانونی انجام خواهد داد. بهتر است اروپا به پای خودش شلیک نکند.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از برنامه ریزی به منظور بهسازی روکش آسفالت مقاطعی از بزرگراه شهید خرازی تا پایان سال جاری خبر داد.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: اوکراین همچنان به بازی با آتش ادامه داده و اقدامات تحریک آمیز و غیرمسئولانه ای را علیه نیروگاه هسته ای زاپروژیا انجام می دهد.
فاطمی امین نامه رئیس جمهوری خطاب به نمایندگان را قرائت کرد که در بخشی از آن آمده بود: با عنایت به اقدامات مثبت از ناحیه وزیر صمت انتظار دارم نمایندگان امکان ادامه خدمت وی را فراهم کنند.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد آمریکا با چشم پوشی از اقدامات اوکراین همچنان به پمپاژ سلاح به این کشور ادامه می دهد.
وزیر امور خارجه گفت: بی تردید جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم به برخورد قاطع با تحریکات و اقدامات گروه‌های تروریستی ادامه خواهد کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن تشریح اقدامات پلیس در رابطه با مبارزه با مواد مخدر، گفت:اقدامات پلیس در برخوردها و پاکسازی ناهنجاری ها ادامه دارد.
معاون رئیس جمهور آمریکا در ادامه اقدامات و اظهارات جنگ‌افروزانه این کشور، گفت که واشنگتن همچنان به تعمیق روابط «غیررسمی» خود با تایوان ادامه خواهد داد.
سفیر چین در نروژ می گوید اگر مداخلات و تحرک آفرینی های خارجی در مسئله تایوان ادامه یابد، پکن حق تسریع در اتحاد مجدد این منطقه را برای خود محفوظ  می داند.
رسانه های فلسطینی از ادامه اقدامات سرکوبگرانه نظامیان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در قدس اشغالی خبر دادند.
شیخ حسین الدیهی معاون دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین از ادامه سیاست های سرکوبگرانه آل خلیفه علیه شیعیان بحرین در ماه محرم و علیه نمادهای عاشورایی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ