وزارت صمت از پذیرش درخواست ۲۴ شرکت برای واردات خودرو خبر داد و اعلام کرد که روند اجرایی واردات خودرو به‌زودی با ثبت سفارش و تخصیص ارز آغاز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی گفت: پذیرش درخواست صدور «گواهی مستثنیات» از این پس، فقط از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین امکان‌پذیر است.
شرط‌گذاری ترکیه برای  پذیرش سوئد در ناتو صرفا به درخواست آنکار از استکلهم برای کنترل اعضای سازمان تروریستی پ‌ک‌ک  محدود نبوده و شرط‌های جدیدی مطرح شده است.
هیئت پذیرش شرکت فرابورس ایران، با درخواست بانک سامان برای پذیرش «نماد سامان» در این بازار موافقت کرد.
بنا به گفته منابع آگاه، ناتو همچنان قصد دارد از پذیرش درخواست عضویت اوکراین خودداری کند.
یک روزنامه فرانسوی باشگاه رئال مادرید از کیلیان امباپه درخواست کرده برای انتقال به رئال در تابستان پیش رو باید برای پذیرش دو شرط آماده شود.
اساس اعلام دانشگاه تربیت مدرس، حداقل معدل قابل قبول برای بررسی درخواست پذیرش از طریق آیین نامه بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره‌های دکتری تخصصی این دانشگاه تغییر یافت.
سخنگوی پیشین وزارت امورخارجه با بیان اینکه رفراندوم برای مسائل غیر مهم موجب دوقطبی‌سازی و هرج ومرج می‌شود،گفت: در هیچ کشوری قابل پذیرش نیست که برای هر مسئله‌ای درخواست برگزاری رفراندوم شود.
شورای المپیک آسیا خواستار پذیرش ورزشکاران روسی در مسابقات بین‌المللی شد.
یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها در مورد مطالبات عربستان سعودی، درخواست این کشور برای مشارکت امریکا در برنامه هسته‌ای ریاض است. کارشناسان مسائل هسته‌ای مدت‌هاست نسبت به تلاش‌های عربستان سعودی برای ایجاد یک برنامه هسته‌ای، بدون ارتقای توافقنامه پادمانی با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای و پذیرش نظارت‌های بیشتر بر برنامه هسته‌ای‌اش هشدار می‌دهند.
در شرایطی که مردم با همه تنگنا‌های معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند، تحمل و پذیرش چنین وضعیت نگران‌کننده‌ای در محیط آموزشی خارج از توان ذهنی آنان است. نگرانی از چنین مشکلاتی و درخواست برای مدیریت آنها، چیزی نیست که با گذر زمان به فراموشی سپرده شود.
در اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف تاکید شده که پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود و متقاضیان می‌بایست درخواست خود را تا پایان امشب، پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه به صورت الکترونیکی به همراه مدارک لازم، از طریق اتصال به درگاه "https://admission. edu.sharif.edu" ارسال کنند.
سازمان ملی استاندارد طی نامه ای درخواستی تبعیض آمیز در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در این سازمان را از دیوان عدالت اداری تقاضا کرده بود که این درخواست مورد پذیرش دیوان قرار نگرفت.
دیوان عدالت اداری عدم پذیرش شکوائیه در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در سازمان ملی استاندارد را نپذیرفت.
مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار طی اطلاعیه ای اعلام کرد که درخواست صدور هر نوع مجوز کسب و کار فقط از طریق درگاه ملی مجوزها امکان پذیر و ثبت هرگونه درخواست خارج از این درگاه تخلف است.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مکاتبه با رییس سازمان صدا و سیما از عدم پذیرش درخواست اش به منظور حضور در برنامه فوتبال برتر با شرایط برنامه هفته گذشته انتقاد کرد.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مکاتبه با رییس سازمان صدا و سیما از عدم پذیرش درخواست اش به منظور حضور در برنامه فوتبال برتر با شرایط برنامه هفته گذشته انتقاد کرد.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر از آغاز ارائه تسهیلات خرد به شهروندان بدون حضور در شعب این بانک خبر داد و گفت: ثبت درخواست تسهیلات اعطایی از طریق "همراه شهر پلاس" امکان پذیر است.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر از آغاز ارائه تسهیلات خرد به شهروندان بدون حضور در شعب این بانک خبر داد و گفت: ثبت درخواست تسهیلات اعطایی از طریق "همراه شهر پلاس" امکان پذیر است.
نویسندگان این بیانیه «پذیرش اعتراض قانونی اولیای دم» را بر روند رسیدگی قضایی و شفافیت دادرسی و اعتمادسازی عمومی موثر دانسته‌ و خاطرنشان کرده‌اند: تنها در این مسیر است که وکلای پرونده می توانند به وظایف خود عمل کنند و همچنان تا روشن شدن نتیجه رسیدگی کامل از عملکرد دستگاه قضایی دفاع کنند.
سردار رحیمی: این افراد ابتدا با همان خودروی پروفسور فرهود او را به مرزن آباد برده و در آنجا از او درخواست هشت میلیارد تومان پول نقد یا یک دستگاه آپارتمان کردند، ظاهرا آنجا پرفسور موضوع را قبول نمی‌کند که پس از آن این افراد به شهرستان نور رفتند و دوباره موضوع را مطرح کردند که پرفسور فرهود این‌بار درخواست این افراد را مورد پذیرش قرار داد و آن‌ها اقدام به بازگشت به تهران کردند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: به‌زودی ثبت سفارش خودرو‌ها آغاز شده و شاهد محقق شدن ورود خودرو‌های وارداتی به کشور خواهیم بود. شرکت‌هایی که در مرحله اول بررسی‌ها حائز صلاحیت بودند، در جلسه‌ای با معاونت حمل و نقل وزارت صمت متعهد شدند، به سرعت ثبت سفارش و سایر مراحل واردات خودرو را انجام دهند.
وکیل مدافع رضا اسلامی -استاد دانشگاه بهشتی- از پذیرش درخواست اعاده دادرسی موکلش در دیوان عالی کشور در خصوص مجازات تکمیلی پرونده موکلش خبر داد.
وزیر کشور گفت: به دلیل حجم بالای جمعیت و گرمای هوا، ظرفیت پذیرش زائر جدید در مرزها وجود ندارد، لذا از تمام مردم عزیز درخواست داریم که فعلا به سمت مرزها حرکت نکنند تا در گرمای هوا و ازدحام دچار مشکل نشوند.
مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج آخرین آمار پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی زائران اربعین را در سامانه سماح تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ