وزیر کشور گفت: به دلیل حجم بالای جمعیت و گرمای هوا، ظرفیت پذیرش زائر جدید در مرزها وجود ندارد، لذا از تمام مردم عزیز درخواست داریم که فعلا به سمت مرزها حرکت نکنند تا در گرمای هوا و ازدحام دچار مشکل نشوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی با بیان اینکه معاون وزیر کشور در حال تدارک توهین و حمله به نمایندگان است نوشت: رفتار غیر اخلاقی و ناشیانه معاون سیاسی وزارت کشور بر خلاف توصیه رهبری مبنی بر همدلی سه قوه است و مسلما تحمل نخواهد شد.
معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات تاکید کرد که وزارت کشور در انتخابات هیچ سوگیری سیاسی ندارد و از رأی مردم به عنوان امانت و حق الناس صیانت خواهد کرد.
وزیر نفت: در دولت مردمی یکی از محورهای اصلی بحث دیپلماسی انرژی است که در راستای آن تلاش‌های خوبی انجام شده است و پرداخت اصل بدهی به کشور ترکمنستان از این موارد است.
وزیر کشور گفت: راه حل مسأله حضور غیرقانونی اتباع خارجی کنترل دقیق مرزهاست.
وزیر خارجه آمریکا با تقدیر از فعالیت دو ساله ند پرایس بعنوان سخنگوی وزارت خارجه کشورش گفت که برای مردم آمریکا و سراسر جهان، ند پرایس اغلب چهره و صدای سیاست خارجی ایالات متحده بوده که فعالیت خود را بصورت حرفه‌ای انجام داده است.
رئیس جمهور گفت: دشمن با ترفند و راه‌اندازی مساله مسمومیت دانش‌آموزان، به دنبال ناامیدسازی مردم است که دستورهای ویژه به وزرای کشور و اطلاعات برای شناسایی و برخورد با عوامل آن داده شده است.
رئیس جمهور گفت: دشمن با ترفند و راه‌اندازی مسئله مسمومیت دانش‌آموزان، به دنبال ناامیدسازی مردم است که دستورات ویژه به وزاری کشور و اطلاعات برای شناسایی و برخورد با عوامل آن داده شده است.
نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: از وزیر اطلاعات و سربازان مخلص امام زمان تقاضا داریم به نوسانات ارزی و تهدیدات امنیت اقتصادی کشور ورود کنند.
وحیدی با اشاره به بزرگ کردن دلار از سوی مردم، گفت: ما خودمان دلار را بزرگ کردیم آمریکا با دلار سلطه جهانی درست کرده است روزی را خواهید دید که چگونه آمریکا فرو می‌ریزد و کاخ دلار نیز با آن سقوط می‌کند. حجم بدهی آمریکا حدود ۳۰ هزار میلیارد دلار است و روزی خواهد رسید که سلطه دلار در اقتصاد جهان فرو می‌ریزد.
به فاصله دو روز از دستور رئیس‌جمهور برای تامین سریع کمبود اقلام دارویی و رفع نیاز مردم و همچنین پیگیری دلیل قصور احتمالی و برکناری مقصرین، در شرایطی که وزیر بهداشت بر تامین سریع کمبود‌ها تاکید کرده، یکی از معاونان وی، رییس سازمان غذا و دارو، از سمت خود استعفا کرد.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: خوشبختانه نرخ مهاجرت در شهر تهران منفی شده است. اما مهاجرت معکوس از تهران به سمت شهرستان‌های استان تهران مانند اسلام‌شهر، پرند، پردیس و شهر‌های دیگر انجام می‌شود که دلیل آن گران شدن زمین و مسکن و سخت‌تر شدن شرایط زندگی در تهران است.
وزیر کشور عنوان کرد: امنیت کشور ایران مردم محور است و مردم خود آن را تامین می‌کنند، اگر جوانانی احساساتی شده و در اغتشاشات حضور داشته باشند با رافت اسلامی با آن‌ها برخورد می‌شود.
وزیر کشور عنوان کرد: امنیت کشور ایران مردم محور است و مردم خود آن را تامین می‌کنند، اگر جوانانی احساساتی شده و در اغتشاشات حضور داشته باشند با رافت اسلامی با آن‌ها برخورد می‌شود.
وحیدی، اغتشاشات را به ضرر مردم دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و دشمن را در مذاکرات کلافه کرده است و علاوه بر تحریم های اقتصادی زیاد، همه مسایل خود را با قدرت به پیش می برد.
وزیر کشور گفت: مسئولان شبانه روز با مردم هستند و برای توسعه کردستان دلسوزی می‌کنند در حالی که این گروهک‌ها در تلاش هستند که شهر را تخریب کنند و به آتش بکشند، خدمات و امکانات شهرداری را تخریب کنند، این وضعیت برای مردم کاملا مشخص است.
وزیر کشور با اشاره به اینکه این ناآرامی‌ها از قبل برنامه ریزی شده بود، ادامه داد: باید جلوی دشمن را برای توسعه توطئه بگیریم چرا که از این اوضاع فقط دشمن سود می‌برد.
نماینده مردم سقز و بانه از وزیر کشور خواست تا بدون فوت وقت نسبت به روشنگری ابعاد قضیه مهسا امینی شفاف سازی کند تا این موضوع بیش از این مورد بهره برداری رسانه های داخل و خارج کشور قرار نگیرد، زیرا دشمن به گونه ای طراحی کرده است که کلیدواژه آشوب های پیش رو در کشور زنان باشد.
نماینده مردم سقز و بانه از وزیر کشور خواست تا بدون فوت وقت نسبت به روشنگری ابعاد قضیه مهسا امینی شفاف سازی کند تا این موضوع بیش از این مورد بهره برداری رسانه های داخل و خارج کشور قرار نگیرد، زیرا دشمن به گونه ای طراحی کرده است که کلیدواژه آشوب های پیش رو در کشور زنان باشد.
وزیر کشور از پذیرایی مردم عراق در خدمت به زائران تشکر کرد.
وزیر کشور از مردم درخواست کرد فعلا به سمت مرز‌ها راه نیفتند چراکه گرما بسیار زیاد است و علاوه بر افراد سالمند، حتی جوانان هم به دلیل گرما دچار مشکل می‌شوند.
وزیر کشور در مرز مهران گفت: عراق این ظرفیت را ندارد با سرعتی که ما مسافرین را در مرز تخلیه می‌کنیم آن‌ها را به داخل کشورش منتقل کند.
سنندج- وزیر ورزش و جوانان گفت: بیش از ۴ هزار تشکل مردم نهاد حوزه جوانان در کشور فعال هستند و تقویت و ساماندهی این تشکل ها از اولویت های ماست.
وحیدی با بیان اینکه مهم است که مردم بدانند مسئولان دولت در خدمت آنها هستند، گفت: روابط عمومی ها باید زمینه اجرای فعالیت های دولت را فراهم کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ