مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار طی اطلاعیه ای اعلام کرد که درخواست صدور هر نوع مجوز کسب و کار فقط از طریق درگاه ملی مجوزها امکان پذیر و ثبت هرگونه درخواست خارج از این درگاه تخلف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فراجا جزئیات کامل تمهیدات پلیس در خصوص خدمات گذرنامه ای برای زائران اربعین حسینی را تشریح و از تمدید ۲۰۰ هزار گذرنامه که اعتبار آنها منقضی شده بود، خبر داد.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای زمان و نحوه ثبت نام نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مدارک مورد نیاز را اعلام کرد.
از اول مرداد سال گذشته تا ۳۰ تیرماه امسال، ۱ میلیون و ۷۷ هزار و ۳۳ درخواست در درگاه ملی مجوز‌ها ثبت شده که از این تعداد ۴۸۱ هزار و ۴۴۱ نفر موفق به دریافت مجوز کسب و کار خود به صورت کاملا الکترونیکی و بدون نیاز به حضور شدند.
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: کلیه دانشجویان متقاضی شرکت در مراسم ایام محرم و راهپیمایی اربعین باید قبل از ثبت و ارائه درخواست مجوز خروج از کشور داشته باشند.
انتقال پدر، مادر، همسر و فرزند شهید، جانبازان بالای ۲۵ درصد، زوجین فرهنگی به محل خدمت همسر، بانوان فرهنگی دارای سه فرزند زیر ۱۲ سال (ملاک محاسبه سن فرزندان تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ است) و همچنین همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تاییدیه از مراجع ذی صلاح به استناد ماده ۱۷ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان در اولویت قرار دارند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار درخواست از بستر پنجره واحد دولت هوشمند انجام شده است.
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد از ثبت حدود یک میلیون درخواست نیازمندی در سامانه هوشمند امداد(سها) خبر داد.
رفع این مانع تازه تولید شده باید اقدام ابتدایی وزارت اقتصاد باشد. هم مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب و کار که متولی درگاه ملی مجوزهای کشور است و هم سازمان امور مالیاتی که متولی صدور گواهی ماده ۱۸۶ قانون مالیاتی که زیرمجموعه وزارت اقتصاد می‌باشند.
لالیگا درخواست بارسلونا برای ثبت قرارداد جدید مدافع این باشگاه را رد کرد.
سامانه جامع تجارت با صدور اطلاعیه‌ای از امکان انتخاب نوع ارز در ثبت درخواست تخصیص ارز برای واردات خبر داد.
معاون وزیر نفت ضمن اشاره به اینکه ماهانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار درخواست صدور کارت سوخت جدید در سامانه ثبت می‌شود، گفت: برنامه داریم تا برای صدور کارت سوخت غربالگیری کنیم.
مدیرکل تقسیمات کشوری کفت: از آغاز سال ۱۴۰۰ تا آخر آذرماه سال جاری ۲۶۸۱ درخواست جدید برای تقسیمات کشوری به ثبت رسیده است.
مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارت جهادکشاورزی از آغاز ثبت درخواست رسمی متقاضیان اجرای کشت قراردادی، خبر داد.
وزیر حمل و نقل ونزوئلا گفت: ۸۰ هزار درخواست برای محصولات یک خودروساز ایرانی در ونزوئلا ثبت شده که امروز با ارسال هزار دستگاه در مرحله نخست، فرآیند اجرایی کار آغاز شده است.
وزیر حمل و نقل ونزوئلا گفت: ۸۰ هزار درخواست برای محصولات یک خودروساز ایرانی در ونزوئلا ثبت شده که امروز با ارسال هزار دستگاه در مرحله نخست، فرآیند اجرایی کار آغاز شده است.
وزارت صمت از پذیرش درخواست ۲۴ شرکت برای واردات خودرو خبر داد و اعلام کرد که روند اجرایی واردات خودرو به‌زودی با ثبت سفارش و تخصیص ارز آغاز خواهد شد.
مهلت ثبت درخواست دانش‌ بنیان‌ها برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه توسعه اشتغال تا ۱۵ آبان از سوی صندوق نواوری و شکوفایی تمدید شد.
وعده خاندوزی بر اتصال دستگاه ها به حساب خزانه، ثبت درخواست ۶۸۷ هزار مجوز کسب و کار و تأمین منابع لازم برای افزایش حقوق از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در این هفته بود.
یک مقام مسئول گفت: از ۶ فروردین امسال تا ۲۱ مهرماه امسال در مجموع ۶۸۷ هزار و ۱۰۱ درخواست صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها ثبت شد.
مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج آخرین آمار پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی زائران اربعین را در سامانه سماح تشریح کرد.
سخنگوی فراجا گفت: افراد می‌توانند با مراجعه به سایت epolice.ir درخواست برگ گذر ویژه اربعین خود را داشته باشند.
معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت کار گفت: تمام واحدهای اجرایی در استان‌ها موظف هستند درخواست‌های مرتبط با استفاده از خدمات اشتغال اتباع خارجی را در سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی ثبت کنند.
رئیس صنف جایگاهداران کشور با تأکید بر اینکه موافق شفاف سازی اصولی ثبت مجوزها هستیم، گفت: به منظور آگاهی بخشی به متقاضیان، آماده مشاوره‌دهی به متقاضیان سرمایه گذاری هستیم.
با گذشت ۵۰ روز از آغاز به کار درگاه ملی مجوز‌های کشور، آمار درخواست‌های ثبت شده در این درگاه به تدریج قابلیت تحلیل پیدا کرده است. آمار‌های ارائه شده نشان می‌دهد از میان ۴۵، ۷۱۷ درخواست مجوز کسب و کار ثبت شده در درگاه ملی مجوز‌ها طی این مدت، فقط برای ۱۹ درصد آن‌ها مجوز صادر شده که بدیهی است، این نسبت باید به تدریج افزایش یاید و به صد در صد نزدیک شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ