مهاجم مصدوم استقلال از امروز به تمرینات برگشت اما فعلا در تمرینات گروهی حاضر نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس درصدی از جمعیت کل یک کشور که در بازار کریپتو فعال هستند، اسلوونی بیشترین علاقه‌مندان به ارز دیجیتال را در خود جای داده است. کشورهای لوکزامبورگ و هلند به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص می‌دهند.
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، در حال حاضر فقط به درخشش در سوپرجام پرتغال فکر می‌کند، نه تاتنهام.
مدافع باتجربه فوتبال ایران هنوز تصمیمی درباره آینده خود نگرفته، او نه رسما لژیونر شده و نه با استقلال تمدید کرده است.
علیرضا رضایی همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد و به نظر می‌رسد آبی پوشان با 4 دروازه‌بان لیگ را شروع کنند.
رئیس شورای عالی سیاستگذاری جایزه ملی تعالی گردشگری گفت: سازمان‌های کوچک و بزرگ صنعت گردشگری ارزیابی می‌شوند تا در نهایت به آنها جایزه ملی تعالی گردشگری اهدا شود.
نوید رجایی گفت: توصیه به سهامداران این است بخشی از پرتفوی را برای خرید سهام کوتاه مدتی اختصاص دهند و بهترین زمان اصلاح پرتفوی نیز هم اکنون است.
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ سی نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ ۳۰نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
مادر کیلیان امباپه وارد دنیای ایجنت‌های فوتبال شده و یک شرکت راه انداخته که به طور اختصاصی در این زمینه فعال است.
امیر سالمی‌زاده تاجر و فعال اقتصادی ساکن قطر در گفتگویی به طور کامل از دلایل خود برای خرید استقلال و همچنین ساخت استادیومی گفته که معلق مانده است.
این تفنگ هوشمند برای کاربران مجاز مانند هر سلاح گرم دیگری عمل می‌کند. موتور بیومتریک اختصاصی Biofire از سیستم‌های یکپارچه اثر انگشت و تشخیص چهره سه بعدی برای تأیید هویت کاربر مجاز در هر شرایطی استفاده می‌کند و به محض به دست گرفته شدن توسط صاحبش، فورا قفل آن بدون نیاز به وارد کردن هر گونه کد یا فشردن دکمه یا استفاده از هر ابزار دیگری باز می‌شود.
سخنگوی دولت در بازدید از نمایشگاه گردشگری درباره اختصاص سهمیه ویژه بنزین برای سفرهای نوروز، گفت: فعلاً صبر کنید تا قبل از نوروز مشخص می‌شود.
در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی علاوه بر انتخاب فناور سلامت از برترین مراکز رشد سلامت و شرکت دانش بنیان فعال در حوزه سلامت تقدیر به عمل خواهد آمد.
معاونت علمی اعلام کرد در حال حاضر شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، ۲۵ درصد از کل شرکت‌های فعال در حوزه صنعت گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی را به خود اختصاص داده‌اند.
این ظرفیت به دلیل حوادث اخیر در جریان جام جهانی قطر نیز فعال نشد اما در نهایت برای بازی تیم‌های فوتبال ایران و آمریکا، مجوز پخش بازیها در سالن‌های سینما فراهم شد که در کدام شگفتی منجر به فروش 14350 بلیت و 610 میلیونی در 103 سالن در سراسر کشور متشکل از 58 سالن در تهران و 43 سالن در شهرستان‌ها شد.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: شرایط فعلی کشور اجازه تفکیک وزرات راه وشهرسازی را نمی دهد به همین دلیل بهتر است تفکیک زمان دیگری انجام شود.
مدافع چپ تیم ملی از امروز تمریناتش را شروع کرد اما فعلا جایی در تمرینات گروهی ندارد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور روحانیون بیشتر به برگزاری نمازهای جماعت اختصاص می‌یابد و تأثیر چندانی روی روند ما ندارد و کمبودهای فعلی را پوشش نمی‌دهد.
جدایی محمدرضا داورزنی از فدراسیون والیبال ایران فعلا تکذیب شد.
رئیس‌جمهور کشورمان در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه آمریکایی تأکید کرد که در اعمال سیاست‌های ضدایرانی، تفاوتی بین دولت فعلی و قبلی آمریکا نیست.
حالا در اواخر مرداد ماه خبری از اختصاص بسته اینترنتی چهار ماهه رایگان و دائمی یارانه بگیران نیست. کد دستوری «#۱۲۳۴*۴*» از دسترس خارج شده و در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز آیکون خدمات مرتبط با اینترنت رایگان یارانه بگیران دیده نمی‌شود.
مدافع باتجربه استقلال فعلا در تمرینات گروهی غایب است و به صورت اختصاصی کار خود را جلو می‌برد.
صفحه رسمی اینستاگرام فیفا آخرین پست خود را به پوستری از بازیکنان تیم ملی ایران اختصاص داده و با استناد به یکی از مصاحبه‌های علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از مخاطبان خود خواسته تا به این سوال پاسخ بدهند که آیا نسل فعلی فوتبالیست‌های ایرانی بهترین نسل تاریخ ایران هستند یا خیر؟
این رسالت سینماگران مستند است که امروز در کنار بی مهری‌هایی که متولیان امر نسبت به سلامت این صنف دارند، همچنان مظلومانه به ثبت صحیح وقایع بپردازند. اخیرا با دوست و برادر عزیزم آقای بابک بهداد، رییس محترم انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند صحبت میکردم که از تلاش‌های این صنف برای واکسیناسیون حدود 300 نفر از مستندسازان فعال در این دوران با معاون وزیر بهداشت گفت و در نهایت، وزارتخانه متبوع با اختصاص این رقم اندک از میلیون‌ها واکسنی که در داخل تولید شده و یا به کشور وارد می‌شود، موافقت ننموده است. این حجم از بی تفاوتی جای حیرت دارد! خانه سینما نیز همچون گذشته در انفعالی باورنکردنی قرار گرفته و آنچنان که باید به فکر حل مشکلات این صنف مظلوم نیست!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ