مادر کیلیان امباپه وارد دنیای ایجنت‌های فوتبال شده و یک شرکت راه انداخته که به طور اختصاصی در این زمینه فعال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یک میلیون خانواده در طرح کالابرگ الکترونیک مشارکت کرده اند، گفت: در مرحله دوم طرح کالابرگ که از ۹ روز گذشته شروع شده، شاهد افزایش مشارکتی ۲.۵ برابری خانوارها نسبت به مرحله اول کالابرگ هستیم و اکنون با اقبال خوبی مواجه شده ایم.
وزیر کار بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک‌بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود.
ایمان مبعلی پس از قهرمانی با نونهالان شباب الاهلی در این باشگاه ارتقای شغلی پیدا کرد.
کریستیانو رونالدو قصد دارد وارد دنیای رسانه‌ها شود و یک امپراتوری رسانه‌ای که مالک شبکه تلویزیونی و روزنامه است را بخرد.
در تصاویر و ویدیوهایی که از عاطفه میرسیدی پس از بازنشستگی در فضای مجازی منتشر شده است، تفاوت پوشش میرسیدی با آنچه مخاطبان در تلویزیون می دیدند، بیش از هر چیزی نظر کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.
هیئت مدیره باشگاه تراکتور برخی از نفرات را در پستهای این باشگاه منصوب کرد.
یکی از اتفاقات جالب هفته پایانی لیگ برتر دوربین به دست شدن حبیب فرعباسی دروازه‌بان ذوب‌آهن بود.
با استیضاح فاطمی امین بازار گمانه زنی‌ها درباره شغل جدید وزیر سابق صمت، داغ شده است. روزنامه شرق در خبری تایید نشده به نقل از برخی منابع آگاه نوشت: «احتمالا فاطمی‌امین معاون اجرایی رییس جمهور خواهد شد»
سمنان- نماینده مردم دامغان در مجلس از بررسی طرح سرمایه‌گذاری در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح جدید می‌تواند یک هزار شغل را در استان سمنان ایجاد کند.
دلایل زیادی وجود دارند که ما ممکن است در تغییر شغل تردید داشته باشیم، اما راه‌های زیادی برای مقابله با استرس ناشی از آن وجود دارد.
کریستیانو رونالدو در حاشیه تمرین شب گذشته النصر دست به دوربین شد و از اعضای تیم عکس گرفت.
تصاویری از کریستیانو رونالدو در تمرینات تیم النصر منتشر شده است که او را در موقعیت متفاوتی نشان می‌دهد.
استراماچونی هر از گاهی با انتشار پستی برای هوادارانش در ایران، علاقه اش به استقلال را به رخ می‌کشد اما حالا در آستانه محروم کردن این باشگاه ایرانی است. غرامتی که فقط با چهار ماه کار در ایران نصیبش شده و او بخاطر یک تاخیر دوماهه در حقوقش، کل مبلغ قرارداد دوساله بعلاوه سود پولش را می‌خواهد.
مدیر پیشین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در سمت جدیدی مشغول به کار شد.
آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، در یک برنامه تلویزیونی به عنوان کارشناس فوتبال آمریکایی شرکت کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون حدود یک میلیون فرصت شغلی و بیمه شده جدید ایجاد شده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه بسیاری از قوانین حوزه ایثارگری اجرایی نشده یا ناقص اجرا شده است، گفت: کمک‌معیشت به ۷ هزار ایثارگر جدید فاقد شغل و درآمد پرداخت می‌شود.
معاون توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت گفت: ۴۷ مجری و تسهیل‌گر بنیاد برکت، به دنبال ایجاد ۸ هزار طرح اشتغال جدید در استان فارس هستند.
سرمربی سابق پاری سن ژرمن برای پوشش رسانه ای رقابت های جام جهانی قطر، به تیم کارشناسی BBC Sport پیوسته است.
بجنورد- رئیس مرکز نظارت و پایش اشتغال وزارت کار گفت: تاکنون دستگاه‌ها ۷۰۰ هزار شغل را در رصد ثبت کرده اند که ۳۰۰ هزار مورد در مرحله تلفنی صحت سنجی شده و از این مقدار ۷۰ درصد تأیید شده است.
سرمربی تیم ملی در دور سوم تمرینات تیم ملی همه کارها را به تنهایی انجام داد.
پورتو با نمایش تاثیرگذار مهاجم ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل پورتیموننسی شد.
دیمیتری موزرسکی، ستاره والیبال روسیه این روزها مشغول ساخته یک برنامه در شبکه اجتماعی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ