نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس گفت: بنده در ارتباط با بورس در دولت رییسی، آن جدیت لازم را مشاهده نکردم که بخواهد بورس را سروسامان دهد در واقع دولت رییسی یک سری شعارهایی را درباره بورس مطرح کرد اما مشخص است که برنامه جدی برای بازار بورس ندارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه، نیاز به یک حرکت جدی در حل مشکل گندم‌کاران داریم، گفت: برای حفظ امنیت غذایی کشور لازم است به موقع مطالبات گندم‌کاران پرداخت شود.
دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی حتی به سهم دانشگاه امام صادق در دولت رئیسی نیز معترض شده و گفته: «حوزه علمیه فعلی برای حل مشکلات کشور راه‌حل دارد و دستگاه کارشناسی جدید کار حوزه علمیه هست نه دانشگاه امام صادق و مکان‌های دیگر.»
رئیس مجلس اضافه کرد: در دهه ۹۰ کشور دچار عقب ماندگی جدی و برخی کارها از مدار خود خارج شد که یک واقعیت تلخ است. یک چالش دولت نیز این است که باید نیاز امروز را برطرف کرده و کسری‌های گذشته را هم جبران کند؛ پس دولت در ۲۰ ماه نمی‌تواند همه آنها را با هم حل کند و تولید مسکن نیز زمان‌بر است.
رئیس مجلس اضافه کرد: در دهه ۹۰ کشور دچار عقب ماندگی جدی و برخی کارها از مدار خود خارج شد که یک واقعیت تلخ است. یک چالش دولت نیز این است که باید نیاز امروز را برطرف کرده و کسری‌های گذشته را هم جبران کند؛ پس دولت در ۲۰ ماه نمی‌تواند همه آنها را با هم حل کند و تولید مسکن نیز زمان‌بر است.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تنها راه برای اینکه این گروه خودسر دست از این تخلفات بردارد اینست که دولت جمهوری اسلامی ایران نشان دهد اخطار رئیس جمهور کاملاً جدی است و در این زمینه مماشاتی وجود نخواهد داشت. نکته درخشان در این ماجرا اینست که اکنون حتی تطهیر‌کنندگان طالبان هم فهمیده‌اند مماشات با این گروه جواب نمی‌دهد
درست است که دولت آقای رئیسی توانسته بسیاری از قفل‌های اقتصادی دوره آقای روحانی را باز کند، اما در همان حال این اقدامات که برای تحرک‌بخشی به اقتصاد کشور ضرورت داشته، کمک ملموسی به حل مسایلی که شهروندان به صورت روزانه با آن مواجه هستند، نکرده است.
کیهان نوشت: وضع اقتصادی مردم در دولت جدید علی‌رغم اقدامات شایسته‌ای که بخشی از آن را برشمردیم، بهبود پیدا نکرده است.
تیم اقتصادی دولت در سال جدید به ترمیم و بازسازی خود دست زد؛ از جمله یکی از کلیدی‌ترین چهره‌های سیاستگذار از دولت رئیسی کنار گذاشته شد. مسعود میرکاظمی به‌دلیل خط‌مشی متفاوت و تک‌روی در این زمینه سرانجام مجبور شد از پاستور خداحافظی کند. اما چه کسی پشت تغییرات اخیر و سیاستگذاری اقتصادی دولت قرار دارد؛ به نظر می‌رسد، محمد مخبر.
رویکرد جدید دولت رئیسی شاخک‌های کاسبان تحریم و مخالفان برجام را حساس و آن‌ها را دستپاچه کرده است. شنیده‌ها حاکی است جریان دلواپس در حال تدارک شانتاژ علیه فعالیت‌های دیپلماتیک امیرعبداللهیان برای احیای برجام است.
رئیسی گفت: مهمترین تلاش دولت برای کاهش تورم انجام ندادن اقداماتی تورمی است که در این راستا اهتمام به رعایت انضباط مالی دولت و تشدید نطارت بر بانک‌ها در مورد اضافه برداشت از بانک مرکزی و افزایش نقدینگی را با جدیت دنبال می‌کنیم و به مردم می‌گویم که با اقدامات دولت حتما تورم کاهشی خواهد شد.
رئیس جمهور با تاکید بر سیاست دولت مبنی بر مدیریت نرخ ارز به رئیس کل جدید بانک مرکزی توصیه کرد از همفکری و مشورت همه افراد صاحب‌نظر استفاده کند.
رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت گفت: وزارت اقتصاد جبران عقب‌ماندگی‌ها در زمینه مولدسازی دارایی‌های دولت را با جدیت پیگیری کند.
روزنامه خراسان نوشت: اگر می‌خواهیم مردم همچنان نجیبانه و قدرتمندانه پای کار انقلاب، کشور و نظام بمانند، همه مسئولان در قول و فعل باید قدر مردم را بدانند و از این ملت رشید و فداکار فاصله نگیرند،حرف مردم را بشنوند و به خواسته‌های منطقی شان پاسخ مناسب و به موقع بدهند، مسئول کار نابلد را برکنار کنند، خائنان و مفسدان به ملک و ملت را بی اغماض به اشد مجازات محکوم کنند.
رئیس جمهور همچنین گفت: خروجی اقدامات و عملکرد بانک مرکزی و سایر نهاد‌های اقتصادی دولت باید در جهت ثبات اقتصادی، امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و اشتغال باشد و با هرگونه یأس‌آفرینی با هدف برهم زدن نظام اقتصادی کشور و یا تشویش اذهان عمومی با جدیت برخورد شود.
رییسی گفت: طلاب و دانشجویان نخبه، کم نداریم. نیازمندیم که به آنان توجه کنیم هم بر اساس عدالت ارسطویی و هم طبق فرمایشات آقا امیرالمومنین. باید ارتباط با این عزیزان با جدیت دنبال شود و در حوزه‌های مدیریتی و حاکمیتی به کار گرفته شوند.
رئیسی بر پیگیری پرونده شهادت شهید اجاقی از سوی مراجع مسئول تاکید کرد و به خانواده این شهید اطمینان داد، دولت با جدیت در کنار دستگاه‌های امنیتی و قوه قضائیه، در راستای مجازات عاملان این جنایت تلاش خواهد کرد.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران دراین که براساس منافع ملی خودش و قواعد بازی کار را به اتمام برساند جدی است، گفت: تیم مذاکره کننده ما منطقی و اصولی است و واقعا سیاست دولت حل مشکل و توافق است اما ایرادات مطرح شده از سوی تروئیکا به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
رئیس دولتِ مردمی در سال دوم حضور خود در پاستور برنامه‌های زیادی را پیش رو دارد که باید با جدیت و با تعامل سایر نهادها پیگیری و اجرا کند. «مبارزه با فساد» هم یکی از آنها است.
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه با وجود تحریم‌ها و تهدید‌ها دولت کار را با جدیت ادامه خواهد داد، گفت: با اعتقاد و اطلاع دقیق از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها می‌گویم که آینده برای کشور روشن است. امروز جنگ، جنگ اراده‌هاست و ملت ایران اراده کرده است بر دشمنان خود فائق آید.
کرمان- رئیسی پنجشنبه شب در جمع فعالان اقتصادی کرمان گفت: امروز تردیدی نیست که تولید مساله اصلی کشور است و باید با تمام توان در این عرصه حضور یابیم.
کرمان- رئیس جمهور با استقبال مسئولان استانی وارد فرودگاه بین المللی هاشمی رفسنجانی کرمان شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: به دنبال خشک شدن تعدادی درخت در خیابان ولیعصر مالک متخلف مبلغ ۱۱۷ میلیارد تومان جریمه شد.
شاخص کل بورس شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۳۰۵۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۳۳۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
یک کاربر توئیتر از سخنان دبیر اطلاع‌رسانی ستاد نان مبنی بر اینکه«اگر کسی خرید غیرمنطقی نان انجام دهد، رصد می‌شود»، انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ