درحالی که قرار بود بخش نخست سود سهام عدالت تا پایان ماه جاری به حساب مشمولان واریز شود و در وعده دیگر رئیس سازمان خصوصی سازی تا اواسط دی سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز می شد؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد که قرار نیست واریز بخش نخست در زمان وعده داده شده صورت بگیرد و زمان دقیق آن نیز مشخص نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اقتصاد گفت: اگر مانند پارسال پرداخت سود برخی شرکت‌ها با تاخیر مواجه شود، در این صورت پرداخت سود سهام عدالت دو مرحله‌ای خواهد شد.
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت با تاکید بر مرجع قرار دادن اخبار رسانه های رسمی در خصوص سهام عدالت به ارائه نکاتی در خصوص زمان و میزان سود سهام عدالت پرداخت.
سهامدارانی که سود سال های گذشته سهام عدالت خود را دریافت نکردند، می توانند با بروز کردن اطلاعات خود، تمامی این سود ها را در اولین موعد پرداخت سود سهام عدالت دریافت کنند.
رئیس سازمان بورس گفت: بعد از برگزاری مجامع بورسی شرکت‌ها سود سهام عدالت واریز می‌شود.
آخر پاییز بود که در مرحله اول پرداخت سود سهام عدالت بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان سود به حساب دارندگان سهام عدالت واریز شد، اکنون با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و طبق وعده مسئولان، واریز مرحله دوم سود سهام عدالت صورت می گیرد؟
پرداخت سود سهام عدالت برای سهامداران از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو زمان مرحله دوم سود سهام عدالت مشخص شده است. سهامداران چه زمانی منتظر واریز سود خود باشند؟
به گفته سخنگوی کانون سهامداران عدالت‌ سود شرکت‌ها در حال جمع‌آوری برای پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت است.
گشایش چند پالایشگاه نفتی در آینده نزدیک و رونمایی از انتقال ۱۵۰ بازی پر مخاطب به داخل کشور با هدف کاهش زمان پینگ بازی تا یک چهارم و افزایش سقف تسهیلات بانک‌ها با عنایت دولت سیزدهم از مهم‌ترین مسائل مطرح در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت بود.
باغستانی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: پرداخت سود علی الحساب به بیش از ۴۳ میلیون و ۷۴۰ هزار نفر از مشمولان گروه مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت از طریق ۱۹ بانک از فردا آغاز می‌شود.
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد‏ وصول سود شرکت‌های دارای پرتفوی در سهام عدالت را پیگیری می‌کند تا وعده داده شده برای واریز نوبت اول سود برای سهامداران به زودی محقق شود.
مدت ها است که موضوع پرداخت سود سهام عدالت در دو نوبت مطرح شده است و قرار بود نوبت اول واریزی تا پایان آذرماه انجام شود و نوبت دوم واریزی نیز در پایان سال باشد. اما پرسش این است که کدام شرکت ها تاکنون سود سهام عدالت را واریز نکرده اند؟
دستیار ویژه سهام عدالت رئیس سازمان بورس با بیان اینکه سود سهام عدالت امسال دو برابر می‌شود، گفت: تکلیف سهام ۳.۵ میلیون متوفی سهام عدالت تا پایان شهریور مشخص می‌شود.
ایل بیگی با اشاره به این مطلب که اغلب فیلمسازان و تهیه‌کنندگان ما قوانین جمهوری اسلامی را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: تنها در موارد معدودی، پخش‌کنندگان خارجی که امتیاز پخش آثار ایرانی را خریداری کرده‌اند، به نمایش این آثار در جشنواره‌های رژیم صهیونیستی اقدام می‌کنند که این موضوع از نظر ما پذیرفتنی نیست و باید جلوی همین موارد معدود نیز گرفته شود.
نماینده مردم بابلسر در مجلس گفت: با وجود ابطال مصوبه دولت در کمیته تطبیق هنوز موضوع پرداخت حقوق بازنشستگان تعیین تکلیف نشده است.
ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، از مدیران منچستریونایتد خواست که قیمت مدنظرشان برای فروش این بازیکن را اعلام کنند.
پنجمین روز از عملیات امدادرسانی و آواربرداری نیرو‌های امدادی و مردمی در منطقه سیل زده امامزاده داوود انجام شد. در این روز از عملیات، صحن و محیط داخلی امامزاده داوود توسط نیرو‌های امدادی جهت پاکسازی مورد شست و شو کامل قرار گرفت. اقدامات نیرو‌های آتش نشانی و امدادی جهت آواربرداری و شناسایی احتمالی جسد فوتی‌های سیل در این منطقه کماکان ادامه دارد.
خبرنگار اماراتی جذب سرمربی سابق استقلال به دلیل چهره سلبریتی اش را باعث پیشرفت این لیگ دانست.
با توجه به آثار مالی و خسارت های قرارداد ویلموتس برای فدراسیون فوتبال، سونامی کمترین توصیف برای این قرارداد و بحران های ناشی از آن می باشد.
به نظر می‌رسد میثم صالحی به شکل کامل مصدومیت کتف خود را پشت سر گذاشته است.
دفاع بتنی و برد الاهلب در اولین گام با زوج شجاع و کنعان
رهبر جریان «حکمت ملی» عراق در جدیدترین مواضع خود در قبال تحولات این کشور، بار دیگر بر لزوم آغاز گفتگوهای سیاسی تأکید کرد.
مشهد ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت حیدریه و زاوه از کشف بقایای اثری تاریخی حین خاکبرداری توسط بخش خصوصی در شهرستان زاوه خبر داد.
متهم گفت: من و محمود (مقتول) چند سالی است که باهم دوست هستیم و آن روز هم با هم قرار گذاشتیم تا برای شکار به یکی از مناطق جنگلی اطراف تهران برویم. قبل از آن دبه آبی را به عنوان سیبل در فاصله چند ده متری قرار دادیم. ابتدا محمود چند گلوله شلیک کرد و نتوانست به دبه بزند. بعد من اسلحه را گرفتم تا دبه را نشانه بگیرم که به یکباره گلوله به محمود خورد و در دم فوت کرد.
دستکاری در صندوق‌های درآمد ثابت، اجباری شدن بازارگردانی و دامنه نوسان نامتقارن، سه تصمیم اشتباهی بود که دولت قبل در سال گذشته برای نجات بورس اتخاذ کرد اما سبب بحرانی‌تر شدن اوضاع بازار سرمایه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ