وزیر امور اقتصادی و دارایی از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت خبر داد. آیا این سود تا پایان اسفندماه سال جاری پرداخت خواهد شد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنابر اعلام بخش‌های مربوطه، سهامداران از کلیک کردن بر روی لینک‌های ناشناس با موضوع سهام عدالت و واریز سود آن جدا خودداری کنند تا گرفتار دام کلاهبرداران نشوند.
عشقی رئیس سازمان بورس گفت: چند شرکت بورسی، سود سهام عدالت را ناقص واریز کرده‌اند که تا فردا تکمیل می‌کنند و پس از چند روز محاسبه از روز شنبه یا یکشنبه پرداخت‌ها را آغاز می‌کنیم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان اسفند خبر داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان اسفند خبر داد.
گشایش چند پالایشگاه نفتی در آینده نزدیک و رونمایی از انتقال ۱۵۰ بازی پر مخاطب به داخل کشور با هدف کاهش زمان پینگ بازی تا یک چهارم و افزایش سقف تسهیلات بانک‌ها با عنایت دولت سیزدهم از مهم‌ترین مسائل مطرح در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت بود.
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد‏ وصول سود شرکت‌های دارای پرتفوی در سهام عدالت را پیگیری می‌کند تا وعده داده شده برای واریز نوبت اول سود برای سهامداران به زودی محقق شود.
مدت ها است که موضوع پرداخت سود سهام عدالت در دو نوبت مطرح شده است و قرار بود نوبت اول واریزی تا پایان آذرماه انجام شود و نوبت دوم واریزی نیز در پایان سال باشد. اما پرسش این است که کدام شرکت ها تاکنون سود سهام عدالت را واریز نکرده اند؟
درحالی که قرار بود بخش نخست سود سهام عدالت تا پایان ماه جاری به حساب مشمولان واریز شود و در وعده دیگر رئیس سازمان خصوصی سازی تا اواسط دی سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز می شد؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد که قرار نیست واریز بخش نخست در زمان وعده داده شده صورت بگیرد و زمان دقیق آن نیز مشخص نیست.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از وازیر بخشی از سود سهام عدالت به سهامداران تا پایان پاییز سال جاری خبر داد.
دستیار ویژه سهام عدالت رئیس سازمان بورس با بیان اینکه سود سهام عدالت امسال دو برابر می‌شود، گفت: تکلیف سهام ۳.۵ میلیون متوفی سهام عدالت تا پایان شهریور مشخص می‌شود.
دستیار ویژه سهام عدالت رئیس سازمان بورس با بیان اینکه سود سهام عدالت امسال دو برابر می‌شود،‌ گفت: تکلیف سهام 3.5 میلیون متوفی سهام عدالت تا پایان شهریور مشخص می‌شود.
نماینده مردم بابلسر در مجلس گفت: با وجود ابطال مصوبه دولت در کمیته تطبیق هنوز موضوع پرداخت حقوق بازنشستگان تعیین تکلیف نشده است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی با تلویزیون پرتغال توضیحاتی درباره دلیل انتخاب سپاهان و همینطور ملاقات با ساپینتو سرمربی استقلال داشته است.
پنجمین روز از عملیات امدادرسانی و آواربرداری نیرو‌های امدادی و مردمی در منطقه سیل زده امامزاده داوود انجام شد. در این روز از عملیات، صحن و محیط داخلی امامزاده داوود توسط نیرو‌های امدادی جهت پاکسازی مورد شست و شو کامل قرار گرفت. اقدامات نیرو‌های آتش نشانی و امدادی جهت آواربرداری و شناسایی احتمالی جسد فوتی‌های سیل در این منطقه کماکان ادامه دارد.
بررسی‌ها روی فسیل یک موجود دریایی مرجان مانند که در سال ۲۰۰۷ کشف شده بود، با قدمتی ۵۶۰ میلیون ساله اکنون ما را در برابر قدیمی‌ترین حیوان شکارچی شناخته شده زمین قرار داده است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار هفته نخست این تیم برابر استقلال، گفت: ساپینتو به من گفت که این بازی جنگ است.
ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل، معتقد است که دنی آلوس می‌توانست انتخابی بهتر از پوماس مکزیک داشته باشد.
با توجه به آثار مالی و خسارت های قرارداد ویلموتس برای فدراسیون فوتبال، سونامی کمترین توصیف برای این قرارداد و بحران های ناشی از آن می باشد.
به نظر می‌رسد میثم صالحی به شکل کامل مصدومیت کتف خود را پشت سر گذاشته است.
سهامداران سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی هم امروز شاهد از دست رفتن ارزش سبد خود بودند، به طوری که ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز ۲۷ دی ۱۴۰۰ با کاهش ۰.۵ درصدی روبرو شد و به ۱۰ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان رسید.
در دی ماه سال جاری روند بازار سرمایه منفی بود و سهامداران در دو ماه ماند به پایان سال، همچنان کورسوی امیدی به رشد بازار دارند. در گفتگو با سه کارشناس بازار سرمایه به بررسی روند بازار سرمایه در بهمن ماه سال جاری پرداخته ایم. در بهمن ماه بورس صعودی می شود؟
از ابتدای سال تا کنون، ۲۴۹ شرکت از طریق سامانه سجام اقدام به پرداخت سود به حساب سهامداران کرده‌اند.
شرکت مخابرات ۳۴۷ میلیارد تومان و شرکت سیمان دشتستان ۴۷ میلیارد تومان بابت سود سهام عدالت به شرکت سپرده گذاری مرکزی بدهکار هستند.
تعداد نمادهای زیادی در بورس وجود دارد که روزانه رصد کردن آن ها و یافتن سهام مستعد رشد کار بسیار سختی است. از این رو سعی می شود در این صفحه فیلترهای مهم و خروجی های آن ها روزانه بارگذاری گردد. این خروجی ها به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید و فروش این سهم ها نیست و برای رسیدن به مرحله خرید یا فروش یک سهم باید موارد دیگر نیز مورد بررسی قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ