امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، پیش بینی بورس امروز | بورس فردا چگونه خواهد بود؟، سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟، کاهش قیمت دلار توافقی در کانال 28 هزار تومانی، افزایش سرمایه ونیکی تصویب شد!، تحلیل تکنیکال نماد فولاد + فیلم، پیش بینی دلار، طلا و سکه، خبری مهم برای سهامداران ذوب، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس امروز در دومین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود برابر دیگر تیم تازه لیگ برتری شده خواهد رفت.
مس رفسنجان امروز دومین دیدار تدارکاتی خود را در اردوی ارمنستان برگزار می‌کند.
عرضه اولیه گروه مالی شهر با نماد شهر امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه انجام شد و این دومین عرضه اولیه بورس تهران و پنجمین عرضه اولیه سال جاری بود. در حاشیه این عرضه اولیه درگاهی مدیرعامل گروه مالی شهر با خبرنگار نبض بورس گفتگو کرد و برخی پرسش‌ها را پاسخ داد.
حسینی در شرایطی امروز برابر پرسپولیس به میدان می رود که او هرگز در جریان بازی، موفق به شکست این تیم نشده است.
تیم ملی مینی فوتبال ایران دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۳ ترکیه را با پیروزی برابر میزبان به پایان رساند.
تیم ملی مینی فوتبال ایران دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۳ ترکیه را با پیروزی برابر میزبان به پایان رساند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، پیش بینی قیمت طلا، پیش‌ بینی بورس فردا ، خبر‌های موثر بر بورس فردا ، مجمع توریل ۱۴۰۲ | آیا عرضه اولیه زیرمجموعه‌ها در راه است؟، گزارش بازار اختیار معامله ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ + پادکست، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون استاندار مازندران ادامه داد: امروز برای دومین بار با ۲ خانواده داغدار گفتگو کردم و عرض کردم مراحل رسیدگی به این واقعه تلخ تا احقاق حق کامل مردم عزیز و محجوب ادامه دارد.
وزارت خارجه نروژ امروز در راستای اجرای دهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه مسکو، ۱۲۱ فرد و نهاد روسیه از جمله رییس‌ جمهور این کشور را تحریم کرد.
در فاصله نه چندان دور از آتش روشن شده توسط معترضان به اصلاحات قانون بازنشستگی در شهر بوردو فرانسه، یک زوج که بر روی میز و صندلی‌های بیرون یک کافه نشسته و ضمن گفتگو با یکدیگر نوشیدنی می‌نوشند. انتشار این تصاویر خبرساز شده است. در حالی که اعتراض به افزایش دو سال سن بازنشستگی در فرانسه از ۶۲ به ۶۴ سال حتی با تصویب اصلاحات مدنظر دولت پایان نیافته، دولت خود را طرفدار مماشات نشان می‌دهد، اما در باطن قصدی برای انعطاف در برابر اعتراضات ندارد. فراخون دهمین روز بسیج عمومی علیه اصلاحات بازنشستگی در حالی برای امروز سه شنبه در فرانسه منتشر شده است که فضایی ملتهب بر این کشور حاکم بوده و به گفته رسانه‌ها نظارت شدید پلیس نیز وجود خواهد داشت.
رئیس کمیسیون اروپا امروز چهارشنبه اعلام کرد که کشورهای اروپایی تحریم‌های جدیدی علیه روسیه به ارزش ۱۱ میلیارد یورو، اعمال کرده است.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: دومین دوره رویداد یارستان کودکستان از امروز ویژه فعالان حوزه کودک آغاز می‌شود.
علیرضا رضایی می تواند امروز در دهمین دیدار خود با لباس استقلال، به هفتمین کلین شیت نیز دست پیدا کند.
امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه و در دومین عرضه گواهی سپرده ربع سکه رفاه در بورس کالا به تعداد ۲۰ هزار قطعه ربع سکه طلا به قیمت ۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان به فروش رفت.
در دهمین جلسه نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، امروز ریاست دو کمیسیون اخلاق و آموزش مشخص شد.
دومین تیم گرانقیمت عربی حریف امروز ایران
رامین رضاییان شاید حتی یک ذره هم شانس و امیدواری برای حضور در جام جهانی نداشت تا اینکه مرد پرتغالی ناخدای کشتی تیم‌ملی ایران شد.
امروز دومین مرحله از عرضه فیدلیتی پرایم در بورس کالا انجام شد و با استقبال متقاضیان همراه بود.
امروز دومین مرحله از عرضه فیدلیتی پرایم در بورس کالا انجام شد و با استقبال متقاضیان همراه بود.
معاملات ارز در دومین روز هفته با افزایش عرضه در بازار توافقی همراه شده و در نتیجه نرخ دلار توافقی نسبت به ابتدای روز، با کاهش نسبی روبروست؛ هرچند بهای دلار در بازار آزاد همچنان در کانال 36 جای دارد.
اصفهان-مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر امروز دوشنبه دوم آبان‌ماه برای دهمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: امروز برای دومین بار شورای حکام آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی به مسأله ایران می پردازد.
دهمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۱ به ریاست آیت‌الله احمد جنتی و با حضور اعضای این مجلس آغاز بکار کرد.
معاون وزیر دفاع روسیه امروز در حاشیه دهمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو در دیدار معاون ستادکل نیروهای مسلح ایران گفت: همکاری های نظامی مسکو و تهران با پویایی خاصی در حال توسعه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ