بحث تلاش آرسنال برای جذب کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در طول سال‌های اخیر بارها مطرح شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگین وزن با آتیه کشتی آزاد ایران و فرزند فردین معصومی، ملی‌پوش پیشین کشتی ایران، درباره دلایل ایستادن مقابل کشتی‌گیر روس در وسط مبارزه فینال قهرمانی جوانان جهان و زل زدن به چشمان حریف توضیح داد.
هواداران تراکتور رابطه خوبی با کاپیتان پرسپولیس ندارند.
اولین باری که اسم رستوران «نامبر سیکس» مطرح شد، مربوط به همان روزهاست. پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲ بود که عنوان شد رستوران نامبر سیکس هم به دلیل رعایت‌نکردن حجاب اخطار پلمب دریافت کرده است. آن روز‌ها عنوان شده بود که این رستوران متعلق به یکی از وابستگان درجه یک کریم باقری است
در سال ۲۰۱۹ برندون کوری شبانه روز در سالن بدنسازی تمرین کرد تا اولین قهرمانی خود در مستر المپیا را بدست آورد. با این حال افراط در انجام تمرینات ممکن بود هم به قیمت جانش تمام شود و هم از دست رفتن عنوان قهرمانی! خوشبختانه او آسیبی ندید و در همان سال عنوان مستر المپیا را به دست آورد.
انتشار ویدئویی از مجری سرشناس کویتی دردسرساز شده است.
طبق ادعای مارکا، رئال مادرید رقم مورد نظرش برای انتقال امباپه را به پی اس جی اعلام کرده است. رقمی که رکوردی جدید در نقل و انتقالات تاریخ فوتبال خواهد بود.
زمانی می‌گوید: «ویژگی منحصربه‌فرد چنار این است که به دلایل مختلفی مثل قطع شدن تنه اصلی، شاخه‌هایی از آن جوانه می‌زند که در نهایت منجر به روییدن تنه‌های جدید می‌شود. در تهران علاوه بر ۱۳ چنار محله اوین، چنار‌های دیگری هم وجود دارد که تنه‌های فراوان دارند. به این چنار‌ها «چهل چنار» می‌گویند. اصطلاحی که به تنه‌های فراوان این درخت اشاره دارد. چنار هفت شاخه سوهانک نیز از این دست چنارهاست.»
دانشمندان پروژه منهتن معتقد بودند رقیب شان آلمان نازی است. منطق وحشتناک ساخت بمب این بود که اگر هیتلر ابتدا آن را بسازد می تواند کل جهان را به گروگان گرفته و ایدئولوژی شرورانه و ویرانگر خود را گسترش دهد. بنابراین، در آن زمان تنها هدف مهم آن بود که جبهه مقابل نازی ها در ابتدا به سلاح هسته ای دست یابد.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
قرار است فدراسیون فوتبال برای گرفتن لایسنس VAR، چند داور بین‌المللی ایرانی را به عربستان بفرستد.
اما دیروز از یک منبع موثق شنیده شد شهریار مغانلو پیشنهاد خارجی دارد و به همین دلیل زردپوشان اصفهان، زیر نظر ژوزه مورایس، عیسی آل کثیر را خریدند تا دستان شان برای لیگ بیست و سوم خالی نباشد.
مورخان می‌گویند فسنجان غذای محبوب ناصرالدین شاه بود و آشپز‌های دربار این خورشت را با دقت و مهارت فراوانی می‌پختند
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: تجمع کنندگان عفاف و حجاب پیشنهاد دیدار با دادستان را قبول نکردند.
حجاریان و همفکران او به جای پذیرش این واقعیت که دیپلماسی اقتدار دولت رئیسی عملاً شکست رویکرد غربگرایانه آنان را نشان داده است، سیاست نعل وارونه را انتخاب کرده‌اند. به عبارت دیگر، نه دولت سیزدهم، بلکه از قضا این حجاریان و دوستان او هستند که امروز به پوپولیسم، شعارمحوری و ناتوانی شهرت یافته‌اند. زیرا اگر این‌گونه نبود، دست‌کم دستاورد یا واقعیت ملموسی بود که امروز بتوانند از آن دفاع کنند.
او درباره پیشنهاد فولاد به قائد رحمتی بیان کرد: باشگاه فولاد باتوجه به مصاحبه‌های دوستان عزیز که گفتند هشت بازیکن نیاز دارند، عملا مجبورند به همه بازیکنان لیگ پیشنهاد بدهند. ما اجازه خروج به قائد رحمتی نمی‌دهیم چون همین الان هم نیاز به بازیکن داریم.
ضعف در عقد قراردادهای خارجی باعث شده که باشگاه های ایرانی،  هیچ سودی بابت صدور رضایتنامه برای بازیکنان و مربیان خارجی خود نبرند. خارجی‌های شاغل در لیگ ایران اما بدون هیچ زحمتی، قرارداد خود را در میانه راه و با اولین پیشنهاد بهتر فسخ می‌کنند
ضعف در عقد قراردادهای خارجی باعث شده که باشگاه های ایرانی،  هیچ سودی بابت صدور رضایتنامه برای بازیکنان و مربیان خارجی خود نبرند. خارجی‌های شاغل در لیگ ایران اما بدون هیچ زحمتی، قرارداد خود را در میانه راه و با اولین پیشنهاد بهتر فسخ می‌کنند
مردم دیگر عادت کرده‌اند که پیشاپیش شب یلدا را تبریک بگویند چه تبریک یلدا به معلم چه به دوستان و خانواده رسمی دیرپا در خانواده‌های ایرانی است.
شهریار حیدری، نماینده مردم قصر شیرین در مجلس، درمورد اظهارات دادستان کل کشور پیرامون بررسی مسئله حجاب در مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعلام نظر آن‌ها تا ۱۵ روز آینده گفت: «در مجلس صحبت نشده، چون این مسئله قانون بوده است و شواری عالی انقلاب فرهنگی باید پیشنهاد دهد. اگر نیاز به اصلاح قانون است، مجلس آمادگی دارد. یقینا مجلس، شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهاد‌های متخصص باید در این زمینه فکری کنند.»
دایی در محفلی خصوصی به دوستان و نزدیکانش تاکید کرد جوابش به تاج همان جوابی است که به ماجدی داد
دادستان کل کشور در بخشی از این بخشنامه به روسای دادگستری و دادستان‌ها اعلام کرد که به هیچ عنوان به سارقان به عنف، مقرون به آزار و مسلحانه و دارای سابقه سرقت مرخصی داده نشود، همچنین برای محکومین و مجرمین حرفه‌ای و سابقه‌دار (کیف قاپ، به عنف، مسلحانه و مقرون به آزار) پیشنهاد عفو داده نشود.
ادو آگیره، روزنامه‌نگار اسپانیایی و یکی از نزدیک‌ترین دوستان کریستیانو رونالدو، مدعی شد ستاره منچستریونایتد تصمیم به رد پیشنهاد ناپولی گرفته است.
بهرام در خصوص پیشنهاد به او برای خواندن ترانه برای تیم ملی گفت: چندی قبل با من تماس گرفتند و پیشنهاد این کار را دادند. واقعیت این است که با احترام فراوان، من نمی‌توانم این پیشنهاد را قبول کنم و به دوستان اعلام کردم نمی‌توانم برای تیم ملی بخوانم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ