دایی در محفلی خصوصی به دوستان و نزدیکانش تاکید کرد جوابش به تاج همان جوابی است که به ماجدی داد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به مصاحبه علی پروین واکنش نشان داده است
مشاور علی لاریجانی ادعای ابراهیم رییسی مبنی بر تلاش او برای تاییدصلاحت رییس پیشین مجلس را رد کرد.
پاسخ زیبای علی دایی به ابراز علاقه هوادارش در خیابان جالب توجه است. این ویدیو را یکی از هواداران دایی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به بیانیه اخیر علی لاریجانی که ضمن رد حضورش در انتخابات مجلس دوازدهم، تعابیری کنایه آمیز درباره رد صلاحیت خود در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرده بود، گفت: مفهوم چنین تعابیری برای ما روشن نیست.
گردان های قدس اعلام کرد که به‌زودی به جنایت ترور شهید «علی حسن غالی» فرمانده یگان‌های موشکی این گردان‌ها پاسخ کوبنده خواهد داد.
علی فتح‌الله امشب و در راستای مشکلات باشگاه استقلال و حذف از آسیا به برنامه فوتبال برتر می‌رود.
کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال و النصر عربستان، به صحبت‌های بدر المطوع اسطوره فوتبال کویت، پاسخ داد.
امیرحسین ثابتی، مجری برنامه جهان‌آرا در مورد توهین مهمان برنامه‌اش به علی دایی، اسطوره فوتبال ایران پس از چند ماه پاسخ عجیبی داد.
در جواب آقای علی کریمی عرض کنم که ایشان خود می‌توانند از آمریکایی‌ها سوال کنند که اگر جای ما با آنها در این درگیری عوض می‌شد، آیا جرات حضور در دریا را داشتند؟
کریمی که بعد از مصدومیتی طولانی مدت نیم‌فصلی می‌شود که به میادین بازگشته تحت قرارداد با باشگاه کایسری اسپور است.
لازم است تهران، پاسخ قاطعی برای حضور نیروهای فرا منطقه‌ای به باکو بدهد، تا خواب‌های کج الهام علی‌اف تعبیر نشود.
ویدئویی از واکنش علی‌اکبر رائفی‌پور به پست‌های علی کریمی و پرویز پرستویی را مشاهده کنید.
میراحمدی در پاسخ به این سوال که در ماجرای بازگرداندن همسر علی دایی و دخترش به تهران گفته شد که این موضوع مصوبه شورای امنیت کشور بوده آیا تایید می‌کنید، گفت: در این موضوع متاسفانه دیدم، یکی از افراد غیرمسئول در مصاحبه‌ای این موضوع را گفته است. خوب است دوستانی که اظهارنظر می‌کنند، در چارچوب مسئولیت خود و اطلاعات متقن خودشان صحبت کنند.
اینکه درست بعد از اقدام نسنجیده اخیر مبنی بر بازگرداندن خانواده علی دایی و بازتاب منفی آن در رسانه‌های جهان، یکی از چهره‌های نزدیک به جبهه پایداری خواستار برخورد تندوتیز با علی دایی می‌شود، یکی از آن ابهاماتی است که باید برایش پاسخ روشنی مطرح شود. مشخص نیست در این فضا سیلی‌زدن به علی دایی کدام درد موجود را تسکین می‌دهد یا اینکه کدام یک از مشکلات مردم را حل‌وفصل می‌کند.
امیرحسین ذوالانواری مدیر روابط عمومی ماهان به خبر نشست اضطراری هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی در فرودگاه کیش واکنش نشان داده و گفته این اتفاق هیچ ارتباطی به هواپیمایی ندارد و به دستور شورای عالی امنیت ملی انجام شده است.
علی مطهری نوشت:آقای تاج باید به مردم پاسخ بدهد که چرا مربی‌ای که در کارش موفق بود باید در آستانه این جام عوض می‌شد.
پاس گلی که کی‌روش استنلی برای رضا شکاری ارسال کرد، شباهت زیادی به پاس علی دایی در دیدار برابر استرالیا داشت.
اعلام موضع قاطع و شفاف سخنگوی دولت در خصوص علی کریمی: به کشور برگردد، کسی با او مشکلی ندارد
علی دایی پس از شنیدن شایعات موجود در خصوص امضای او پای نامه حذف تیم ملی از جام جهانی واکنش تندی از خود نشان داد.
علی صفایی در بازگشت به لیگ برتر عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت.
انتشار مطلب علی دایی در اینستاگرام درباره فوت «اسرا پناهی»، دختر دانش‌آموز اردبیلی واکنش تند برخی مسئولان استان و خبرگزاری‌های نزدیک به اصولگرایان را در پی داشت. حالا علی دایی با انتشار متنی در اینستاگرام خود به حواشی اخیر پاسخ داده است.
علی کریمی می‌گوید: «اگر تونستین بگیرین، فدای سر مردمم.»
مصوبه کمیته فنی این بود که علی دایی به جای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شود. به همین خاطر میرشاد ماجدی با علی دایی وارد مذاکره شد و زمانی که علی دایی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد طبیعی بود که هیات رئیسه تصمیم کمیته فنی را وتو کند.
خداداد افشاریان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز در برنامه سلام صبح بخیر صحبت عجیبی درباره علی دایی و نحوه پاسخ دادن او به پیشنهاد تیم ملی مطرح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ