سنگین وزن با آتیه کشتی آزاد ایران و فرزند فردین معصومی، ملی‌پوش پیشین کشتی ایران، درباره دلایل ایستادن مقابل کشتی‌گیر روس در وسط مبارزه فینال قهرمانی جوانان جهان و زل زدن به چشمان حریف توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اینجا با شش فسیل عجیبی آشنا می‌شوید که هرکدام انگار یک داستان شگفت‌انگیز را در یک قاب سنگی باستانی روایت می‌کنند.
پائولو دیبالا که شایعات متعددی درباره آینده‌اش مطرح شده بی‌توجه به این شایعات برای تماشای گراندپری سیلوراستون به انگلیس سفر کرد.
حسن صلواتی چند سالی است که با همراهی دوستان عکاس و هنرمندش یک حرکت جذاب را شروع کرده است؛ فروش عکس‌ها به نفع بچه‌های محروم! امسال هم سفره پیتزای آنها به عشق غدیر پهن شده است.
داستان جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس تبدیل به سوژه یکی از روزنامه‌های ورزشی شده است.
جیمی واردی، مهاجم محبوب و گلزن تیم قهرمان که با وجود پیشنهادهای متعدد در لستر ماند هم آن گلزن خطرناک سابق نبود. واردی زمانی همیشه در بین برترین گلزنان لیگ قرار می‌گرفت اما این فصل حتی در بین 10 نفر اول هم نبود.
اینبار عکس تیمی سپاهان پیش از شروع مسابقه برابر پیکان ۱۱ نفره نبود؛ یک قاب از یک جوان، یار دوازدهم سپاهان در عکس طلایی پوشان بود.
درباره مزایای دوربین این دستگاه گفته شده که در تمام شرایط نوری، عالی عمل می‌کند. همچنین دوربین گوشی هواوی در گرفتن عکس‌های دوستان و خانواده و رندر دقیق رنگ پوست می‌درخشد و وجود دیافراگم متغیر آن تضمین می‌کند که در یک عکس گروهی، تمام افراد به دلیل عمق میدان زیاد در فوکوس باقی می‌مانند. این گوشی همچنین در تمام سطوح زوم خود، سطح بالایی از جزئیات را ارائه می‌کند و در حالت ماکرو، به‌خصوص با لنز تله‌فوتو خود عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.
داستان الا برای بسیاری الهام بخش است. این یک یادآوری است که مهم نیست در زندگی با چه چالش هایی روبرو می شوید یا با چه شرایط جسمی یا روحی ممکن است مواجه شوید، همچنان می توانید رویاهای خود را دنبال کنید. در حالی که اکثر بچه‌ها به مدرسه می‌رفتند و زندگی روزمره خود را داشته‌اند، الا به دلیل شرایطش مجبور شد در خانه بماند، اما این مانع از آن نشد که رویاهای بزرگ ببیند و کسی که هست را بپذیرد.
این عکس با دوربین Mamiya RZ۶۷ با فوجی فیلم رنگی و سه پایه گرفته شده است. باوجود ادعا‌ها مبنی بر بهبود رنگ تصویر، اوریر ادعا می‌کند که این‌طور نیست و او از یک فیلم فوجی استفاده کرده که می‌توانست به بهبود و افزایش رنگ‌ها کمک کند.
اسلولوریس با چشمان درشت و راه رفتن آرام خود، موجودی آرام و بی دفاع به نظر می‌رسد. اما پشت این تصویر یک سلاح دفاعی شگفت انگیز نهفته است.
سفر بایدن از نظر سیاسی یک پیروزی بزرگ برای اوکراین بود. بسیاری از تحلیلگران معتقدند با حضور رییس جمهور امریکا و تصریح او بر تداوم حمایت ایالات متحده از اوکراین، متحدانی که در ادامه کمک‌های نظامی و اقتصادی به این کشور دچار تردید شده بودند، تردیدشان را کنار خواهند گذاشت. از سوی دیگر روسیه نیز درخواهد یافت که یک سال پس از آغاز حمله نظامی، در حالی که به بسیاری از اهداف اولیه خود دست نیافته، نتوانسته شکافی در جبهه غرب ایجاد کند و غرب همچنان بر سر موضوع حمایت از اوکراین اتفاق نظر دارد.
بدون تعارف شاید برادران جلیلی به خصوص وحید از اینکه یک نفر از مریدان قدیمی‌اش نسخه یکی از رقبای اصولگرای برادرش را بپیچد، ناراضی هم نباشد، اما بدون شک دیگر نمی‌خواهد نامش با نام این افراد گره بخورد. برای وحید جلیلی دیگر آن عکس قدیمی معنی ندارد؛ هرکس باید سوار موتور خود بشود و راه خود را برود، وحید به زندان و وحید به جام جم. این سکوت برای آن‌ها کم هزینه هست؛ هم دستاورد سیاسی دارد و هم بدنامی زدن چهره‌های اصولگرا و ایجاد دشمنی برای جبهه انقلاب را ندارد.
شمار قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه به بیش از 11 هزار نفر رسیده است. انتشار عکس‌ و فیلم‌های مربوط به این زلزله، خبر از یک فاجعه انسانی می‌دهد. در این میان انتشار عکس پدری که دست دختر زیرآوارمانده‌اش را گرفته، جامعه جهانی را متاثر کرده است.
علیرضا بیرانوند ستاره تیم فوتبال پرسپولیس در مصاف با گل‌گهر بود و در طول این مسابقه به مانند یک رهبر تیمش را هدایت کرد.
گری لینه‌کر بازیکن سرشناس سابق و مجری کنونی برنامه‌های ورزشی به داستان علی دایی واکنش نشان داده است.
قبادلو به افساد فی الارض ازطریق جنایات علیه افراد تخریب واقدام علیه امنیت ملی کشور که منجر به اخلال درنظم عمومی و ناامنی درکشور و واردن کردن خسارت به اموال عمومی متهم وبه اعدام محکوم شد.
سه فوتبالیست قدیمی و دوستان صمیمی در تیم ملی آرژانتین یک عکس یادگاری با جام درکنار هم ثبت کردند.
مدیرعامل استقلال در تلاش است تا از بزرگترین پرونده مالی این باشگاه به سلامت عبور کند
انتشار عکسی از یک دختر اوکراینی که اسلحه در دست لبه یک پنجره شکسته نشسته و در حال مکیدن آب نبات است در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شده است.
ماجرای فروش ماشین مجتبی پوربخش، مجری‌ای که به دلیل حمایت از علی کریمی و اعتراضات مردمی از تلویزیون کنار گذاشته شد، تبدیل به داستانی جدید شده است.
فیلمی از اعترافات جاسوسان فرانسوی منتشر شده که در آن اقداماتی که برای ایجاد آشوب در ایران انجام داده‌اند را تشریح کرده‌اند.
داستان یک موکب جالب کنار جاده ای در استان اهواز را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
صاحبان این برند معتقدند کفش‌های کتانی مانند یک دفتر خاطرات هستند و هر خراش، پارگی و لکه‌ای که در طول زمان اتفاق می‌افتد، داستانی را روایت می‌کند.
ساخته ماریل هلر از فرمی قابل توجه برخوردار است که بدون برخورداری از ستاره‌های مشهور هالیوود در نقش محوری درام به پیش رفته و داستان به خوبی قدرت را روی پرده نقره‌ای نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ