روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالصمد خرم آبادی، معاونت قضائی دادستان کل کشور گفت: این آقایانی که این راتنظیم کرده اند دانسته یا ندانسته موجب اطاله دادرسی و موجب می‌شوند که این قانون اجرا نشود. یعنی واقعاً وضعیت این قانون اینجوری است این قانون بسیار قانون ضعیفی است من به صراحت به شما می‌گویم و ریاست محترم قوه قضائیه هم فرمودند جناب آقای محبی اگر شما این صحبت من نیست شما بروید رسانه‌ها را نگاه کنید، ریاست محترم قوه قضائیه فرمودند قوانین فعلی برای برخورد با کشف حجاب کافی است، بلافاصله معاون اول هم فرمودند، رئیس جمهور محترم رئیس قوه قضائیه بوده اند مطالعه دارند ایشان هم فرمودند. من تعجب می‌کنم بله نواقصی ما داریم ما از مجلس می‌خواستیم نواقص را برطرف کنند که ما بتوانیم با اقتدارتر با این موضوع برخورد کنیم نه اینکه دست ما را ببندند.
همسایه‌ها و اطرافیان همواره از من می‌پرسند چرا این ورزش را انجام می‌دهم؟ آن‌ها می‌گویند که باید در خانه بمانم و یا درس بخوانم و بعدش ازدواج کنم، چون به نظر آن‌ها ورزش برای دختران نیست.
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: از همه خانواده والیبال و مردم عذرخواهی می‌کنم. کارشناسان ضعف‌ها را بگویند و خوشحال می‌شوم که توصیه‌های دوستان را بشنوم.
قالیباف گفت: وزیر کشور خواستند که اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس‌جمهور گفتم؛ اینکه دوستان استیضاح را اصرار دارند حق نمایندگان است. اخطار نمایندگان هم درست است و بنده باید طبق آیین‌نامه داخلی مجلس طرح استیضاح را اعلام وصول کنم.
بهتر است فدراسیون تکواندو به صورت شفاف در خصوص ادعاها و دشمنان فرضی درخصوص دوپینگ ورزشکارانش صحبت کند.
قلیچدار اوغلو: اگر من رییس جمهور شوم باکو را دور می‌زنم و ترکیه را از طریق ایران به چین وصل می‌کنم.
مسیر کنونی آموزش و پرورش یک مسیری است به سمت دانشگاه؛ یعنی این که الان هست یک دالانی است از دبستان و دبیرستان به سمت دانشگاه. آیا این ضروری است؟ واقعاً باید همه همین طور بیایند عبور کنند بروند به سمت دانشگاه؟ این ضروری است؟ این اصلاً بهره‌دِه هست برای کشور؟ من چند روز قبل از این در دیدار کارگران گفتم، که ما یک تعداد زیادی دیپلمه را تبدیل می‌کنیم به کارشناس‌ها و کارشناس‌های ارشد بیکار و ناراضی و معترض که حق هم دارد. این همه درس خوانده، کار مناسب درسش وجود ندارد. یعنی روی این‌ها باید فکر کرد، واقعاً این‌ها را باید ملاحظه کرد.
جاویدنیا کارشناس ارشد روانشناسی بالینی در بیمارستان سبلان تأمین اجتماعی در اردبیل درباره تصمیم خود به خودکشی به خبرنگار «ایران» می‌گوید: ۲۲ سال است که در بیمارستان به عنوان مددکار مشغول به کار هستم و داستان از آنجا شروع شد که از بازرسی درباره یکی از مسئولان بیمارستان آمده بودند که وقتی من صحبتی کردم، منشی آن شخص به گوش فرد رسانده بود و همین مسأله باعث شد تا هرروز فشار روانی زیادی را به من وارد کنند.
قاضی مد نظر ترامپ «خوان مانوئل مارچان» است؛ کسی که توسط آلوین براگ، دادستان ناحیه‌ای منهتن انتخاب شد. به گفته ترامپ، این قاضی، ویزلبرگ را واداشت تا در اتهامات فرار مالیاتی و جعل سوابق مالی اقرار به گناه کند.
داستان محمد عبداللهیان داستان جالبی است. او که در حوادث طبیعی بسیاری حضور داوطلبانه دارد، این بار تصمیم می‌گیرد برای سفر به ترکیه النگوی همسرش را بفروشد! با او در این باره گفت و گو کردیم.
کتاب اولم همان‌طور که گفتم، مجوز نگرفت. وزیر ارشاد وقت که خود اهل کتاب بود، رمان را خواند و گفت درباره بحث ۸۸ هرچه که باشد، ما مجوز نمی‌دهیم. با این‌که رمان خاکستری بود. بعد، موضوع داستان «گذر خان» به ذهنم رسید. برای نوشتنش هم تحقیقات یکی‌دو ساله‌ای داشتم، زیرا برخی از جزئیات یادم رفته بود. از طرف دیگر، من طلبه مشهد بودم و اتفاقات داستان در قم می‌افتاد.
رئیس فدراسیون تکواندو، گفت: سجادی از دوستان قدیمی و از رفقای خوب من است، اگر‌گلایه‌ای بود شخصی نبود.
هریک از دوستان شما نظر و احساس متفاوتی نسبت به شما دارد حتی اگر به ظاهر بگویند شما بهترین دوست او هستید، اما ممکن است در کنارتان احساس آرامش نکنند. یک راه برای فهمیدن اینکه آن‌ها واقعا چه احساسی دارند، استفاده از یک تست سریع روانشناسی است. این تست نشان می‌دهد که دوستانتان در ناخودآگاهشان درباره شما چه فکری می‌کنند. قبل از هرچیز خودتان را برای شنیدن واقعیت آماده کنید.
عباس آخوندی نوشت: وقتی که حضرات سیاست نگاه به شرق را مطرح کردند، من در موقع مسئولیت نبودم. لیکن، به دلیل وظیفه ملی از تعدادی از دوستان که فکر می‌کردم در تصمیم‌گیری‌ها و یا دستِ کم در توجیه قضایا موثرند از جمله آقایان مصباحی مقدم، احمد توکلی و مرتضی نبوی وقت گرفتم و خدمتشان رسیدم و گفتم، داستان از این قرار است. این اتکا به چین، امری موهوم است. لیکن، گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من/ آنچه البته به جایی نرسد فریاد است. و امروز باید شاهد پرده افتادن از چنین سیاستی باشیم.
مانی حقیقی، فیلمساز ایرانی که هم به عنوان نویسنده و هم بازیگر با فرهادی همکاری کرده بود نیز مدعی شده که فیلم «گذشته» فرهادی بر اساس اپیزودی از زندگی خودش ساخته شده است. او مدعی است که فرهادی هرگز اجازه استفاده از داستان زندگی‌اش را نگرفته و تنها زمانی که از حقیقی درخواست بازی در این فیلم را داشته، این موضوع را با او در میان گذاشته است. حقیقی در این باره می‌گوید: «عجیب است که یک نفر به داستان زندگی شما گوش کند و برود و فیلمنامه ای درباره آن بنویسد و به شما بگوید "دوست داری در این فیلم بازی کنی؟" این نوعی راه دوربرگردان برای برقراری ارتباط است، اما برای من توهین‌آمیز نبود.»
آندرس اینیستا علاقه ای به مقایسه بازیکنان فعلی بارسا با خودش ندارد و اعتقاد دارد که هر بازیکنی داستان خودش را خواهد داشت.
متهم گفت: من به خانه عمویم رفت‌وآمد زیادی داشتم. زمان رفت‌وآمدهایش را هم می‌دانستم. از طرفی او خیلی به من اعتماد داشت. تمام کارهایش را من انجام می‌دادم و فکر نمی‌کردم که کسی به من شک کند. با اینکه کلید داشتم باید صحنه‌سازی می‌کردم. قفل در را تخریب کردم و برای دزدی به خانه‌اش رفتم. سه بار این سرقت‌ها را انجام دادم. یک لباس یک دست مشکی هم خریدم تا شناسایی نشوم و لو نروم.
صبح امروز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ سومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی، معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.
صبح امروز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ سومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.
یکی از بمب‌های اصلی نقل و انتقالات فوتبال ایران در شرایط پیچیده‌ای قرار گرفته که هر لحظه ممکن است میل ارادی او نسبت به حضور در استقلال را تحت‌الشعاع قرار بدهد.
سهام شرکت فولاد شاهرود به روش حراج در نماد معاملاتی فرود۱ در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۴/۱۴ عرضه می‌شود. جزییات این عرضه اولیه را در مطلب زیر بخوانید.
چند نفر در حج به کرونا مبتلا شدند؟
من به قانون احترام می‌گذارم و اگر بگوید نمی‌توانم شرکت کنم، اصرار ندارم کار بی‌قانونی کنم. فضای امروز تیم ملی مورد پسند ما نیست. این فضا بسیار نادر است. هیچ دوره‌ای بازیکنان تیم ملی این‌گونه اظهار نظر نکردند.
امیرعبداللهیان دوست دارد خود را یک دیپلمات موفق نشان دهد. اما پراکندگی قدرت، همه‌چیز را برهم زده است. آن نیروی فائقه‌ای هم که بتواند داستان را برش دهد، نیست. من فکر می‌کردم برجام امضاء می‌شود و بعد بر سر تداوم آن، بین اصولگرایان حاکم دعوا می‌شود؛ اما حالا، قبل از اینکه امضاء شود، دعوا شروع شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ