مردم دیگر عادت کرده‌اند که پیشاپیش شب یلدا را تبریک بگویند چه تبریک یلدا به معلم چه به دوستان و خانواده رسمی دیرپا در خانواده‌های ایرانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر خلاف شایعات درباره توافق پی‌اس‌جی با رندال کولو موآنی، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت گفت این باشگاه مهاجم فرانسوی‌اش را به پاری سن ژرمن واگذار نمی‌کند.
برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، آماده است تا در صورت دریافت پیشنهاد از بارسلونا برای جدایی به این باشگاه فشار بیاورد.
دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس مجلس در پیامی توییتری به خبر سایت حسن روحانی واکنش نشان داد.
بعد از انتظار یک پیام خداحافظی از کایسری‌اسپور، مدیران این باشگاه ترکیه‌ای بلافاصله با مجید حسینی تماس گرفتند و با ارائه پیشنهادی جدید او را برای ادامه همکاری راضی کردند.
مبین نصری یکی از ستاره های جوان والیبال ایران در قهرمانی جهان رویاهای بزرگی در سر دارد.
علی شجاعی با انتشار پیامی اینستاگرامی به جمع بازیکنان تراکتور پیوست.
دروازه‌بان سپاهان می‌گوید از باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داشته است.
گئورگی گولسیانی اعلام کرد که آخرین پیشنهاد خود را به مدیران باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است.
گئورگی گولسیانی اعلام کرد که آخرین پیشنهاد خود را به مدیران باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است.
یک رسانه فرانسوی می‌گوید با وجود پیشنهاد عربستانی‌ها به برناردو سیلوا، پاری سن ژرمن حاضر نیست مبلغ پیشنهادی خود به این ستاره فرانسوی را افزایش بدهد.
در هفته آخر لیگ هشتم درحالی که ذوب‌آهن به یک مساوی مقابل فولاد با هدایت مجید جلالی نیاز داشت تا قهرمان شود، استقلال باید در مشهد پیام را می‌برد و منتظر باخت ذوب به فولاد می‌ماند آنهم در حالی که فولاد هیچ فرقی برایش نمی‌کرد که ببرد، مساوی کند یا ببازد. جلالی ماجرای آن روزها را افشا می‌کند
ضمن تشکر از جناب امام جمعه که نگران "برهنگی برخی بی حجاب‌ها" شده و به مرکز پیام داده اند، پیشنهاد می‌کنیم برای این که متهم نشوند که از بین همه موضوعات جامعه فقط نحوه لباس پوشیدن زنان برایشان مهم بوده که آن را به مرکز مخابره کرده اند.
وزیر ارتباطات در پیام تبریک سال جدید گفت: پیشنهاداتی برای بازنگری در لیست سرویس ها، سایت ها و اپلیکیشن هایی که در دو دهه گذشته محدود شده اند ارائه داده ایم.
منچستریونایتد آماده است که قرارداد جدیدی به اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی این تیم، پیشنهاد بدهد.
نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، سه سال پیش به بارسلونا پیشنهاد داده بود که می تواند در تصمیمات VAR به این باشگاه کمک کند. هر روز ابعادی جدید از رسوایی داوری بارسا فاش می شود.
جواد نکونام با انتشار این پست در اینستاگرام به صورت رسمی پیشنهاد کارلوس کی روش برای حضور در کادرفنی تیم ملی ایران را رد کرد!
لایحه اصلاح قانون اسقاط خودرو ۳ پیامد شامل تعارض منافع، عدم امکان جایگزینی فرسوده ها به دلیل پایین بودن مبلغ پیشنهادی بجای ارائه گواهی اسقاط و احتمال انحراف در منابع جمع شده را در پی دارد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال که هنوز به پیشنهاد پرسپولیس و پیوستن به این تیم پاسخ مثبت نداده است، توضیحاتی ارائه کرد و گفت که در چند روز آینده تصمیم گیری می‌کند.
وزیر اقتصاد آلمان با انتشار پیامی در توییتر تلویحا اعلام کرد که به علت قیمت بالای پیشنهادی قطر، مذاکرات آلمان و قطر برای واردات گاز از قطر شکست خورده است.
خاویر هرناندز، ستاره سابق منچستریونایتد، به این باشگاه پیشنهاد داد که حاضر است به اولدترافورد برگردد و رایگان برای شیاطین سرخ بازی کند.
باشگاه پورتو با پیشنهاد 26 میلیون یورویی میلان برای جذب طارمی مخالفت کرده و خواستار رقم 36 میلیون یورو برای صدور رضایت نامه شده است.
یک شبکه تلویزیونی آمریکایی مدعی شد بارسلونا به منچسترسیتی اطلاع داده است که تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای خرید برناردو سیلوا به این باشگاه پیشنهادی رسمی خواهد داد.
رئیس جمهور گفت: گاهی ممکن است در مسیر اجرای یک پروژه بزرگ موانع کوچکی پیدا شود، اما این نباید باعث توقف یا حتی کندی کار شود.
ارزش این بازیکن ۴۰۰ هزار یورو تخمین زده شده است. باشگاه اف سی سیدنی با انتشار پیامی اعلام کرد باشگاهی از خاورمیانه ۶ برابر رقم پیشنهادی این باشگاه را به این بازیکن پیشنهاد داده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ