به نظر می‌رسد که جود بلینگام، ستاره بروسیا دورتموند، به زودی با قراردادی هنگفت از این باشگاه جدا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی با گل کل پالمر در نیمه دوم از شکست مقابل سویا گریخت.
پاکو خمس با دفاع از نمایش تیمش می‌گوید تغییری در این شیوه نخواهد داشت.
اگر فردا روزی جوانی ساده دل تحت تاثیر حرف‌های شما برداشت و گلوله‌ای خالی کرد توی سر فلان کسی که شما او را متهم به اخلال در اقتصاد انقلابی می‌دانید هیچ کس مقصر نیست جز شما. اگر فردا روزی جمعی جوان ساده لوح حرف‌های شما را جدی گرفتند و خواستند در این مملکت ترور و مبارزه مسلحانه راه بیندازند فقط و فقط باید گریبان شما را گرفت.
با وجود وعده‌های موجود اما مشکلات مالی باشگاه استقلال هنوز پابرجا است و شاید در آینده‌ای نزدیک دوباره شاهد ایجاد حواشی در این خصوص باشیم.
تیم ملی والیبال ایران شهر روتردام هلند را به مقصد فرانکفورت در کشور آلمان ترک کرد تا اردوی یک هفته‌ای خود را در این شهر برپا کند.
گل دوم ایتالیا به هلند در بازی رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا جنجالی شد و با وجود اعتراض شدید هلندی‌ها در نهایت VAR حکم به پذیرش این گل داد.
الساندرو باستونی، مدافع اینتر تاکید کرد فینال لیگ قهرمانان بازی بین سیتی و اینتر است نه هالند و اینتر و اضافه کرد که از سیتی نمی‌ترسد.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است صبر کردن برای کیلیان امباپه و ارلینگ هالند منطقی نیست و رئال همین امسال باید یک مهاجم بزرگ بخرد.
ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی می گوید که ترجیح می دهد پاس راست کریستیانو رونالدو را داشته باشد تا پای چپ لیونل مسی.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، می‌گوید اگر حق انتخاب داشت ترجیح می‌داد پای راست کریستیانو رونالدو را داشته باشد تا پای چپ لیونل مسی.
برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، بار دیگر ثابت کرد همه تعریف‌هایی که پپ گواردیولا از او کرده، بی‌دلیل نیست.
بر اساس فهرست منتشر شده از طرف CIES ارلینگ هالند در کنار وینیسیوس جونیور به عنوان باارزش‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر دنیا انتخاب شدند.
منچسترسیتی در نیمه دوم مسابقه برابر وستهم با گل ناتان آکه پیش افتاد.
گزارش ها حاکی از آن است که منچسترسیتی در حال آماده شدن برای آغاز مذاکره با ارلینگ هالند برای یک قرارداد جدید است.
کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، ستاره تیمش در جریان برتری مقابل آرسنال بود.
دایو اوپامکانو می‌گوید بایرن مونیخ تمام تلاش خود را برای عبور از سد منچسترسیتی در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام خواهد داد.
بارسلونا دوست ندارد عثمان دمبله تیم ملی فرانسه را در دو بازی پیش رو برابر هلند و ایرلند همراهی کند و به همین دلیل شاید ژاوی از او برابر رئال استفاده نکند.
با اینکه در فصل جاری از ارلینگ هالند و داروین نونیز به عنوان سریع‌ترین بازیکنان لیگ برتر یاد می‌شد ولی مودریک با انجام اولین بازی‌اش در لیگ برتر موفق شد این عنوان را به خود اختصاص دهد.
مهاجم سابق تیم پرسپولیس به تیم قعرنشین لیگ هلند پیشنهاد شد.
کاپیتان تیم ملی هلند که سابقه خوبی در زدن ضربات پنالتی دارد جو غیرقابل توصیف ورزشگاه را در شکست تیمشان بی‌تاثیر نمی‌داند.
مدافع تیم ملی هلند تاکید کرد دفاع کردن برابر لیونل مسی یک وظیفه تیمی است نه فردی.
فرانکی دی یونگ، ستاره خط میانی تیم ملی هلند، معتقد است این تیم می تواند در جام جهانی به موفقیت دست یابد.
با وجود درخشش استثنایی ارلینگ هالند برای منچسترسیتی در فصل جاری پپ گواردیولا می‌گوید لیونل مسی نسبت به هالند فوتبالیست بهتری است.
نمایش نه چندان خوب ارلینگ هالند برابر بورنموث، سوالاتی را در ذهن هواداران منچسترسیتی و پپ گواردیولا ایجاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ