الساندرو باستونی، مدافع اینتر تاکید کرد فینال لیگ قهرمانان بازی بین سیتی و اینتر است نه هالند و اینتر و اضافه کرد که از سیتی نمی‌ترسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نقشه های باستانی جمع‌آوری داده‌ها از منابع مختلف است که شامل داستان‌های مسافران و تاریخ‌های می‌شود که مبتنی بر اساطیر هستند؛ به همین دلیل است که مدت‌ها پس از درست کردن این نقشه‌ها، در بسیاری از آن‌ها هیولاها، اژدها، جانوران دریایی و خشکی‌های فرضی وجود دارند.
هیچ کس نمی‌داند بادگیر‌ها چقدر قدمت دارند. در آثار هنری مصر باستان آنچه را ممکن است بادگیر‌های متعلق به سه هزار سال پیش باشد، نشان می‌دهند، اما برخی پژوهشگران بر آن هستند که ساختار‌های یافت‌شده در بقایای یک معبد ایرانی قدیمی‌ترین بادگیر‌های واقعی هستند.
بادگیر‌های باستانی در ایران به معماران دنیا الهام می‌بخشد؛ در این بادگیرها، دودکش بلند نسیم را می‌گیرد، آن را به داخل خانه هدایت می‌کند، هوای گرم جا به جا و سپس از طریق بادگیر خارج می‌شود. برای مثال، بادگیر‌ها در شهر یزد، در ایران، وسایل خنک کننده ساده و در عین حال بسیار موثری هستند.
اجرای ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای توسط نوجوانان در مهمونی ده کیلومتری بخشی از فعالیت‌های سرگرم‌کننده در طول مسیر این شادپیمایی بود که مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.
اجرای ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای توسط نوجوانان در مهمونی ده کیلومتری بخشی از فعالیت‌های سرگرم‌کننده در طول مسیر این شادپیمایی بود که مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.
باشگاه اینتر رسما اعلام کرد قرارداد مدافع خود الساندرو باستونی را تا سال 2028 تمدید کرده است.
مشاجره لفظی الساندرو باستونی و جان استونز در فینال چمپیونزلیگ از چشم رسانه‌ها دور نماند.
فدریکو دی‌مارکو و الساندرو باستونی، دو مدافع اینتر، در آستانه فینال لیگ قهرمانان برای منچسترسیتی خط و نشان کشیدند و گفتند اینتر برای قهرمانی بازی خواهد کرد.
الساندرو باستونی فاش کرد که آماده است پس از مسابقه برابر میلان موهایش را بتراشد.
اینتر برای دربی با میلان تمام اسلحه‌هایش را در اختیار دارد. باستونی مشکل خاصی ندارد و کنار دارمیان و آچربی بازی خواهد کرد و در خط حمله، ژکو، لائوتارو و لوکاکو آماده‌اند.
شواهدی از فعالیت آتشفشانی مداوم در زهره پیامد‌های وجودی دارد. این سیاره از نظر اندازه و ترکیب بسیار شبیه زمین است، اما ذخایر باستانی قابل توجهی از آب آن - احتمالاً به شکل اقیانوس‌ها - مدت‌ها پیش زمانی که سیاره در طی یک فاجعه مرموز سوخته شد، تبخیر شده است.
نویسندگان این تحقیق می‌گویند: ستاره‌شناسان مایایی که تقویمی با شمارش ۸۱۹ روز را ایجاد کرده بودند، به جای محدود کردن خود به یک سیاره، با در نظر گرفتن یک سیستم تقویمی بزرگتر، برای پیش‌بینی تمام دوره‌های سینودی سیاره‌های قابل رویت و نقاط تناسب آن‌ها با چرخه‌هایشان در تزول‌کین (Tzolk’in یا چرخه مقدس، تقویمی است که ۲۶۰ روز دارد) و تقویم مایا‌ها استفاده کردند.
تریزینوسور یک دایناسور گیاه‌خوار قابل توجه از اواخر دوره کرتاسه با استخوان‌های پنجه بلندش است که شبیه تیغه‌های قیچی بوده است. این گونه‌ ماقبل تاریخ به دلیل ظاهر متمایزش در جدیدترین فیلم دنیای ژوراسیک نیز گنجانده شده است.
الساندرو باستونی، مدافع اینتر، در آستانه دیدار تیمش با بنفیکا در لیگ قهرمانان می‌گوید اینتر از حضور در این مرحله خوشحال است ولی از هیچ تیمی و از جمله بنفیکا نمی‌ترسد.
یافته‌ها نشان می‌دهد که میمون‌های کپوچین در شمال شرقی برزیل قادر به ساخت و استفاده از ابزار‌های سنگی بسیار متنوعی هستند. همان‌طور که اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ گفته شده بود، این یافته‌ها احتمال ساخت این ابزار‌ها توسط میمون‌ها را قوت بخشید.
در بین تمدن‌های کهن، امروزه از تمدن بابل اطلاعات بیشتری موجود است چراکه بابلی‌ها روی لوح‌های گلی می‌نوشتند. این لوح‌ها شش هزار سال پیش نوشته شدند و امروزه هزاران هزار لوح از تمدن کهن بابل باقی مانده است که جهان‌بینی و سبک زندگی و میزان اطلاعات بابلی‌ها را تا حد زیادی به ما نشان می‌دهند.
مشخص شده است که داشتن صنعت کشاورزی پیشرفته در مکزیک و قاره آمریکا به قرن‌ها پیش و مدت‌ها قبل از استعمار اسپانیا در سال ۱۵۱۹ بر می‌گردد. قبل از ورود اسپانیایی‌ها، سیستم کشاورزی در منطقه‌ای با وسعت ۹۵۸۰ کیلومتر مربع، در ارتفاعات فلات مرکزی این کشور وجود داشته و مواد غذایی جمعیت زیادی را در آن زمان تامین می‌کرده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از ثبت غار باستانی کرفتو در فهرست موقت آثار جهانی یونسکو خبر داد.
الساندرو باستونی پس از حواشی هفته گذشته در سن سیرو، به نمادی از رقابت بین اینتر و بارسلونا تبدیل شده است.
باستان‌شناسان در سال ۱۸۸۱ میلادی جمجمه یک انسان را در غاری واقع در یکی از دهکده‌های جمهوری چک کشف کرده بودند. آن زمان محققان اعلام کردند این جمجمه حدود ۳۱هزار سال قدمت دارد و بخشی از بقایای به جای مانده از یک مرد است، اما نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد محققان درباره جنسیت این انسان عصر حجر اشتباه می‌کردند.
الساندرو باستونی، مدافع جوان اینتر، پس از تعویض شدن از سوی سیمونه اینزاگی در نیمه اول بازی اینتر با اودینزه، به شدت عصبانی شد.
باستان شناسان در نمکزار‌های صحرای یوتا آثار ردپای مرموزی را یافتند که فقط به هنگام بارندگی قابل مشاهده هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ