مدافع چپ پای استقلال در بازی با ملوان هم به عنوان یار فیکس به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت بلندپایه طالبان در دیدار با نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان بر آزادسازی سپرده‌های بانکی، لغو تحریم‌ها و ارسال کمک‌های بشردوستانه به این کشور تاکید کردند.
کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که این متهم در در شهرهای مختلف با نقش پردازی های شیادانه خود را به عوان سردار به سوژه هایش که بیشتر زنان بودند نزدیک کرده و پس از اعتماد سازی به بهانه ازدواج ، فروش حواله خودرو، دریافت وام زنان را در تور شیطانی خود گرفتار کرده است.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن اعلام خبر جدایی اش از این باشگاه گفت: اعتماد به هیات مدیره کاهش یافته بود و ادامه کار در این شرایط را غیر ممکن می‌دانم.
10اردیبهشت ماه بود که استیضاح فاطمی امین وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با 162 رای موافق در مقابل 102 رای مخالف در صحن علنی مجلس رای آورد و نمایندگان به ادامه کار وی در وزارت صمت اعتماد نکردند.
10اردیبهشت ماه بود که استیضاح فاطمی امین وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با 162 رای موافق در مقابل 102 رای مخالف در صحن علنی مجلس رای آورد و نمایندگان به ادامه کار وی در وزارت صمت اعتماد نکردند.
اثر مخرب و خطرناکی که به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده در پی دارد آنقدر می‌تواند زیاد باشد که می‌شود آرزو کرد‌ای کاش آن عفو صادر نمی‌شد و در پی آن، این پرونده‌ها دوباره اینچنین به جریان نمی‌افتادند. در واقع صادر نشدن آن عفو اثر منفی کمتری برای اعتماد عمومی داشت تا صدور دستور عفو بزرگ و نقض آن در برخی مراجع قضایی. جدای از آثار منفی اجتماعی و سیاسی این اتفاق، از نظر حقوقی نیز به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده دارای اشکالات اساسی است و انطباقی با موازین حقوقی و قوانین ندارد.
مدافع چپ آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند روند خوب‌شان مقابل پیکان را ادامه دهند.
نایب رئیس باشگاه اتحاد کلباء گفت ما به حمایت خود از بازیکنان و کادرفنی ادامه خواهیم داد.
با وجود بازگشت جیدون سانچو به تمرینات یونایتد اما بی‌مهری اریک تن‌هاخ به این وینگر انگلیسی ادامه دارد و نام سانچو در فهرست بازیکنان یونایتد برای بازی فردا در جام اتحادیه دیده نمی‌شود.
باقری گفت: مجلس به وزرا اعتماد کرد و آنها مشغول کار شدند، اما آن انتظاری که از دولت می‌رفت به دست نیامد. نمی‌توان مردم را ناراضی نگه داشت و نباید رییس جمهور این موضوع را به تاخیر بیندازد زیرا بسیار خطرناک است، مجلس در این موضوع تعارف ندارد و اگر دولت بخواهد به این رویه ادامه بدهد استیضاح ادامه خواهد داشت و این به صلاح نظام نیست، از ما هم می‌خواهند این کار را نکنیم، اما ما که نمی‌توانیم بر سر منافع مردم تعارف کنیم.قوی‌تر است.
توئیتر تعداد بیشتری از کارمندان تیم اعتماد و ایمنی که نظارت بر محتوای جهانی را مدیریت می کنند و بخش نفرت پراکنی و آزار را اخراج کرده است.
مهدی قایدی در حال تجربه سومین ناکامی در یکی دو سال اخیر است و با ادامه این روند بدون شک جایگاه خود را در فوتبال ایران از دست خواهد داد.
سرمربی پیکان بعد از توقف پرسپولیس و برد مقابل سپاهان از شاگردانش خواست بدون غرور و با اعتماد به نفس به کار خود ادامه بدهند.
فدراسیون فوتبال ژاپن به هاجیمه موریاسو اعتماد دارد و به این ترتیب او بعد از جام جهانی به کار خود در تیم ملی ژاپن ادامه خواهد داد.
مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان امید دارد پاسخ اعتماد به مربی جوان، بومی و آینده‌دار خود، آقای «ابراهیم اشکش» را با کسب نتایج درخشان بگیرد
داستان مخالفت با اینماد اجباری همچنان ادامه دارد و برخی افراد که فقط به منفعت شخصی خود فکر می‌کنند این الزام قانونی را پیراهن عثمان کرده و هر از گاهی آن را بر سرچوب انتقاد می‌چرخانند.
غلامرضا ظریفیان گفت: اساسا گفتگو شبیه به دیگ زودپز نیست که فکر کنیم با فوریت مسئله را حل کنیم؛ بنابراین طرح گفتگو و اعتماد مردم با سپری شدن زمان زیاد نه با قید فوریت انجام خواهد شد. اگر ادامه‌دار باشد می‌تواند گسترش پیدا کرده و نتیجه بخش شود.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اعتماد و حمایت مجدد خود از ادامه فعالیت گل‌محمدی به او گفتند که اگر می‌خواهد به فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی به شیوه فعلی ادامه دهد، به مدیریت باشگاه اعلام کند تا تصمیم نهایی گرفته شود.
آنسو فاتی و جوردی آلبا پس از پیروزی بارسا برابر ویارئال گفتند که کسب سه امتیاز این بازی پس از شکست در ال‌کلاسیکو حیاتی بود و به مبارزه با رئال ادامه خواهند داد.
با ابقای فرشید سمیعی، هیچ تغییری در ارکان مدیریتی باشگاه استقلال، پس از جدایی آجورلو رخ نداد.
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: مالباختگان این پرونده در ادامه اظهارات خود گفتند قصد خرید پوشاک در فضای مجازی را داشته که با یک سایت فروش آنلاین این کالا‌ها با قیمت‌های ارزان که نماد اعتماد الکترونیک نیز داشته است مواجه شده و پس از انجام فرآیند خرید و واریز وجه کالایی دریافت نکرده و متوجه کلاهبرداری شدند.
سخنگوی دولت اعلام کرد: با توجه به پایان مهلت سه‌ماهه سرپرستی وزارت رفاه، رئیس‌جمهوری از رهبر انقلاب درخواست کردند تا برگزاری جلسه رای اعتماد، سرپرست کنونی امکان فعالیت داشته باشد که این درخواست مورد موافقت معظم‌له قرار گرفت.
سرمربی تیم پیکان اعلام کرد که تیمش همان راه قبلی را که اعتماد به جوانان بوده؛ ادامه می‌دهد.
سرمربی تیم پیکان اعلام کرد که تیمش همان راه قبلی که اعتماد به جوانان بوده را ادامه می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ