عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره تأثیرات انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی بر اعتماد سازی و اعتماد بخشی به مردم پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فکرش را نمی‌کردم که آقا یحیی در تبریز مقابل آن همه تماشاگر از من استفاده کند، اما توجه و اعتماد ایشان قوت قلب بالایی به من بخشید.
محمد مهاجری گفت: اتفاقات ۱۴۰۱ آتش زیر خاکستر را شعله‌ور کرد. آن آتش اصلا مهسا امینی و اغتشاشات خیابانی نیست، بلکه موضوع اصلی بی‌اعتمادی مردم است. آن آتش با موضوع مهسا «گُر» و به قولی «الو» گرفت. بخش بزرگی از جامعه ما به هیچ یک از قوا اعتمادی ندارد. در واقع مردم اعتماد خودشان را به بیشتر دستگاه‌های حکومتی از دست داده اند. این بی‌اعتمادی حضور مردم در انتخابات را کمرنگ می‌کند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با تاکید بر ضرورت به روز شدن اقدامات اجتماعی در حوزه پیشگیری از اعتیاد،اگاهی بخشی را به عنوان یکی از مهمترین محورهای پیشگیری از اعتیاد نام برد.
وحدت به معنیِ ارتباط فکری و عملی است؛ به معنی نزدیک شدن دلها و اندیشه‌ها و جهت‌گیری‌هاست؛ به معنی هم‌افزایی علمی و تجربی است؛ به معنی پیوند اقتصادی کشورهای اسلامی است؛ به معنی اعتماد و همکاری دولت های مسلمان است؛ به معنی همیاری در برابر دشمنان مسلّم و مشترک است.
وحدت به معنیِ ارتباط فکری و عملی است؛ به معنی نزدیک شدن دلها و اندیشه‌ها و جهتگیری‌ها است؛ به معنی هم‌افزایی علمی و تجربی است؛ به معنی پیوند اقتصادی کشورهای اسلامی است؛ به معنی اعتماد و همکاری دولتهای مسلمان است؛ به معنی همیاری در برابر دشمنان مسلّم و مشترک است.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار خلیفه شاهین المرر وزیر مشاور دولت امارات متحده عربی از امارات به عنوان شریک تجاری مورد اعتماد یاد کرد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار خلیفه شاهین المرر وزیر مشاور دولت امارات متحده عربی از امارات به عنوان شریک تجاری مورد اعتماد یاد کرد.
پیگیری‌های مستند حاکی است که سید محمد خاتمی، درخواست رسمی برای عفو طولابی را مطرح می‌کند. اصل نامه معاونت حقوقی رییس‌جمهوری که در اختیار روزنامه اعتماد قرار گرفته و سایر اسناد و مدارک مرتبط با این پرونده، نشان می‌دهد که ریشه اصلی عفو طولابی از اتهامات سنگین نیز همین نامه بوده است.
بخش قابل توجهی از مردم عراق و ۱۲ کشور مسلمان، نسبت به تعهد آمریکا برای برقراری دموکراسی بدبین هستند.
سمنان- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری بابیان اینکه «اعتیاد» عامل ۵۵ درصد طلاق ها است، گفت: با آگاهی بخشی در جامعه می توان از بروز اعتیاد بین جوانان پیشگیری کرد.
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: با نسل جدیدی رو به رو هستیم که بعد از این اغتشاشات نشان دادند که نه تنها نوع مطالباتشان با نسل‌های گذشته بلکه نوع کنش گری آن‌ها هم متفاوت است. باید این موضوع را خوب فهمید، درک کرد و نسبت به آن برنامه داشت. مطالبه‌ای در بخشی از جامعه وجود دارد که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، بلکه باید نسبت به آن دغدغه داشت و برای دستیابی به رضایت‌مندی عمومی با این نسل به مفاهمه و اقدام مشترک رسید.
طی هفته‌های اخیر یحیی گل محمدی با اعتماد ویژه به بازیکنان جوانی که از آکادمی راهی تیم بزرگسالان شده، امیدواری بزرگی را در این بخش شکل داده است.
به اعتقاد برخی از متخصصان مغز و اعصاب، صرع بیماری نیست بلکه نشانه‌ای از یک بیماری است که هشدار می‌دهد بخشی از مغز، کارش را به درستی انجام نمی‌دهد.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی با اشاره به مشارکت قابل توجه شهروندان در در جشنواره تجلیل از شهروندان مشارکت‌جو گفت: این موضوع نشان از اعتماد خوب شهروندان به مدیریت شهری دارد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: بخش خصوصی باید در عمل به سیاست‌های دولت اعتماد کند و باور داشته باشد که دولت مصمم است کارها را به دست بخش خصوصی بسپارد.
الکسی پولیشچوک، مدیر بخش دوم کشورهای مستقل مشترک المنافع وزارت خارجه روسیه گفت پیشنهادات مطرح شده برای میانجیگری در بحران اوکراین صادقانه نیستند.
توئیتر تعداد بیشتری از کارمندان تیم اعتماد و ایمنی که نظارت بر محتوای جهانی را مدیریت می کنند و بخش نفرت پراکنی و آزار را اخراج کرده است.
هافبک جوان سپاهان امیدوار است اعتماد مورایس را جلب کند تا همچنان در این تیم حضور داشته باشد.
سیدحسین موسویان گفت: عموم ایرانی‌های خارج از کشور به منافع و عزت و موفقیت و سربلندی ایران پایبند و عاشق وطنشان هستند. لذا شایسته است که حاکمیت آنها را "باور" داشته باشد، به آنها "اعتماد" کند، آنها را بخشی از مشکل نبیند بلکه بخشی از "راه حل" در حل مشکلات و پیشرفت کشور تلقی و "شریک" دانسته و توان وظرفیت و عشق آنها به وطن را یک "فرصت" بداند.
سیدحسین موسویان گفت: عموم ایرانی‌های خارج از کشور به منافع و عزت و موفقیت و سربلندی ایران پایبند و عاشق وطنشان هستند. لذا شایسته است که حاکمیت آنها را "باور" داشته باشد، به آنها "اعتماد" کند، آنها را بخشی از مشکل نبیند بلکه بخشی از "راه حل" در حل مشکلات و پیشرفت کشور تلقی و "شریک" دانسته و توان وظرفیت و عشق آنها به وطن را یک "فرصت" بداند.
رئیس‌جمهور با تاکید بر ضرورت صیانت از اعتماد مردم به سازمان استاندارد، گفت: این سازمان موظف است بدون کمترین ملاحظه و مسامحه‌ای از تولید یا توزیع کالای بی‌کیفیت در کشور جلوگیری کند.
غلامرضا ظریفیان گفت: اساسا گفتگو شبیه به دیگ زودپز نیست که فکر کنیم با فوریت مسئله را حل کنیم؛ بنابراین طرح گفتگو و اعتماد مردم با سپری شدن زمان زیاد نه با قید فوریت انجام خواهد شد. اگر ادامه‌دار باشد می‌تواند گسترش پیدا کرده و نتیجه بخش شود.
غلامرضا ظریفیان گفت: در بخشی از دانشجویان با توجه به تغییرات و تحولات اجتماعی و فضای مجازی، ذائقه‌هایی ایجاد شده و معتقدند باید نوع سبک زندگی و پوشش متفاوتی داشته باشند. طبیعی است که بخشی دیگر به این اعتقاد ندارند و این دوگانگی چالش ایجاد می‌کند.
رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: مسئولان حساسیت شرایط کنونی را درک کنند و هرچه زودتر با صدور احکام جدید بازنشستگان، بخشی از اعتماد از دست رفته را برگردانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ