مهاجرانی در اعتماد نوشت: فرانسوی‌ها اصطلاح معنی‌دار «عقل سرد» را برای اعمال حاکمیت و شیوه حکمرانی به کار می‌برند. ما به جای «عقل سرد» که چینی‌ها استاد کاربری‌اش هستند، از «هیجان داغ» استفاده می‌کنیم. از شورای راهبردی سیاست خارجی همین انتظار می‌رود که در برابر سیاست‌های راهبردی چین در منطقه از تعبیر اخلاقی و عاطفی «جبران کردن» استفاده نکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فتحعلی‌شاه قاجار، که در زمان سلطنتش عهدنامه‌های گلستان و ترکمنچای را امضا کرد و بخش‌های زیادی از ایران را از دست داد، سکه‌ای ضرب کرد که بر روی آن خود را "خسروِ کشورسِتان" نامید!
معاون وزیر ورزش پاسخ مشخصی به قبول استعفای حمید سجادی از مسئولیتش در وزارت ورزش و جوانان نداد.
مهدی طارمی کماکان در کانون اخبار نقل و انتقالاتی رسانه های اروپایی قرار دارد.
راننده فراری در مورد نگرش خود به اشتباهات انجام شده در پیست و همچنین نحوه کنار آمدن با یک ماشین غیرقابل پیش‌بینی در این فصل صحبت کرد.
مگس‌ها عاشق زباله و مواد غذایی فاسد هستند. آن‌ها در غذا و گوشت فاسد تخم می‌گذارند. بنابراین، مطمئن شوید که غذای خود را در یخچال نگه دارید، روی آن را بپوشانید و زباله‌ها را در ظروف در بسته نگهداری کنید و البته سطل زباله را مرتباً خالی کنید.
در فینال کافا ایران در مالکیت و تعداد پاس ها تیمی به مراتب بهتر از میزبان بود و در نهایت مزد برتری خود را با گل سردار آزمون گرفت و قهرمان شد.
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه مطبوعاتی خود هم برای رقیب سنتی کری خواند و هم جواب اظهارات سرمربی پرتغالی سپاهان را داد.
مهاجم تعویضی سپاهان با شوت زمینی هم‌تیمی‌های خود را در مقابل دروازه خالی نفت صاحب توپ نکرد.
در حالی که کشورهای گروه ۷ قرار گذاشته بودند تا نفت روسیه را حداکثر با سقف قیمتی تعیین شده خرید کنند اما یکی از همین کشورها نفت روسیه را بالاتر از رقم تعیین شده خریداری کرده است.
وقتی هوا گرم‌تر است، بدن شما می‌تواند رطوبت بیشتری را از طریق تعریق از دست بدهد حتی اگر احساس نکنید که عرق می‌کنید. کم‌آبی بدن در صورت شدید شدن می‌تواند خطرات جدی برای سلامتی به‌همراه داشته باشد. کم‌آبی می‌تواند باعث خستگی، کاهش انرژی و سردرد شود. یکی از مزایای نوشیدن آب کافی این است که ممکن است به شما در جلوگیری از پرخوری کمک کند. نوشیدن یک لیوان آب قبل از غذا گاهی اوقات به فرونشاندن برخی از نشانه‌های گرسنگی کمک می‌کند.
همیشه در بساط دست‌فروشی خود چند سفال رنگ کرده می‌گذارد و مردم هم با اشتیاق از او می خرند. امسال هم مانند هر سال یک دسته هفت تایی از ظرف‌های سفالی رنگ کرده و ۶۰۰ هزار تومان فروخته است.
وقتی ویلیام اس. هارلی و دوست دوران کودکی اش آرتور دیویدسون در سال ۱۹۰۱ کار بر روی مدل یک موتور کوچک را آغاز کردند، نمی‌دانستند یک روز به پایه گذاران یک تولیدکننده‌ی بزرگ موتورسیکلت بدل خواهند شد. بعد‌ها ۲ دیویدسون دیگر، ویلیام و والتر نیز به آزمایشات آن‌ها پیوستند. نمونه‌ی اولیه‌ی موتورسیکلت «هارلی دیویدسون» درون اتاقکی در حیاط خانه‌ی دیویدسون‌ها ساخته شد. این شرکت به سرعت رشد و در سال ۱۹۰۵ به طور محدود شروع به فروش موتورسیکلت کرد.
یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه گفت: در زمان کارداری بنده در ترکیه شاهد بودم که زمانی کسی با لیر کار نمی‌کرد و ساختار اقتصاد این کشور در حال فروپاشی بود. اما مردم لیر را پرچم کشور خود دانستند و دلار خود را به لیر تبدیل کردند.
کیلیان امباپه تصویری از خود و برادر کوچکترش ایتان در سال 2015 منتشر کرد که هر دو چهره هایی بسیار متفاوت داشتند.
وقتی صحبت از شیر‌های گیاهی می‌شود، گزینه‌ها به‌وفور زیادند. حبوبات، غلات، آجیل و دانه‌ها همگی برای تولید جایگزین‌های شیر گاو مورداستفاده قرار می‌گیرند.
آیا وقتی هیچ کدام از اطرافیان‌تان احساس سرما نمی‌کنند شما از سرما به خود می‌لرزید؟
افرادی که دچار پدیده عصبی آفانتازیا هستند، نمی‌توانند تصاویر را در ذهن خود تجسم کنند. اما این وضعیت نوعی اختلال روانی محسوب نمی‌شود. چشم ذهن آن‌ها خالی است.
مدافع آرژانتینی لیون از تجربه هیجان انگیز خود پیش از شروع فینال جام جهانی 2022 صحبت کرد.
افراط گرایان از کسانی که با آنان مخالفت می‌کردند تحت عنوان «متحدان مرتجع امپریالیسم» یاد کرده بودند و آنان را مطرود از فرقه کمونیستی می‌دانستند همان طور که ما آنان را غربی، مدرنیست و سکولار توصیف کردند. مقام‌های حکومتی پس از آن که سال‌ها جامعه را به پیروی از یک سبک زندگی خاص عادت داده بودند تا آن را از سایر نقاط جهان متمایز سازند و تنها پیراهن‌های یکدست و ساده را به فروش می‌رساندند در سالیان پس از آن از دخالت در زندگی اجتماعی مردم و تحمیل انتخاب در مورد نوع پوشش لباس خودداری ورزیدند.
توانگر گفت: آقای نیکزاد که تقریبا گزینه اجماعی نمایندگان بود به هر دلیلی این مسوولیت را نپذیرفت یکی از دلایل اصلی ایشان آن بود که گفته بودند «شبکه بانکی جهت ارایه تسهیلات بانکی به بخش مسکن همراهی نمی کند» حال سوال این است آقای بذرپاش که تجربه و تخصصِ آقای دکتر نیکزاد را ندارد چگونه می‌خواهد این تسهیلات را درست کند؟
توانگر گفت: آقای نیکزاد که تقریبا گزینه اجماعی نمایندگان بود به هر دلیلی این مسوولیت را نپذیرفت یکی از دلایل اصلی ایشان آن بود که گفته بودند «شبکه بانکی جهت ارایه تسهیلات بانکی به بخش مسکن همراهی نمی کند» حال سوال این است آقای بذرپاش که تجربه و تخصصِ آقای دکتر نیکزاد را ندارد چگونه می‌خواهد این تسهیلات را درست کند؟
اینستاگرام مانند هر پلتفرمی قوانین خاص خود را دارد اما در اجرای این قوانین سیاستی دوگانه را در پیش گرفته است.
یکی از بازیکنان استقلال که روز گذشته خود را به اردوی تیم ملی ایران معرفی کرده بود، با تصمیم ریکاردو ساپینتو از تیم ملی جدا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ