فرهاد مجیدی در جریان دیدار تیمش برابر الوصل، به شکل جالبی به داور مسابقه اعتراض کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رابرت آندریچ، ستاره 28 ساله لورکوزن پس از به ثمر رساندن یک گل با دست، داور را از خطای هند خود مطلع کرد.
پ خطای دید مغز ما را فریب می‌دهد، در این مورد، ذهن ما فریب خورده تا حرکت متفاوتی را ببیند. به احتمال زیاد، به دلیل رنگ‌های متضاد پس زمینه قرمز، نقاط سفید و خطوط سیاه، این خطای دید به وجود می‌آید.
مسئولان جمهوری اسلامی ایران باید با تصحیح خطای محاسباتی گذشته خود که در تعامل با طالبان داشتند، با توطئه جدید این گروه هوشیارانه برخورد کنند. طالبان می‌خواهند مسئولان ایرانی در زمین آن‌ها بازی کنند تا توطئه درگیر شدن در مرز‌های شرقی محقق شود.
بهروز نوروزی‌فر یکی از کارشناسانی بود که در برنامه فوتبال برتر اعتقادی به پنالتی به سود پرسپولیس نداشت و اکنون بعد از همه این ماجراها و جنجال‌ها موعود بنیادی‌فر با انتشار تصاویری از صحنه خطای مدافع پیکان روی پریرا در صفحه شخصی اینستاگرامش از تصمیم خود برای اعلام پنالتی پرده‌برداری کرد و نوشت: "آقای کارشناس این پشت پا زدن را ندیدی!
میرسلیم خطاب به شهردار تهران نوشت: امروز پس از ۲۱ ماه، با حسرت تمام، باید به شما برادر انقلابی، که امیدوار بودیم راه ناصواب اسلاف خود را در شهرداری تهران اصلاح می‌کردید، عرض کنم که خطای اصلی، یعنی شهرفروشی و عدم ساماندهی بر مبنای قواعد و معیار‌های مهندسی شهرسازی، شدیدتر از گذشته ادامه یافته است.
واکنش عجیب آنتونی به بی توجهی داور پس از خطای بازیکن حریف باعث به وجود آمدن یک دعوا نسبتا شدید در دقیقه 70 بازی یونایند-برایتون شد.
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا اعلام کرد: به دنبال اذعان روزنامه همشهری مبنی بر ارتکاب خطای غیرعمد در استفاده نامناسب از تصویر سردار رادان، پلیس از شکایت خود علیه این روزنامه صرف‌نظر کرد.
فرناندو هرناندز داور مکزیکی به دلیل رفتار خشونت آمیز و زانو زدن به کشاله ران یک بازیکن ۱۲ بازی محروم شد. بازیکنان تیم لئون پس از اینکه حریف گل تساوی بحث‌برانگیز را به ثمر رساند از داور تقاضای بررسی VAR کرده بودند، اما هرناندز که هم تیمی لوکاس رومرو را جریمه کرده بود، با زانوی خود به کشاله ران هافبک تیم لئون کوبید و او را نقش بر زمین کرد. در دقیقه ۶۳ بازی، کلاب آمریکا یک گل مشکوک به خطای هند به ثمر رساند. بازیکنان لئون به فرناندو هرناندز، داور سرشناس مسابقه معترض شدند. لوکاس رومرو، بازیکن شماره ۲۹ لئون به هرناندس چسبید تا اعتراض کند اما این داور حین دادن کارت زرد به دیگر بازیکن معترض در اقدامی باورنکردنی با زانو به نقطه حساس لوکاس کوبید و او را نقش زمین کرد!
محمدرضا حسینی پس از اعلام خطای پنالتی توسط بنیادی‌فر، غیرقابل کنترل‌تر از سایر بازیکنان گل‌گهر بود.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان از ظرفیت‌های دامپزشکی داخل و خارج کشور برای درمان توله یوز استفاده کرد، اینکه در گذشته در درمان و تجویز داروها، خطای دامپزشک رخ داده باشد موضوعی است که توسط متخصصین پس از مرور کامل مستندات بررسی خواهد شد.
محمد عسگری پس از شکست برابر هوادار، اعتراض تندی به عملکرد داور این مسابقه داشت.
مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعار‌های عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.
هواداران استقلال هر چقدر هم با خطای پنالتی سیاوش یزدانی کنار بیایند، خنده‌های او پس از این اتفاق را درک نمی‌کنند.
اشتباه بزرگ رییس فیفا در پست اینستاگرامی‌‌ اش پس از حضور در مراسم افتتاحیه جام خلیج فارس، فراتر از یک خطای قابل گذشت است.
در مورد هواپیمای اوکراینی به قدری مرد بودند که بزرگترین فرمانده ما گفت اشتباه کردیم و گردنمان از مو باریک‌تر است، وقتی هواپیمای ایرانی را آمریکا زد از عاملان آن تشکر کرد، در مورد هواپیمای اوکراینی در آن شرایط بحرانی خطایی انسانی صورت گرفت. یک خطای انسانی صورت گرفت و پس از آن حادثه، اشتباه هم پذیرفته شد، هم عذرخواهی و هم قرار شد غرامت بدهند.
وقتی داور به وین هنسی پس از خطای شدیدش در ابتدا کارت زرد نشان داد، کاپیتان ایران واکنش شدیدی نشان داد.
بازیکنان ولز پس از خطای شدید وین هنسی روی مهدی طارمی انتظار اخراج شدن دروازه‌بان‌شان را می‌کشیدند.
لحظه اخراج هنسی گلر تیم ملی ولز با کمک، داور ویدیویی پس از خطای شدید روی طارمی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
هافبک پرتغالی تراکتور معتقد است که رونالدو برای مردم کشورش خدای فوتبال است.
فرهاد مجیدی در جریان دیدار تیمش برابر الوصل، به شکل جالبی به داور مسابقه اعتراض کرد.
باستان شناسان موفق شدند قدیمی‌ترین نقشه آسمان شب را که متعلق به هیپارخوس است، در پس زمینه یک نسخه خطی قرون وسطایی کشف کنند.
ژاوی هرناندز، مربی بارسا، پس از شکست 2-0 برابر بایرن مونیخ، گفت که تیمش به هیچ عنوان مستحق شکست نبود. او به خطای مشکوک به پنالتی روی عثمان دمبله هم واکنش نشان داد.
درو یروود، هافبک نیویورک رد بولز، به دلیل شوت کردن توپ به سمت هواداران و آسیب زدن به آنها از زمین بازی اخراج شد.
پس از بررسی‌های به عمل آمده و مسلم شدن خطای آمریکایی‌ها و اطمینان از عدم هرگونه تهدید نسبت به امنیت و منافع ملی ایران اسلامی، هشدار‌های لازم به نیروی دریایی امریکا مبنی بر عدم تکرار این گونه وضعیت‌ها و رفتار‌های غیرقانونی داده شد و شناور مذکور با تصمیم فرمانده شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه رها گردید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ