اشتباه بزرگ رییس فیفا در پست اینستاگرامی‌‌ اش پس از حضور در مراسم افتتاحیه جام خلیج فارس، فراتر از یک خطای قابل گذشت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پی اس جی دومین شکست متوالی خود در تور ژاپن را برابر اینتر تجربه کرد تا مشخص شود غیبت کیلیان امباپه تا چه اندازه تاثیرگذار است.
عضو کمیسیون شوراها در مجلس گفت: هفته بعد موضوع مربوط به تناسبی شدن انتخابات تهران در صحن مجلس بررسی می‌شود و اگر نمایندگان باز هم روی آن اصرار کنند، به مجمع ارجاع می‌شود.
تشکیل سازمانی خارج از صدا و سیما و با مشارکت نهادهای قانونی و اصناف موثر در صنعت تصویر و نهایتا هیئت منصفه اصولی با مشارکت فرهیختگان و نمایندگان فرهیخته مردم  "و البته نه بازهم فرمایشی" و نظارت بعد از تولید و پخش اثر، همان سیاستی است که می تواند بنحوی تضمین کننده فعالیت فعالان حوزه صنعت تصویر ایران باشد و قانونگزار باید سعی کند تا شرایط کسب و کار را تسهیل کند و نه این که دامنه حضور مناصب حاکمیتی را در کسب و کار مردم بیشتر کند! نیازمند قوانین مترقیانه هستیم و اگر لازم است قانون اساسی را هم مترقیانه کنیم ، بکنیم! چون سرنوشت هرکشوری بردست مردمانش است و حاکمان در خدمت مردمان  ولاغیر...
این سؤال ذهن بسیاری از مردم را به خود مشغول کرده است که طبری چطور وثیقه ۳۰۰ میلیارد تومانی را تامین کرده تا از زندان بیرون بیاید؟ آیا باز هم پای دوستان فداکار و ازخود گذشته وی در میان است؟
کارمندان شعب بانک‌ها از شنبه تا چهارشنبه باید تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در محل کار خود حاضر باشند. مشتریان نیز می‌توانند از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ برای کار‌های بانکی خود به شعب مراجعه کنند. روز پنجشنبه، ساعت کاری کارمندان بانک‌ها تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و بازه زمانی حضور مشتریان، ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ تعیین شده است.
نماینده تبریز باز هم تاکید دارد که با تایید اصل واگذاری اتومبیل توسط دولت، حالا دیگر اقدام او نیز خلاف مسئولیت نمایندگی نبوده زیرا تنها سوال پرسیده که چه ارتباطی بین واگذاری شاسی‌بلند با توقف استیضاح در پاییز پارسال وجود داشته:«هیات رییسه بیایند جواب بدهند که هیچ ارتباطی وجود نداشته.»
دندان درد یکی از رایج‌ترین مشکلات در بین علاقه‌مندان به مواد قندی و افراد دارای اعتیاد به شیرینی جات است. این موضوع سبب می‌شود که برخی افراد علیرغم مسواک زدن دائمی پس از مصرف شیرینی جات، باز هم به دلیل حساس شدن دندان‌ها دندان درد را تجربه کنند.
حالا باید دید مربیان ایرانی برای شکست این کشتی گیر قلدر آمریکایی چه برنامه و نقشه ای دارند و آیا بازهم این ظلسم ادامه پیدا می کند یا خیر؟
وقتی مردم هر ساله باید زمان بیشتری را برای افزایش درآمد، در حال کار کردن باشند و باز هم درآمد آن‌ها کفاف یک زندگی مناسب را ندهد، وقتی امنیت شغلی برایشان وجود ندارد، مشخص است که ترجیح می‌دهند به کشور‌های دیگر مهاجرت کنند. با اینحال بدون شک هنوز مسئولان متوجه اصل ماجرا نشده اند. هنوز نمی‌دانند کشور با چه خطر بزرگی مواجه است و چه تهدید خطرناکی سایه بر ایران انداخته است
سرمربی لیورپول بعد از پیروزی مقابل وولوز گفت:"عملکرد فردی بازیکنانم خوب بود و از این بابت خوشحالم."
احتمالا در روز‌های آینده بازهم شاهد اظهارنظر‌هایی مبنی بر ممنوعیت عرضه خودرو و یا تداوم عرضه خودرو در بورس باشیم؛ ابهاماتی که می‌تواند در نهایت به فرآینده عرضه خودرو به بازار لطمه وارد کند و فضای هیجانی در بازار را تشدید کند؛ زیرا قیمت‌ها در بازار خودرو تابع عرضه و تقاضاست.
بعضی روز‌ها - مهم نیست چقدر قهوه مصرف می‌کنید - باز نگه داشتن چشمانتان مشکل است، چه رسد به اینکه کار‌هایی را که باید در خانه یا محل کار انجام دهید، انجام دهید. با این حال اغلب اوقات، وقتی بالاخره شب میشود و به رختخواب می‌روید، باز هم بیدار می‌مانید. نمیتوانید بخوابید. چرا؟ چه اتفاقی در بدن شما افتاده است؟
استفاده یک شخص دیگر از شبکه وای فای شما هرچه قدر هم بی خطر به نظر برسد باز هم کار درستی نیست. اتصال شما با هر دستگاهی که به شبکه اضافه می‌شود کندتر می‌شود.
اریک چوپو موتینگ، مهاجم کامرونی بایرن مونیخ، باز هم نمایش درخشانی در ترکیب این تیم ارائه داد.
معاون بیمارستان روانپزشکی روزبه با تاکید بر اینکه موضوع که سلامت روان در ایران و جهان مورد غفلت قرار می‌گیرد، گفت: آن اندازه که برای سلامت جسم خود اهمیت قائل هستیم، برای سلامت روان اهمیت قائل نیستیم. به همه پارامتر‌های زندگی از قبیل منزل مسکونی، خوراک، پوشاک و... بیش از سلامت روان اهمیت می‌دهیم. پیش از این بودجه سلامت روان از کل بودجه بهداشت سهم ۴ تا ۵ درصدی داشت، اکنون از عدد دقیق سهم سلامت روان مطلع نیستم، اما می‌دانم که این بودجه باز هم سهم ناچیزی دارد.
كارلوس كی‌روش مطابق همیشه تمامی درزهای خبری مربوط به حواشی تیم ملی را می‌بندد اما باز هم خبرهایی هست که به بیرون درز کند.
امینی با اشاره به اینکه برای اصلاح وضعیت صنعت خودروسازی باید چندین اقدام اساسی انجام شود، گفت: در وهله اول باید پای دولت از این صنعت بریده شود، متاسفانه شرکت‌های خودروسازی در دولت‌های مختلف تبدیل به حیات خلوت شده و به نوعی مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ با توجه به اینکه چه دولتی سر کار است تعیین می‌شود، که این موضوع باعث به وجود آمدن سوء مدیریت‌های فراوان در دو شرکت ایران خودرو و سایپا شده که نتیجه آن نیز امروز زیان دهی بسیار زیاد این دو شرکت است، که روز به روز به میزان آن نیز افزوده می‌شود.
ظاهراً هنوز مصدومیت بیرانوند برطرف نشده و به نظر می‌رسد در بازی با سنگال بازهم امیر عابدزاده مسئولیت حفاظت از دروازه تیم ملی را عهده دار خواهد بود.
تصاویری که فعالان شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند، نشان می‌دهد جو بایدن پس از سخنرانی در کنفرانس ایدز در نیویورک، سردرگم می‌شود و دست خودش را برای دست دادن دراز می‌کند، در حالی که هیچ کسی روبروی او قرار ندارد. این تصاویر نشان می‌دهد که جو بایدن پس از سخنرانی نمی‌داند باید چه کاری انجام دهد و به کدام طرف برود.
من چه کاری می‌کردم؟! رفتم و آنجا که گل زده بودم را بوسیدم. کار بدی کردم؟! این بهترین خاطره‌ام بوده. آنجا من انتقام مادرم را گرفتم.
صاحبان پنج رسانه بزرگ دنیا صهیونیست‌ها هستند که در برهه‌ای از زمان ۹۴ درصد از اخبار دنیا در این رسانه‌ها تولید می‌شد و انتشار می‌یافت. با آمدن اینترنت و ماهواره که خاستگاه آن ارتش آمریکا است، باز هم محتوای اخبار در دست آن‌ها است.
شلیک مرگبار مقابل چشمان مردم در قزوین
هنوز باشگاه شارلروا انتقال این بازیکن ایرانی را رسما اعلام نکرده، ولی به نظر می‌رسد کار‌های انتقال او انجام شده و بزودی علنی خواهد شد.
هنوز اصل ممنوع الکاری غفوری تایید نشده است که عده‌ای رفتن فرهاد مجیدی را هم به حمایتش از کاپیتان تیم ربط داده اند! بهرحال تا امروز مشخص نیست که وریا با توجه به افت بدنی و نیمکت نشینی توسط مجیدی، باز هم در فهرست نهایی باشگاه برای لیگ بیست‌ودوم قرار خواهد گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ