در مورد هواپیمای اوکراینی به قدری مرد بودند که بزرگترین فرمانده ما گفت اشتباه کردیم و گردنمان از مو باریک‌تر است، وقتی هواپیمای ایرانی را آمریکا زد از عاملان آن تشکر کرد، در مورد هواپیمای اوکراینی در آن شرایط بحرانی خطایی انسانی صورت گرفت. یک خطای انسانی صورت گرفت و پس از آن حادثه، اشتباه هم پذیرفته شد، هم عذرخواهی و هم قرار شد غرامت بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میسترال تقریباً به‌طور کامل طلایی است، به جز بخش‌های مشکی رنگ روکش موتور، رکاب‌های جانبی پایین و سپر عقب. نمای داخلی میسترال، عناصر طلایی و سیاه را در هم می‌آمیزد. عکس‌های میسترال فقط نگاهی اجمالی به کابین دارد.
یک مقام آگاه گفت: «منیره ترز بصیر، یکی از عناصر اصلی، با سابقه و دوتابعیتی شبکه تحدید نسل ایران که رابط اصلی شبکه معاند بین‌المللی با شبکه نفوذ داخلی بود و سال‌ها در قالب صندوق جمعیت سازمان ملل (UNFPA) پروژه‌های ضد جمعیتی را در کشور پیش می‌برد، در آبان ماه سال گذشته و همزمان با اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی» توسط سازمان اطلاعات سپاه، جلب و به زندان اوین منتقل شد.
یک کارشناس سیاسی منطقه غرب آسیا گفت: اخیراً در داخل سرزمین‌های اشغالی عناصر اصلی ارتش قوانین را زیر پا گذاشته‌ و در تظاهرات مخالفین شرکت کرده‌اند که حیات این رژیم را به خطر خواهد انداخت.
رسانه‌های اقلیم کردستان عراق از کشته شدن ۲ تن از عناصر گروهک تروریستی کومله در جریان درگیری‌های داخلی میان آنها، خبر داد.
رسانه‌های اقلیم کردستان عراق از کشته شدن ۲ تن از عناصر گروهک تروریستی کومله در جریان درگیری‌های داخلی میان آنها، خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه عراق از حمایت بغداد از روند صلح داخلی در سوریه و همکاری با دمشق برای محافظت از مرزها خبر داد.
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی گفتند: راهبرد دنیای اسلام باید متمرکز بر تقویت عناصر مبارز داخل فلسطین شود.
رهبر انقلاب با اشاره به مشکلات کشورهای اسلامی از جمله جنگ و اختلاف و درگیری، وابستگی، فقر، و نبود پیشرفت علمی گفتند: اگر به فرمان قرآنیِ «وحدت حول ریسمان الهی» عمل شود، جهان اسلام با حدود دو میلیارد جمعیت و برخورداری از مهمترین و حساس‌ترین نقاط جغرافیایی جهان می‌تواند در مسیر حل مشکلات قدم بردارد.
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس گفت: جمهوری اسلامی مطمئناً عناصر این موضع را شناسایی و مشخص خواهد کرد و به مردم معرفی می‌کند، توان این کار در دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی ما وجود دارد، همانطور که سایر گروهک‌های تروریستی و خرابکار را توانستند شناسایی و دستگیر کنند این مساله هم موضوعی نیست که قابل شناسایی و دستگیری نباشد.
قاضی‌القضات اظهارداشت: بدون تردید عناصری که حضورشان برای امنیت و آرامش مردم و جامعه مضر است، به هیچ وجه نباید از زندان آزاد شوند و جای آن‌ها زندان است، اما آیا هر که مرتکب جرم می‌شود باید به زندان برود؟ چنانچه فرد مورد اشاره به زندان رفت چه آسیب‌هایی به او و خانواده‌اش و زندگی اجتماعی‌اش در آینده تحمیل می‌شود؟
رئیس قوه قضائیه گفت:بدون تردید عناصری که حضورشان برای امنیت و آرامش مردم و جامعه مضر است، به هیچ وجه نباید از زندان آزاد شوند و جای آنها در زندان است.
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این جریانات دشمن نیاز به خون داشت و از جریان مهسا امینی و کشته‌سازی‌ها آغاز شد، خاطرنشان کرد: البته برخی از عناصر داخلی با دیر انتشار دادن فیلم‌های عدم ضرب و شتم مهسا امینی به نظام خیانت کردند.
یکی از عناصر تاثیرگذار در محبوبیت مرورگر کروم گوگل، موتور ترجمه سریع و دقیق وب‌سایت‌ها بوده و با تلاش این شرکت برای توسعه این قابلیت، به زودی، ترجمه متن داخل تصاویر هم راحت‌تر خواهد شد.
رئیس قوه قضاییه گفت: چند ماه قبل سازمان بازرسی گزارش داد، در یکی از وزارتخانه‌ها اقدامی در دست اجراست که اگر جلوی آن گرفته نشود، ممکن است بیش از ۹۰۰ میلیون یورو، بدون ضوابط و اخذ تضامین لازم در اختیار افرادی قرار گیرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: چند ماه قبل سازمان بازرسی گزارش داد که در یکی از وزارتخانه‌ها اقدامی در دست اجراست که اگر جلوی آن گرفته نشود، ممکن است بیش از ۹۰۰ میلیون یورو، بدون ضوابط و اخذ تضامین لازم در اختیار افرادی قرار گیرد.
مقام وزارت دفاع آمریکا می‌گوید تصمیم واشنگتن برای حمایت از عناصر تروریستی در آغاز جنگ داخلی سوریه فاجعه‌آمیز بود و باعث ظهور داعش و سایر گروه های شبه‌نظامی در غرب آسیا شد.
محققان در جدیدترین پژوهش‏، جمعیتی از خوشه‌های ستاره‌ای کروی را در هاله داخلی آندرومدا شناسایی کردند که همگی دارای متالیتی یکسان هستند. متالیتی به ترکیب عنصری ستارگان، با عناصری سنگین‌تر از هیدروژن و هلیوم اشاره دارد که در نجوم عنوان فلزات به آن‌ها اطلاق می‌شود.
عناصری که در قضایای اخیر مرتکب قتل و جرح دیگران شدند، با خود سلاح به همراه داشتند، اموال مردم را به آتش کشیدند، در نظم اجتماعی اختلال ایجاد کردند، مانع از کسب و کار مردم شدند، خوف ایجاد کردند و آرامش مردم را به هم زدند، هر چه زودتر شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.
عناصری که در قضایای اخیر مرتکب قتل و جرح دیگران شدند، با خود سلاح به همراه داشتند، اموال مردم را به آتش کشیدند، در نظم اجتماعی اختلال ایجاد کردند، مانع از کسب و کار مردم شدند، خوف ایجاد کردند و آرامش مردم را به هم زدند، هر چه زودتر شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.
رئیس قوه قضائیه گفت: محاکمه کسانی که در قضایای اخیر مرتکب جنایت شدند و با عناصر ضدانقلاب در داخل و خارج و بیگانگان مرتبط بودند، با دقت و طبق قانون انجام خواهد گرفت.
رئیس قوه قضائیه گفت: محاکمه کسانی که در قضایای اخیر مرتکب جنایت شدند و با عناصر ضدانقلاب در داخل و خارج و بیگانگان مرتبط بودند، با دقت و طبق قانون انجام خواهد گرفت.
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: تجمعات از مقابل درب اصلی دانشگاه آغاز شد و تا درب دانشکده ادبیات کشیده شد. حراست دانشگاه برای عدم ورود عناصر خارجی به داخل دانشگاه، درب‌های جانبی بغیر از درب شانزده آذر را بست.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشور گفت: موضوع درگذشت خانم مهسا امینی که بر اساس الزامات قانونی داخلی و نظر مقامات عالیه کشور و نه خوشامد سایرین، تحقیقات در مورد آن در جریان است، بنا به شناختی که از پارلمان اروپا داریم، تنها بهانه‌ای برای ادامه معاندت عناصر تندرو این پارلمان با جمهوری اسلامی ایران است.
سناتور سابق آمریکا می‌گوید عناصری در دولت آمریکا وجود دارند که با اقدامات و تصمیمات بی‌ملاحظه و تحریک‌آمیزشان در اوکراین و تایوان، جهان را به سمت جنگ سوق می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ