مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا اعلام کرد: به دنبال اذعان روزنامه همشهری مبنی بر ارتکاب خطای غیرعمد در استفاده نامناسب از تصویر سردار رادان، پلیس از شکایت خود علیه این روزنامه صرف‌نظر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره بر نقش اثرگذارهوا فراجا در ماموریت های مختلف، گفت: مجموعه انتظامی به عنوان سازمانی مردمی همواره در خدمت و کنارشهروندان است.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور گفت: فراجا یک دستگاه و نهاد انقلابی، جهادی و پای کار نظام است که هدفش کمک به مردم و حفظ ارزش های انقلاب است.
دفتر سخنگوی فراجا اعلام کرد هیچ سامانه‌ای برای ارسال تصاویر هنجار شکنانه مردم فعال نگردیده است.
رضایی با اشاره به رعایت ۹۹ درصدی افراد با تذکر لسانی ماموران و گشت‌های امنیت اخلاقی در حوزه هنجار‌های اجتماعی و عفاف و حجاب گفت: تنها یک درصد افراد در برابر قانون جری بوده که برابر قانون با آنان به صورت جدی برخورد خواهد شد و فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است و ملاک تنها کسب رضایت مردم و خدای متعال است.
سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: محور کاری ما در ابتدا تذکر لسانی است و آمار‌های به‌دست‌آمده نشان می‌دهد بیش از ۵۰ درصد از افراد بدحجاب به‌درستی متوجه قبح این موضوع نیستند، اما وقتی این مسئله برای آن‌ها تبیین می‌شود، عذرخواهی کرده و رعایت می‌کنند.
فرماندهی کل انتظامی کشور در پیامی فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از دستگیری اعضای باند سرقت خبر داد و گفت: سارقان به ۶۰ فقره سرقت معترف شدند که تاکنون ۴۵ نفر از شکات شناسایی شده اند.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر توجه به راهبردهای فرماندهی مرزبانی فراجا، گفت: مرزبانی در تحقق شعار سال ۱۴۰۲ نقش اساسی و تاثیرگذار دارد.
یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و جایگاه آن در ذهن مخاطب پرداخت.
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد: به دنبال اذعان روزنامه همشهری مبنی بر ارتکاب خطای غیر عمد در استفاده نامناسب از تصویر سردار رادان، پلیس از شکایت خود علیه این روزنامه صرف نظر کرد.
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد: به دنبال اذعان روزنامه همشهری مبنی بر ارتکاب خطای غیر عمد در استفاده نامناسب از تصویر سردار رادان، پلیس از شکایت خود علیه این روزنامه صرف نظر کرد.
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد: به دنبال اذعان روزنامه همشهری مبنی بر ارتکاب خطای غیر عمد در استفاده نامناسب از تصویر سردار رادان، پلیس از شکایت خود علیه این روزنامه صرف نظر کرد.
علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در پی ثبت شکایت فراجا از روزنامه همشهری به دلیل کاریکاتور منتشره در این روزنامه دادستانی تهران قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست مدیرمسول این روزنامه را صادر کرد.
مطالبه مردم در روز قدس حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب بود و فراجا نیز به وظیفه قانونی و انقلابی خود در خصوص عفاف و حجاب عمل خواهد کرد و خدا را شاکریم در روز‌های اخیر شاهد همراهی مردم با طرح عفاف و حجاب بودیم.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس، ضمن ابراز انزجار از رژیم سفاک صهیونیستی، حمایت خود را از ملت ستمدیده فلسطین تا آزادی قدس شریف اعلام کرد.
صبح امروز رزمایش اقتدار نوروزی با شعار نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای برگزار شد.
وزیر کشور بیان کرد: عمده خسارت و بلکه تمام آن توسط اغتشاشاگران به وجود آمده است، اما با این وجود فراجا اعلام کرده اگر کسی دچار خسارت شده اعلام کند. در دستور کار ما هم است که هر کس دچار خسارتی شده و شکایتی دارد، اعلام کند.
در جلسه آتی هیات نظارت که هفته‌ی پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌گردد، درباره شکایت فراجا از چهار نماینده مجلس تصمیم‌گیری می‌شود.
نماینده خدابنده، درباره شکایت فراجا از نمایندگان گفت: نمی‌شود تریبون را از نماینده گرفت، چرا که او بازتاب دهنده جامعه است بخصوص که در این خصوص ۳ نفر از کسانی که از آن‌ها شکایت شده است از همکاران اهل تسنن ما هستند و این امر یک خطای استراتژیک است که نباید صورت می‌گرفت.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه اقتدار، مهربانی و خستگی‌ناپذیر بودن شاخصه سازمان عظیم انتظامی کشور است، گفت: امروز فراجا در برابر هنجارشکنان مقتدر و با مظلومان مهربان است.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیروی انتظامی ۳۹ شهید تقدیم امنیت کشور کرده که لازم است معیشت این قشر مورد توجه و عنایت بیشتری قرار گیرد.
سردار حاجیان با اشاره به اینکه یکی از دلایل پرتکرار تصادفات رانندگی این بوده که سگ از داخل ماشین بیرون آمده و باعث حواس پرتی راننده شده است، گفت: حضور سگ در خودرو جریمه دارد اما رقم این جریمه بسیار پایین است و اصلاً بازدارنده نیست.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزهای بانه از هفتاش تا بروشکانی در ۲ ماه آینده بسته میشود و دستور دادیم کسی بدون توجه به دستورات مرزبانان از مرز عبور نکنند در صورت تخطی از قانون با آنها برخورد شکننده خواهد شد.
سخنگوی انتظامی کل کشور از جایگزین شدن کلمه فراجا به جای کلمه ناجا خبر داد. سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگویی، با اشاره به تغییر ساختار پلیس گفت: با توجه به تغییر ساختار پلیس و اضافه شدن سازمان‌ها و تغییرات در برخی معاونت‌ها، لازم بود کلمه ناجا هم تغییر یابد. سال گذشته سردار ایوب سلیمانی، معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلحـ که از طراحان اصلی این طرح بوده است ـ از ۱۶ تغییر اساسی خبر داده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ